نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 25 مهر 1397
ساعت 08:30

تریلر رسمی بخش تک نفره بازی Battlefield V منتشر شد

0 از 5

تریلر جدید عنوان موردانتظار Battlefield V به نمایش بخش تک نفره بازی به نام War Stories می‌پردازد.

استودیو توسعه دهنده دایس همانند بازی Battlefield 1، یکبار دیگر محتوای بخش داستانی یا همان تک نفره را بخشی از بازی Battlefield V در قالب War Stories قرار داده است. در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت الکترونیک آرتز (EA) و استودیو دایس (DICE) تریلر جدیدی از این عنوان تیراندازی اول شخص که در جنگ جهانی دوم جریان دارد، منتشر کردند و ما در آن، شاهد تصاویری از شخصیت‌های مختلف در این مجموعه داستان‌های کوتاه هستیم که بازیکنان را به جبهه‌های متفاوتی از جنگ خواهند برد. این تریلر با روایتی که درباره روح انسانی در خود گنجانده، ما را به یاد ویدیو‌های الهام بخش و انگیزسی می‌اندازد؛ در واقع این تریلر به جای تمرکز بر روی نمایش تصاویری پر از خشونت‌ و خون، تصاویری از چهره‌های انسانی مردمانی که در این نبرد جهانی درگیر بوده‌اند را به نمایش می‌گذارد.

در کنار این موارد، تصاویری از مکان‌های مختلفی که بخشی از جنگ جهانی دوم بوده‌اند در این تریلر نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که یکی از قسمت‌های بخش War Stories بازی بتلفیلد ۵، Nordlys است که بازیکنان را در قالب شخصیت زنی در کشور نروژ اشغال شده توسط نازی‌ها قرار خواهد داد. Under No Flag یکی دیگر از داستان‌ها است که یک سرباز انگلیسی را پشت خط‌های دشمن نشان خواهد داد. در Tirailleur واحد‌های Senegalese ارتش فرانسه برای خانه‌ای که هیچوقت ندیده‌اند، مبارزه خواهند کرد و The Last Tiger نیز بازیکنان در قالب یکی از خدمه‌های تانک Tiger I قرار خواهند گرفت. در ادامه شما می‌توانید تریلر بخش تک نفره بازی Battlefield V را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | مشاهده در یوتیوب

بازی Battlefield V در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه ۹۷ (۲۰ نوامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت. شایان به ذکر است که بازی در ابتدا برای انتشار در تاریخ ۲۷ مهرماه ۹۷ (۲۹ اکتبر ۲۰۱۸) برنامه‌ریزی شده بود که برای کار بیشتر روی هسته کلی گیم‌پی بازی با تاخیر از سوی شرکت الکترونیک آرتز و استودیو دایس مواجه شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.