نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 17:00

استودیو Respawn از بازی Apex Legends رونمایی کرد

3 از 5

استودیو ریسپاون اینترتیمنت از عنوان بتل رویال Apex Legends رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو ریسپاون اینترتیمنت (Respawn Entertainment) و شرکت الکترونیک آرتز (EA) طی یک استریم زنده، از عنوان بتل رویال Apex Legends که در دنیای Titanfall جریان دارد، رونمایی کردند. این اثر یک عنوان رایگان (Free-to-Play) است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی (از طریق اوریجین) در دسترس قرار دارد.

بازی Apex Legends شباهت‌ بسیاری به دیگر عناوین ژانر بتل رویال نظیر Fortnite و PlayerUnknown's Battlegrounds دارد اما سازندگان همچنین، تغییرات و ویژگی‌های کلیدی و جدیدی در این بازی گنجانده‌اند که آن را به اثری متمایز از دیگر بازی‌های سبک تبدیل کرده است؛ Apex Legends یک عنوان کاملا تیمی متشکل از ۲۰ تیم سه نفره است که در یک نقشه بزرگ با یک‌دیگر مبارزه خواهند کرد. همانند دیگر بازی‌های موجود در سبک بتل رویال، شما و هم تیمی‌هایتان بدون هیچ‌گونه اسلحه یا آیتمی وارد بازی می‌شوید و باید گوشه گوشه نقشه را برای پیدا کردن آن‌ها جستجو کرده و در نهایت، تلاش کنید که به تنها بازمانده مسابقه یا همان برنده تبدیل شوید.

تفاوت بزرگ بازی Apex Legends با دیگر بازی‌‌های هم سبک‌اش را می‌توان وجود شخصیت‌هایی دانست که پیش از شروع هر مسابقه، می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید. هر شخصیت در بازی نقش متفاوتی را در تیم ایفا خواهد کرد و دارای توانایی‌های منحصر به فرد از جمله یک Ultimate ویژه است که با گذشت زمان در طول مسابقه شارژ می‌شود. البته شما همچنان تمامی اسلحه‌ها، زره‌ها و آیتم‌های خود را در نقشه بازی پیدا خواهید کرد، اما در این میان همچنین، شخصیت شما دارای قابلیت‌های ویژه‌ای خواهد بود که می‌توانید با قابلیت‌های هم‌تیمی‌هایتان ترکیب کرده و استراتژی کلی تیم خود تحت تاثیر قرار دهید. در حال حاضر هشت شخصیت یا آن‌طور که توسعه دهندگان می‌گویند، Legend در بازی Apex Legends قرار داده شده که البته استودیو ریسپاون قول افزایش آن‌ها با گذشت زمان را داده است.

استودیو ریسپاون همچنین از یک نوآوری جدید در بازی Apex Legends استفاده کرده که سیستم Ping نام‌گذاری شده است. به کمک این سیستم که یک کلید اختصاصی به آن تعلق گرفته است، بازیکن می‌تواند مکان‌ها، اشیا و دیگر بازیکنان را علامت‌گذاری کرده و توجه هم‌تیمی‌هایش را به سمت آن‌ها جلب کند؛ شما می‌توانید با Ping کردن، لوت‌ها را برای بازیکنی که به آن‌ها احتیاج دارد، علامت گذاری کنید. در مورد دشمنان اما شما با Ping کردن، محل آن‌ها را برای تمامی اعضای هم تیمی‌‌هایتان مشخص می‌کنید. به طور کلی این سیستم یک ویژگی بسیار مثبت برای اینگونه بازی‌ها محسوب می‌شود، چرا که باعث می‌شود که به راحتی با هم‌تیمی‌هایتان بدون مکالمه ارتباط برقرار کنید؛ به خصوص در مواقعی که بازیکنی هدست ندارد.

رایگان (Free-to-Play) بودن بازی Apex Legends به این معنی است که این عنوان شامل پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای آیتم‌های مخصوص شخصی سازی می‌شود. شما می‌توانید با پرداخت‌ پول واقعی، پول ویژه داخل بازی را تهیه نمایید که برای خرید آیتم‌ها و لوت باکس‌های بازی به نام Apex Packs قابل استفاده است. همچنین با تجربه بازی شما می‌توانید نوع دیگری از پول داخل بازی و لوت‌باکس‌‌ها را کسب کنید. گفتنی است که شش شخصیت‌ از شخصیت‌های ابتدایی بازی به صورت رایگان در دسترس قرار دارند، در حالی که دو شخصیت دیگر قابل خریداری هستند. در پایان، استودیو ریسپاون اینترتیمنت تریلر هنگام عرضه، تریلر و ویدیو شرح گیم‌پلی بازی Apex Legends را منتشر کرد که همگی در ادامه قابل مشاهده هستند:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.