نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 08:30

شخصیت جدید بازی Heroes Of The Storm معرفی شد

0 از 5

شرکت بلیزاد در جریان کنفرانس مطبوعاتی پیش از شروع رویداد بیلزکان ۲۰۱۸ از شخصیت جدید بازی Heroes Of The Storm به نام Orphea رونمایی کرد.

شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertainment) امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon ۲۰۱۸)، از شخصیت «Orphea»، قهرمان کاملا جدیدی که قرار است به لیست قهرمانان بازی Heroes Of The Storm اضافه شود، با انتشار تریلری سینمایی رونمایی کرد.

اورفیا جدیدترین شخصیتی است که به صورت اختصاصی برای بازی Heroes Of The Storm ساخته شده است. در ویدیو سینمایی که در جریان کنفرانس مطبوعاتی بلیزارد برای همگان به نمایش گذاشته شد، ما این شخصیت جدید را مشاهده می‌کنیم که وارد مکانی که Raven Lord در آن حضور دارد، می‌شود. به نظر می‌رسد که این دو شخصیت از طریق گذشته‌ای تاریک که شامل مردمانی می‌شود که اورفیا دوست داشت، با یکدیگر در ارتباط هستند. او در ادامه با استفاده از «جادوی مرگ» (Death Magic) وارد مبارزه با Raven Lord می‌شود و ما نیز در ادامه آن، شاهد تصاویر گیم‌پلی اصلی می‌شویم که اورفیا را در میدان مبارزه به نمایش می‌گذارد. در ادامه شما می‌توانید این تریلر سینمایی را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما درباره آن به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت بلیزارد در کنار تریلر سینمایی همچنین ویدیو دیگری از شخصیت جدید اورفیا منتشر کرده است که جزییات بیشتری از این قهرمان بازی Heroes Of The Storm نظیر نقطه قوت‌ها و ضعف‌ها در اختیار بازیکنان می‌گذارد. این ویدیو نیز در ادامه قابل مشاهده است.

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت بلیزارد در انتها همچنین تیزر کوتاهی منتشر کرد که تعدادی از محتویات آینده بازی Heroes Of The Storm که قرار است در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس قرار گیرند را به نمایش می‌گذارد. این محتویات شامل ماموریت‌ها، پوسته‌ها و دیگر موارد مختلف می‌شود. مثل همیشه شما می‌توانید این تیزر کوتاه را نیز در ادامه مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

در پایان گفتنی است که دسترسی به شخصیت اورفیا برای تمامی حاضرین در رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی و کسانی که Virtual Ticket امسال را خریداری کرده بودند، رایگان خواهد بود. جزییات بیشتر درباره این شخصیت و دیگر محتویات جدید بازی Heroes Of The Storm، طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.