نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 12 ارديبهشت 1398
ساعت 23:30

عنوان Darkwood بزودی برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد

اعلام زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کنسولی بازی Darkwood

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Darkwood توسط استودیوی Acid Wizard در سبک ترس و بقا ساخته و در سال 2014 از طریق استیم، بصورت زودهنگام در دسترس بازیکنان قرار گرفت؛ نسخه‌ی کامل این بازی در سال 2017 برای پلتفرم PC عرضه شد. در ماه مارس امسال، حین برگزاری رویداد نینتندو دایرکت، شاهد معرفی نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی Darkwood بودیم که براساس اعلام سازندگان، در تاریخ 16 می (برابر با 26 اردیبهشت ماه) برای این کنسول عرضه خواهد شد؛ گرچه اخیراً Crunching Koalas به عنوان ناشر این بازی اعلام کرده که در ماه می، شاهد عرضه‌ی بازی Darkwood برای کلیه‌ی کنسول‌های نسل هشتم خواهیم بود.

داستان عنوان Darkwood در منطقه‌ای دور افتاده در «اتحاد جماهیر شوروی» (Soviet Bloc) روی می‌دهد، جاییکه شخصیت اصلی داستان برای مدت زمان نامعینی به دام افتاده است! در این عنوان شاهد سپری شدن سیکل شب و روز خواهید بود که به بازیکنان اجازه خواهد داد تا در طول روز، اقدام به کاوش در دنیای بازی کرده و در شب، با هیولاها و موجودات وحشی به مبارزه بپردازند؛ همچنین در این بازی شاهد تعاملاتی با NPCهای مختلف خواهید بود که برروی داستان بازی و پایان آن تاثیر گذار خواهند بود.

عنوان Darkwood در تاریخ 14 می (برابر با 24 اردیبهشت ماه) برای PS4، در تاریخ 16 می (برابر با 26 اردیبهشت ماه) برای نینتندو سوییچ و در تاریخ 17 می (27 اردیبهشت ماه) برای کنسول Xbox One عرضه خواهد شد؛ این بازی هم اکنون برای PC و Mac در دسترس است.

در ادامه شاهد تریلر معرفی نسخه‌ی کنسولی عنوان Darkwood و تاریخ عرضه‌ی آن خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 02/05/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.