نویسنده: میلاد شجری یکشنبه، 20 آبان 1397
ساعت 11:30

[X018] حالت چندنفره Wrecking Zone بازی Crackdown 3 معرفی شد

0 از 5

شرکت مایکروسافت در جریان لایو استریم رویداد X018 از حالت چندنفره Wrecking Zone بازی Crackdown 3 با انتشار تریلری رونمایی کرد.

به دنبال اعلام تاریخ انتشار بازی Crackdown 3، شرکت مایکروسافت (Microsoft) در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ و در جریان لایو استریم برنامه Inside Xbox که در رویداد X018 کشور مکزیک برگزار شد، از حالت چندنفره Wrecking Zone بازی جهان آزاد و بسیار موردانتظار Crackdown 3 رونمایی کرد. حالت Wrecking Zone که به عنوان یک محیط تمرینی برای Agent‌ها معرفی شد، دو تیم تشکیل شده از پنج بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا به نبرد بپردازند. در این میان، تریلر گیم‌پلی‌ای از این حالت منتشر شد که بازیکنان را نشان می‌دهد که با خراب کردن دیوار‌ها و ساختمان‌ها، راه خود را باز کرده و دیگر بازیکنان را از بین می‌برند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر گیم‌پلی را مشاهده کرده و نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت  720p | تماشا در یوتیوب

شرکت مایکروسافت و توسعه دهندگان بازی Crackdown 3 همچنین از دو نقشه به نام‌های Blackout Zone و Nova Station برای حالت Wrecking Zone در کنار دو حالت Territories و Agent Station رونمایی کردند. بعد از تاخیر‌های متعدد، بازی Crackdown 3 اکنون برای عرضه در تاریخ ۲۶ بهمن‌ماه ۹۷ (۱۵ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است. لازم به بیان است که این عنوان فرست پارتی در روز انتشار برای مشترکین سرویس Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود. به علاوه، از آنجایی که این یک عنوان Play Anywhere است، بازیکنان با خرید نسخه ایکس‌باکس وان می‌توانند به نسخه رایانه‌های شخصی یا برعکس، دسترسی پیدا کنند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.