نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 17 آبان 1397
ساعت 20:00

تریلر‌های هنگام انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead منتشر شد

5 از 5

عنوان Overkill’s The Walking Dead امروز برای رایانه‌های شخصی بهمراه انتشار دو تریلر هنگام انتشار در دسترس قرار گرفت.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ متوجه شدیم که امروز روزی است که بسیاری از طرفداران دنیای مردگان متحرک می‌توانند روی رایانه‌های شخصی خود به تجربه بازی موردانتظار Overkill’s The Walking Dead بپردازند. به دنبال همین موضوع و برای جشن گرفتن عرضه بازی نیز شرکت‌های ناشر آن یعنی استاربریز (Starbreeze)، اسکایبوند اینترتیمنت (Skybound Entertainment) و ۵۰۵ گیمز (505Games) دو تریلر هنگام انتشار منتشر کرده‌اند.

یکی از این تریلر‌های هنگام انتشار بازی Overkill’s The Walking Dead، یک تریلر سینمایی است که نگاهی کلی به چهار شخصیت قابل انتخاب در بازی می‌اندازد که به یک کمپ حمله کرده و زامبی‌های آنجا را از بین می‌برند. تریلر دیگر تریلر مربوط به گیم‌پلی است که به نمایش تصاویری از کار‌هایی که شما در طول بازی می‌توانید انجام دهید، می‌پردازد. در ادامه شما می‌توانید این دو تریلر لانچ را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن‌ها با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Overkill’s The Walking Dead هم‌اکنون برای کاربران رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم استیم در دسترس قرار دارد. کاربران کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان نیز در این میان، نیاز به صبر زیادی ندارند؛ چراکه این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی برای کنسول‌ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.