نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 21 دی 1397
ساعت 09:30

تریلر جدید Resident Evil 2 با محوریت Hunk و Tofu

5 از 5

کپ‌کام در ویدیو تازه خود از Resident Evil 2، نماهایی کوتاه از HUNK، Tofu و تمساح غول‌پیکر را به نمایش گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کپ‌کام در جریان رویداد E3 2018 رسما از نسخه بازسازی شده بازی Resident Evil 2 رونمایی کرد و در ادامه، تایید کرد که در بازی جدید نیز قرار است تعدادی از شخصیت‌های جانبی نسخه اورجینال این بازی حضور داشته باشند. در همین ارتباط، این شرکت ژاپنی حضور دو کاراکتر نمادین بازی اورجینال یعنی HUNK و Tofu را هم تایید کرده بود. درحالی که تاکنون کپ‌کام از طریق ویدیوهای مختلفی که منتشر کرده، از شخصیت‌هایی مثل Ada Wong و Sherry Birkin و بسیاری دیگر از کاراکترهای جانبی اورجینال این بازی رونمایی کرده، ولی اخیرا تصمیم گرفته تا برای اولین بار از دو کاراکتر HUNK و Tofu هم در بازی جدید پرده‌برداری کند. شما در ادامه می‌توانید این کلیپ جدید را مشاهده کنید.

 

بیشتر محتوای کلیپ جدید، البته به داستان و گیم‌پلی بازی اختصاص دارد که توسط دو شخصیت اصلی Leon S. Kennedy و Claire Redfield به همراه شخصیت‌های همراه آن‌ها یعنی Ada Wong و Sherry Birkin دنبال می‌شود؛ با این حال در انتهای کلیپ، یک بخش Plus وجود دارد که برای اولین بار دو شخصیت توفو و هانک، از بازی اورجینال نیز حالا با شمایلی ارتقایافته و امروزی‌تر دیده می‌شوند. در یک نکته جالب‌تر پیرامون ویدیو و بخش اول آن، در طول این تریلر به نظر نمایی کوتاه از «تمساح غول‌پیکر» و نمادین بازی اورجینال نیز دیده می‌شود.

گفتنی است که کاراکتر هانک به عنوان یکی از شخصیت‌های پشت پرده در بازی اصلی، یک ماد اختصاصی و پاداش به نام The Fourth Survivor هم داشت که در آن، امکان انتخاب این شخصیت و تجربه یک بازی کوتاه وجود داشت. شخصیت توفو نیز به کلی یک موجودیت تستی و آزمایشی در دوره ساخت بازی اورجینال بود که به عنوان یک کاراکتر جایزه‌ای در یک مینی گیم جایزه‌ای دیگر به نام The Tofu Survivor قابل انتخاب بود. گرچه هنوز مشخص نیست که این دو کاراکتر، مثل بازی اصلی قابل انتخاب در مینی گیم‌های اختصاصی خودشان باشند، ولی دو ماد مورد اشاره در بازی اصلی، تنها در صورت تکمیل کمپین داستانی و در شرایطی کاملا مشخص باز می‌شد. با در نظر گرفتن تایید حضور دو شخصیت و حالا دیده شدن آن‌ها در گیم‌پلی نسخه بازسازی شده رزیدنت اویل 2، به نظر می‌رسد که حالا احتمال چنین امکانی بالا به نظر می‌رسد.

این بازی شدیدا موردانتظار تنها دو هفته با انتشار فاصله دارد که البته تا آن زمان، کپ‌کام یک نسخه دمو رایگان و با محدودیت زمانی خاصی هم به زودی در دسترس قرار می‌دهد. بر این اساس، این دمو قابل تجربه در یک تایم فیکس ۳۰ دقیقه‌ای تجربه می‌شود و مرگ‌ها و بازگشت‌ها از ابتدای دمو نیز در داخل همین ۳۰ دقیقه محاسبه می‌شود.Resident Evil 2 قرار است به زودی در روز ۲۵ ژانویه (۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.