نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 17 اسفند 1397
ساعت 16:00

ویدیو جدیدی از ماد بتل رویال Battlefield 5 فاش شده است

یک ویدیوی لیک شده تازه، اطلاعات جدیدی از ماد Firestorm به اشتراک می‌گذارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یک ویدیوی جدید و درواقع تیزر معرفی ماد بتل رویال بازی Battlefield 5، پیش از اینکه حتی تاریخ انتشار آن اعلام شود لیک شده است. این ماد که براساس اطلاعیه‌های قبلی «Firestorm» نام دارد، قرار است در بهار ۲۰۱۹ در دسترس قرار بگیرد.

بازی Battlefield V حالا چند ماهی هست که منتشر شده است؛ با این حال براساس یک برنامه از قبل اعلام شده، الکترونیک آرتز و دایس به مرور محتواهای قابل بازی بیشتری را هم برای آن منتشر کرده‌اند. در میان همه موراد جدید، احتمالا مهم‌ترین خبر درباره این موضوع بود که بازی بتلفیلد امسال یک ماد مخصوص بتل رویال نیز دریافت می‌کند. درحالی که رقیب همیشگی این سری، یعنی Call of Duty از همان روز عرضه از چنین بخشی برخوردار بود، طرفداران بتلفیلد باید چند ماه بیشتر برای تجربه چنین حالتی در Battlefield V صبر می‌کردند. این ماد گرچه تاریخ عرضه دقیقی هم پیدا نکرده، ولی برخی گمانه‌زنی‌ها به موعد عرضه ۲۸ مارس (۸ فروردین) اشاره می‌کند. در هر صورت، یک پست جدید که ظاهرا اولین بار در Reddit ارسال شده، اقدام به فاش کردن تیزر معرفی و همچنین نماهایی از گیم‌پلی این ماد بتل رویال کرده است. شما در ادامه، ویدیوی لیک شده از حالت Firestorm را مشاهده می‌کنید:

 

تیزر معرفی Firestorm غیر از نماهایی از گیم‌پلی این حالت، اطلاعات جانبی زیادی را هم پیرامون آن فاش می‌کند. براساس صحبت‌های گوینده، این حالت بتل رویال هم در شکل تک نفره، هم به صورت دو نفره و هم به صورت تیمی قابل ورود است. سیستم rarity و تقسیم شدن اسلحه‌ها به سه سطح کمیابی نیز تایید شده است؛ بر این اساس اسلحه‌ها در سه سطح Common، Rare و Epic در نقشه بازی قابل کشف و حمل هستند تا بازیکن براساس ارزش هر آیتم، اسلحه بهتر را نگه دارد. به علاوه هر اسلحه نیز خشاب مخصوص به خودش را دارد و با توجه به محدودیت حمل خشاب، عنصر مدیریت منابع نیز باید در جریان گیم‌پلی در نظر گرفته شود.

در یک بخش جالب دیگر در این ویدیو، یک نمای کوتاه از نقشه بازی نیز دیده می‌شود که در کنار محیط‌ها و نحوه دنبال کردن گیم‌پلی، به خوبی تشابهات Firestorm با بازی‌هایی نظیر Fortnite و PUBG قابل تشخیص است.

همان‌طور که اشاره شد، هنوز تاریخ دقیق عرضه این ماد فاش نشده است ولی انتظار می‌رود که در بهار پیش رو شاهد عرضه آن باشیم. بازی Battlefield 5 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی را نیز در اینجا مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.