نویسنده: میلاد شجری جمعه، 16 آذر 1397
ساعت 19:05

بازی Dauntless برای کنسول‌ها معرفی شد [TGA 2018]

0 از 5

بازی Dauntless در ماه آوریل ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و تا انتهای سال برای نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان مراسم The Game Awards 2018 استودیو فونیکس لبز (Phoenix Labs) از برنامه‌های آینده خود برای بازی اکشن و نقش آفرینی Dauntless رونمایی کرد. اول از همه این استودیو قصد دارد تا بازی را برای پلتفرم‌های جدیدی در دسترس قرار دهد؛ بنابراین بازی Dauntless در ماه آوریل ۲۰۱۹ برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان و در ادامه، برای نینتندو سوئیچ و دستگاه‌های موبایل عرضه خواهد شد. گفتنی است که نسخه رایانه‌های شخصی بازی نیز به فروشگاه اختصاصی شرکت اپیک گیمز اضافه می‌شود.

عرضه Dauntless روی پلتفرم‌های جدید، نه تنها باعث گسترش کاربران این عنوان می‌شود، بلکه بخشی از برنامه One Dauntless استودیو فونیکس لبز است. این برنامه شامل پشتیبانی از قابلیت کراس پلتفرم خواده بود که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حساب کاربری بازی خود را در نسخه‌های مختلف از بازی استفاده کنید. روی هر پلتفرمی که با حساب کاربری بازی Dauntless وارد شوید، تمامی پیشرفت‌ها و آیتم‌هایتان انتقال خواهد یافت. جسی هیوستن، مدیر عامل استودیو Phoenix Labs، بیانیه‌ای جدیدی پیرامون این تغییرات بازی Dauntless منتشر کرد و گفت:

با عرضه بازی Dauntless روی پلتفرم‌های جدید در ماه آوریل و برنامه One Dauntless، ما بزودی قادر خواهیم بود تا به بازیکنان جدید خوش آمد گفته و با آنان، ارتباط برقرار کنیم؛ طوری که پیش از این هرگز اتفاق نیافتاده است. سفر Dauntless در دنیای همیشه در حال گسترش و آنلاین Shattered Isle به تازگی آغاز شده است و ما بسیار هیجان زده هستیم که سال‌های بیشتری از تجربه‌های جدید را برای بازیکنانمان به ارمغان بیاوریم.

پیرامون بازی Dauntless، جدیدترین بسته گسترش دهنده بازی با عنوان Frostfall امروز برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این آپدیت زمستانی شامل یک هیولا جدید به نام Valomyr می‌شود که بازیکنان هم‌اکنون می‌توانند جستجو برای شکا آن را آغاز کنند. محتوای دیگر این بسته Dauntless Hunt Pass است که چالش‌ها و هدایای جدیدی را به همراه دارد. The Hunt Pass دارای قیمتی ۱۰ دلاری است و شامل محتوای کاملا انحصاری است که از طریق دیگری بدست نخواهید آورد.

بازی Dauntless به صورت رایگان روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. در پایان شما می‌توانید تریلر گیم اواردز ۲۰۱۸ بازی را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.