نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 22 آبان 1397
ساعت 08:30

اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن Toy Story 4 منتشر شد

0 از 5

شرکت والت دیزنی و استودیو پیکسار اولین تیزر تریلر رسمی انیمیشن Toy Story 4 را منتشر کردند.

شرکت والت دیزنی پیکچرز (Walt Disney Pictures) و استودیو انیمیشن‌سازی پیکسار (Pixar Animation Studios) در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوندر بازی‌مگ، اولین تیزر تریلر رسمی از انیمیشن موردانتظار «داستان اسباب‌ بازی‌ ۴» (Toy Story 4) را منتشر کردند. ما قرار است که یکبار دیگر شاهد یک ماجراجویی جدید از سوی شخصیت‌های دوست داشتنی وودی، باز لایتیر، جسی و دیگر کاراکتر‌های داستان اسباب بازی‌، در کنار یک شخصیت جدید به نام «فورکی» که در تصاویر اولین تیزر تریلر انیمیشن Toy Story 4 قابل مشاهده است، باشیم. صداپیشگی شخصیت فورکی برعهده «تونی هیل» (Tony Hale)، بازیگر سریال‌های Arrested Development و Veep، بوده است و از آن به عنوان یک چنگال پلاستیکی تبدیل شده به یک اسباب بازی سخنگو نام برده شده که اصرار دارد که اسباب بازی نیست. تصاویر این تیزر تریلر به طور واضح نشان می‌هد که شخصیت فورکی ارتباط خوبی با دیگر اعضای کلاسیک سری Toy Story ندارد و جریان هماهنگ میان آن‌ها را از بین می‌برد. در ادامه شما می‌توانید این تیزر تریلر را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

شرکت والت دیزنی و استودیو پیکسار در کنار اولین تیزر تریلر همچنین خلاصه‌ای از داستان قسمت چهارم انیمیشن داستان اسباب‌ بازی‌ و پوستر جدیدی که تصویری از شخصیت وودی را در خود جای داده، منتشر کردند.

وودی همیشه درباره جایگاهش در دنیا و اینکه اولویت اول وی مراقبت از بچه‌‌اش است؛ چه آن بچه اندی باشد یا بانی، مطمئن بوده است. اما زمانی که شخصیت بانی یک اسباب بازی ناخواسته با نام فورکی را به اتاق خود اضافه می‌کند، یک سفر جاده‌ای ماجراجویانه در کنار دوستان قدیمی و جدید به وودی نشان می‌دهد که دنیای چقدر برای یک اسباب بازی می‌تواند بزرگ باشد.

Toy Story 4 Teaser Posterموارد زیادی از زمانی که انیمیشن Toy Story 4 در سال ۲۰۱۴ میلادی معرفی شد، تغییر کرده‌اند. انیمیشن سینمایی شرکت‌ والت دیزنی و استودیو پیکسار در ابتدا قرار بود که توسط «جان لسیتر» (John Lasseter) کارگردانی و فیلنامه آن توسط «ویل مک کورمک» (Will McCormack) و «رشیدا جونز» (Rashida Jones) نویسندگی شود و داستان آن نیز درباره ماجراجویی شخصیت‌های وودی و باز برای پیدا کردن شخصیت «بو پیپ» باشد. از آن زمان تاکنون اما مک کورمک و جونز از این پروژه گناره‌ گیری کرده و جان لسیتر نیز قرار است تا آخر سال جاری میلادی، از سمت افسر ارشد خلاق شرکت‌های دیزنی و پیکسار انیمیشن کنار گذاشته شود. کارگردانی انیمیشن داستان اسباب‌ بازی‌های ۴ اکنون برعهده «جاش کولی» (Josh Cooley)، یکی از نویسندگان انیمیشن Inside Out، است و اسکریپت آن نیز توسط «استفانی فلسوم» (Stephany Folsom) نوشته شده است. بنظر می‌رسد که داستان اصلی این انیمیشن نیز با توجه خلاصه منتشر شده، تغییر کرده است.

سفر‌های جاده‌ای ماجراجویانه و رو‌به‌رو شدن اسباب بازی‌ها با بحران‌های درونی، هر دو از عناصر اصلی سه‌گانه کلاسیک داستان اسباب بازی‌ بوده است؛ بنابراین انتظار می‌رود که در قسمت چهارم نیز ما دوباره شاهد وجود چنین عناصری باشیم. در این میان، داستان مربوط به شخصیت فورکی با آنچه در ابتدا برنامه‌ریزی شده بود یعنی نجات بو پیپ توسط باز و وودی، فاصله زیادی دارد؛ البته این چیزی است که انتظار می‌رود. پیرامون همین امر، چندی پیش صداپیشه شخصیت Bo Peep یعنی «انی پاتس» (Annie Potts) تایید کرد که وی همچنان در انیمیشن حضور خواهد داشت؛ وی همچنین تایید کرد که به دنبال اعلام جدایی لسیتر، حدود سه چهارم از فیلنامه اورجینال نیز بازنویسی شد. هنوز معلوم نیست که شخصیت بو پیپ چگونه قرار است در روایت بازبینی شده Toy Story 4 جای گیرد. با همه این اوصاف اما بنظر می‌رسد که این انیمیشن راهی را برای بازگرداندن شخصیت بو پیپ به صحنه پیدا خواهد کرد (به دنبال جدایی عجیب وی بین رخداد‌های انیمیشن‌های Toy Story 2 و Toy Story 3).

به طور کلی انتظارات از انیمیشن Toy Story 4 بسیار بالا است؛ چرا که بسیاری از طرفداران سری بر این عقیده هستند که Toy Story 3 پایان بندی خوبی برای ماجراجویی‌های شخصیت وودی و دوستانش در پرده‌های سینما بوده است. اما اگر صحبت‌های «تیم آلن» (Tim Allen)، صداپیشه شخصیت باز لایتیر، درست باشد، داستان Toy Story 4 قرار است به اندازه‌ای که همه امیدوار هستند، سرگرم کننده و احساسی باشد. این خبر مطمئنا در دسته اخبار خوب قرار می‌گیرد؛ به این دلیل که نه تنها انیمیشن جدید میراث سه گانه اصلی را نابود نخواهد کرد بلکه توجیهی برای تصمیم پیکسار برای ادامه ساخت آن، بعد از تمام آن تغییرات دراماتیک پشت صحنه، خواهد بود.

انیمیشن موردانتظار «داستان اسباب‌ بازی‌ه ۴» (Toy Story 4) در تاریخ ۳۱ام خردادماه ۹۸ (۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ میلادی) اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.