نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 شهریور 1399
ساعت 09:00

تریلر رونمایی و تاریخ عرضه Xbox Series S منتشر شد

4 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایکروسافت در تریلر رونمایی Xbox Series S، ویژگی‌های کنسول و همچنین تاریخ عرضه آن برای ماه آبان را تایید کرد.

مایکروسافت روز گذشته و به دنبال انتشار شایعات و درزهای خبری، به صورت رسمی از کنسول ارزان‌قیمت خود برای نسل نهم یعنی Xbox Series S رونمایی کرد. این البته در قالب یک تاییدیه در پست توییتری، همراه با تصویر از خود کنسول بود و تقریبا همه شایعات منتشر شده قبلی، از جمله قیمت 299 دلاری را تایید می‌کرد. در همین رابطه، مایکروسافت اخیرا تریلر رسمی رونمایی Xbox Series S را نیز منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

لازم به ذکر است که همین تریلر نیز در گزارش‌های غیررسمی و درزهای خبری، منتشر شده بود و مشخص نیست که این موارد چگونه به بیرون درز پیدا کرده است. به هر ترتیب، تریلر رونمایی اخیر حالا به صورت رسمی توسط مایکروسافت به نمایش گذاشته شده و می‌توان درباره ویژگی‌های تایید شده آن بیشتر صحبت کرد. در مهم‌ترین تاییدیه، تاریخ عرضه کنسول برای روز 10 نوامبر (20 آبان) تایید شده است. مایکروسافت بازدهی نسل نهمی کنسول از طریق امکان upscale رزولوشن معمول 1440p تا 4K، نرخ فریم 120، تکنولوژی‌های جدید نظیر Ray-tracing، Variable Refresh rate، Variable rate shading، حافظه 512 گیگابایتی SSD و موارد دیگر را تایید کرده که در تریلر نیز دیده می‌شوند.

براساس یک گزارش، مایکروسافت در ماه جاری میلادی قصد برگزاری رویداد خبری جدیدی را دارد، که در آن درباره اطلاعات جدید از Xbox Series X و Xbox Series S بیشتر صحبت می‌شود. شرکت البته هنوز تاریخ دقیقی را مشخص نکرده، و به این ترتیب باید همچنان منتظر بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.