نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 24 آبان 1398
ساعت 18:41

بازی انحصاری Tell My Why از سازنده Life is Strange معرفی شد

0 از 5

استودیوی Dontnod Entertainment که سابقه ساخت سری Life is Strange را در کارنامه خود دارد، شب گذشته در رویداد X019 حضور پیدا کرد تا عنوان جدیدی به اسم Tell My Why معرفی کند. این بازی نیز یک بازی ماجراجویانه داستان محور مانند ساخته‌های قبلی این استودیو است که این بار داستان یک دوقلو را روایت می‌کند. این دو قلو Tyler و Alyson نام دارند که بخشی از داستان زندگی خود را برای ما روایت می‌کنند. متاسفانه به نظر می‌رسد یک سری مشکلات سر راه آن‌ها قرار است به وجود بیاید که می‌توانند دردسرساز باشند. 

این بازی در یک دهکده کوچک در آلاسکا جریان دارد که دارای یک داستان احساسی است و برای این که بخشی از آن لو نرود از اعلام جزئیات آن خودداری می‌کنیم تا با دیدن تریلر خودتان متوجه همه چیز بشوید. فقط می‌توانم بگویم که این دوقلوها دارای خصوصیت منحصر به فردی هستند که باعث می‌شود احساس و درد‌های یکدیگر را حس کنند. این که این ویژگی چطور به گیم پلی بازی تعمیم داده می‌شود، چیزی است که باید بیشتر برایش صبر کنیم تا از آن اطلاع پیدا کنیم. 

یکی از بهترین خبرها درمورد این بازی این است که با این که مثل آثار قبلی سازنده خود قسمت به قسمت است، اما همه قسمت‌های آن با هم و یکجا عرضه خواهند شد و در تابستان ۲۰۲۰ می‌توانیم منتظر آن‌ها باشیم. در زمان معرفی این بازی، عده‌ای فکر می‌کردند که این بازی یک عنوان مولتی پلتفرم است و برای PS4 نیز عرضه خواهد شد اما امروز سازندگان آن شفاف سازی کردند که Tell Me Why فقط برای PC و Xbox One عرضه می‌شود و قرار نیست به PS4 راه پیدا کند.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.