نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 20 مهر 1399
ساعت 09:00

وعده یک ماجراجویی جذاب در تریلر داستانی Sackboy: A Big Adventure

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ تریلر داستانی Sackboy: A Big Adventure به عنوان یکی از عناوین روز لانچ پلی‌استیشن 5 منتشر شد.

طرفداران پلتفرم‌های پلی‌استیشن، حدود یک ماه تا عرضه اولیه کنسول نسل نهمی PS5 فاصله دارند. سونی برنامه بسیار بزرگی برای لانچ این کنسول تدارک دیده که شامل انتشار چندین بازی انحصاری و بزرگ در روز اول و ماه‌هایی ابتدایی حیات این کنسول می‌شود. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Demon’s Souls و Sackboy: A Big Adventure عناوینی هستند که از روز اول برای این پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرند و با توجه به نمایش‌هایی که این بازی‌ها داشتند، به خوبی طرفداران را منتظر روز عرضه و تجربه آن‌ها باقی گذاشتند. از بین این عناوین روز لانچ، اخیرا تریلر داستانی Sackboy: A Big Adventure منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

بازی Sackboy: A Big Adventure محصول Sumo Digital، یک عنوان پلتفرمر مفرح و جذاب است که برای همه گروه‌های سنی مناسب در نظر گرفته می‌شود. در تریلر داستانی اخیر، نمای کلی از شکل گیری وقایع بازی و سکانس‌های گذرا از گیم‌پلی و لوکیشن‌های بازی دیده می‌شوند. با توجه به این بخش‌ها، به نظر طرفداران باید منتظر ماجراجویی‌های چالش‌برانگیز همراه با باس فایت‌های جالب نیز باشند. جدای از این موارد، این بازی PS5 از نظر بصری و گرافیک هم واقعا در سطح بالایی به نظر می‌رسد. تریلر به علاوه در چند سکانس، گیم‌پلی کو آپ یا مشارکتی را هم به نمایش گذاشته است.

Sackboy: A Big Adventure در روز 12 نوامبر (22 آبان) و همزمان با لانچ PS5، برای این کنسول و همچنین PS4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.