نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 22 خرداد 1399
ساعت 09:00

تریلر لانچ Last of Us 2 حدود یک هفته قبل از موعد عرضه منتشر شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در فاصله یک روز تا انتشار بررسی‌ها و حدود یک هفته تا عرضه رسمی The Last of Us Part 2، تریلر لانچ این بازی منتشر شده است.

بازی موردانتظار The Last of Us Part 2، از فردا شاهد انتشار نقد و بررسی‌های منتقدان خواهد بود و در این روز محدودیت‌های منتقدین برای صحبت پیرامون تجربه‌ای که بازی داشتند برداشته می‌شود. با در نظر گرفتن این موضوع و در فاصله کم‌تر از ۱۰ روز تا عرضه این عنوان، ناتی داگ و سونی اقدام به انتشار تریلر لانچ بازی کردند. گفتنی است که The Last of Us Part 2 دنباله بازی داستان‌محور، پرفروش و تاثیرگذار The Last of Us محصول سال ۲۰۱۳ است که طرفداران پرشمار آن سال‌ها برای عرضه این دنباله صبر کرده بودند. شما در ادامه تریلر لانچ این عنوان، که اشاره به زمینه و تم داستانی این بازی یعنی انتقام‌جویی است را مشاهده می‌کنید.

 

قسمت دوم بازی The Last of Us، چند سال پس از پایان وقایع بازی اول روایت می‌شود، جایی که الی و جول پس از یک سفر طولانی مرگبار و پرخطر در آمریکای پساآخرالزمانی، حالا چند سالی هست که در یک اجتماع کوچک و نسبتا پایدار در منطقه جکسون زندگی می‌کنند. گفتنی است که در بازی دوم نیز انسان‌های مبتلا به بیماری قارچی و گروه‌های بازمانده وجود دارند و شخصیت اصلی قابل کنترل نیز الی خواهد بود.

پیرامون این بازی، اخیرا اطلاعات بیشتری هم منتشر شده که برای مثال، ظاهرا طول گیم‌پلی این بازی بین ۲۵ تا ۳۰ ساعت است. این میزان محتوا و ساعات گیم‌پلی، تقریبا دو برابر بیشتر از بازی اول محسوب می‌شود.

The Last of Us Part 2 در روز ۱۹ ژوئن (۳۰ خرداد) برای پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.