نویسنده: عرفان رحیمی صادق شنبه، 23 آذر 1398
ساعت 14:59

بازی Weird West از سازنده‌های Dishonored و Prey معرفی شد

0 از 5

در حالی که رویداد The Game Awards در اصل به خاطر معرفی بهترین بازی‌های سال در زمینه‌های مختلف و همینطور معرفی تعدادی بازی AAA جدید شناخته می‌شود، یکی از بهترین فرصت‌ها برای توسعه دهندگان مستقل است تا عناوین هیجان انگیز خودشان را در معرض دید هزاران هزار مخاطبی که این مراسم را تماشا می‌کنند، قرار دهند. یکی از همین بازی‌ها در رویداد امسال عنوان Weird West از استودیوی Arkane بود. 

در طی رویداد The Game Awards 2019 یک تریلر از بازی Weird West برای اولین بار به نمایش گذاشته شد که اولین بازی استودیوی WolfEye نیز به شمار می‌رود. خود این استودیو مدتی قبل در سال ۲۰۱۹ تاسیس شده است که از کارکنان سابق استودیوی Arkane تشکیل شده و توسط Raphael Colantonio و Julien Roby اداره می‌شود که پیش از این نیز روی بازی‌هایی مثل Dishonored و Prey کار کرده بودند. 

در این تریلر ما می‌بینیم که این بازی یک عنوان اکشن نقش آفرینی با زاویه دید بالا به پایین است که در غرب وحشی جریان دارد که المان‌های فراطبیعی زیادی در آن وجود دارد. این بازی توسط Devolver Digital منتشر خواهد شد و برای PC در دست ساخت قرار دارد و هنوز پلتفرم دیگری به جز آن برای این بازی تایید نشده است. 

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.