نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 15 اسفند 1397
ساعت 20:00

تریلر جدید Sekiro: Shadows Die Twice با محوریت مار غول پیکر

یک مار بسیار بزرگ و غول‌پیکر، یکی از باس‌های Sekiro: Shadows Die Twice است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ فرام‌سافتور به تازگی تریلر جدیدی از Sekiro: Shadows Die Twice منتشر کرده، که در آن با یکی دیگر از دشمنان اصلی این بازی آشنا می‌شویم. با توجه به نزدیک‌تر شدن به موعد عرضه این بازی، FromSoftware و Activision حالا نمایش جدیدی از یک «مار غول پیکر» را به عنوان یکی دیگر از باس‌های بازی به نمایش گذاشتند.

تریلر جدید به صورت یک تیزر کوتاه از گیم‌پلی بازی است که تقابل شخصیت اصلی بازی با مار غول‌پیکر (the Great Serpent) و در ادامه فرار بازیکن را به نمایش می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه و ۳۰ ثانیه‌ای را تماشا کنید.

 

مار غول‌پیکر البته در برخی دموهای خصوص‌تر نیز پیش از این مورد اشاره واقع شده بود، ولی این اولین مرتبه است که به صورت متمرکز قابل مشاهده است. همان‌طور هم که پیش‌بینی می‌شد، این مار دارای سایز بسیار بزرگی است که مشخصا یکی از غول‌های بسیار دشوار این بازی خواهد بود. در همین ارتباط، اخیرا تریلری دیگری نیز از یکی دیگر از باس‌های بزرگ بازی منتشر شده بود که می‌توانید آن را هم در بازی‌مگ تماشا کنید.

Sekiro: Shadows Die Twice جدیدترین بازی استودیو FromSoftware و هیدتاکا میازاکی، خالق سری بازی‌های دارک سولز (Dark Souls) و بلادبورن (Bloodborne) است که قرار است در روز ۲۲ مارس (۲ فروردین) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار بگیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.