نویسنده: میلاد شجری شنبه، 12 آبان 1397
ساعت 11:30

تریلر سینمایی جدید World of Warcraft: Battle for Azeroth منتشر شد

0 از 5

در جریان مراسم آغازین بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی، تریلر سینمایی جدیدی از بازی World of Warcraft: Battle for Azeroth منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ شرکت بلیزارد اینترتیمنت (Blizzard Entertaiment) در جریان مراسم آغازین رویداد بلیزکان ۲۰۱۸ میلادی (BlizzCon 2018)‌ تریلر سینمایی جدیدی از بسته‌الحاقی Battle for Azeroth بازی World of Warcraft منتشر کرده است که نشان می‌دهد قدم بعدی دو گروه Horde و Alliance چه خواهد بود.

تریلر سینمایی جدید بازی World of Warcraft که Lost Honor نام دارد، بر روی شخصیت Saurfang که ژنرال سیاه رو فرقه Horde است، تمرکز دارد. همان‌طور که به احتمال زیاد می‌دانید، شخصیت Saurfang در انتهای Battle for Lordaeron دستگیر شد و از اقدامات Warchief کنونی فرقه Horde یعنی Sylvanas Windrunner بسیار وحشت‌زده بود. در این تریلر معلوم می‌شود که Saurfang از جان پادشاه فرقه Alliance یعنی King Anduin Wrynn گذشته است؛ به این امید که شاید او بتواند جلوی Sylvanas را بگیرد. در این میان اما Anduin به شرافت این ارک اعتماد کرده، وی را از زندان آزاد می‌کند و به او پیشنهاد می‌کند تا در کنار یکدیگر به از بین بردن Sylvanas بپردازند. این تریلر در واقع یک پیش زمینه داستانی برای Tides of Vengeance است که آپدیت بعدی بازی World of Warcraft محسوب می‌شود. در ادامه شما می‌توانید این تریلر سینمایی را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در وبسایت بازی‌مگ به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

آپدیت The Tides of Vengeance برای عرضه در ماه‌های آینده برنامه‌ریزی شده و به احتمال بسیار پایانی بر درگیری Saurfang و Sylvanas خواهند بود؛ چرا که Saurfang به فرقه Alliance در حمله به قلمرو Horde در یک Raid جدید که The battle for Daza’Alor نام دارد، کمک خواهد کرد.

بسته‌الحاقی Battle for Azeroth بازی World of Warcraft در جریان بلیزکان سال ۲۰۱۷ میلادی معرفی شد و در ماه آگوست سال ۲۰۱۸ میلادی برای رایانه‌های شخصی در دسترس قرار گرفت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.