نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 03 مرداد 1399
ساعت 14:05

بازی Forza Motorsport رسما رونمایی شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی بعدی استودیو Turn 10 یعنی Forza Motorsport در جریان رویداد Xbox Games Showcase رونمایی شد.

رویداد اختصاصی نمایش عناوین بعدی ایکس‌باکس یعنی Xbox Games Showcase به تازگی برگزار شد که در جریان آن، از چندین بازی جدید رونمایی و برخی عناوین قبلا معرفی شده نیز نمایش‌های جدیدی داشتند. یکی از گمانه‌زنی‌های مطرح شده میان طرفداران تا قبل از برگزاری رویداد، به احتمال رونمایی از پروژه بعدی استودیو Turn 10 اختصاص داشت؛ موضوعی که درنهایت نیز اتفاق افتاد و از بازی Forza Motorsport رونمایی شد. این بازی دقیقا با همین نام و بدون عددگذاری یعنی Forza Motorsport معرفی شده و به نظر یک شروع تازه برای این فرنچایز محبوب و باکیفیت محسوب می‌شود. شما در ادامه تریلر رونمایی را مشاهده می‌کنید.

 

براساس گزارش‌ها، استودیو Turn 10 در ساخت Forza Motorsport از بسیاری از ویژگی‌ها و همچنین قدرت سخت‌افزاری بالای Xbox Series X بهره‌گیری کرده است. با توجه به همین موضوع، تریلر رونمایی بازی به نظر یک نمایشگاه کامل از قدرت کنسول نسل بعدی ایکس‌باکس نیز هست. نکته دیگر پیرامون این بازی نیز این است که سازندگان، رسما تایید کردند که Forza Motorsport قرار است به صورت استاندارد با مشخصات رزولوشن 4K و نرخ فریم 60 FPS در کنسول Xbox Series X اجرا شود و به صورت کامل، از تکنولوژی ray-tracing نیز پشتیبانی می‌کند.

بازی Forza Motorsport درحال حاضر مراحل اولیه تولید را پشت سر می‌گذارد، و در تاریخی نامشخص برای Xbox Series X و ویندوز 10 عرضه می‌شود؛ به این ترتیب به نظر نمی‌رسد که این بازی برای کنسول‌های فعلی Xbox One عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.