نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 12 مهر 1399
ساعت 09:00

در تریلر رسمی لانچ FIFA 21 گیم پلی چندانی از بازی دیده نمی شود

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ EA Sports در فاصله کمتر از یک هفته تا عرضه FIFA 21، تریلر لانچ این بازی را به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که قبلا هم اعلام شد بود بازی FIFA 21 قرار نیست قبل از انتشار رسمی خود، دمو قابل بازی دریافت کند که در چندین سال گذشته این موضوع بی سابقه‌ای برای سری محسوب می‌شود. در هر صورت طرفداران این مجموعه زمان چندان تا عرضه جدیدترین نسخه از بازی‌های شبیه ساز فوتبال فیفا فاصله ندارند و به همین منظور، EA Sports حالا تریلر رسمی لانچ FIFA 21 را منتشر کرده است. شما در ادامه این ویدیو را که البته شامل سکانس‌های چندان زیادی از گیم‌پلی خود بازی نیست مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به عرضه سالانه بازی‌های این سری، انتظار می‌رود که این نسخه نیز مشابهت‌های زیادی با بازی سال گذشته داشته باشد. با این حال تعدادی ویژگی جدید و ارتقاهای کاربری هم در ارتباط با گیم‌پلی، حالت Career Mode و ... معرفی شده بود؛ جالب است که این موارد البته محل هیچ اشاره‌ای در تریلر لانچ بازی نبوده، و EA مطابق چند تریلر قبلی که درباره بازی منتشر کرده بود بیشتر از سکانس‌های لایواکشن و بازیکنان واقعی استفاده کرده است.

بازی FIFA 21 در روز 9 اکتبر (18 مهر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی منتشر می‌شود. نسخه مخصوص نسل نهمی بازی برای PS5 و Xbox Series X / S نیز در ادامه سال 2020 عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.