نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 19 آذر 1399
ساعت 14:00

تریلر سینمایی از محتواهای آپدیت فصل اول COD: Black Ops Cold War

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به نزدیک شدن به موعد انتشار آپدیت فصل اول Call Of Duty: Black Ops Cold War، تریلر سینمایی توسط اکتیویژن منتشر شده است.

استراتژی اکتیویژن برای تبدیل کردن عناوین فوق محبوب کال آو دیوتی به Live Service، موفقیت‌های بزرگی برای شرکت داشته است. این بازی‌ها حالا علاوه بر ارائه کمپین‌های داستانی تک نفره و سراسر اکشن معروف خودشان، حالا مدتی هم هست که تمرکز زیادی روی بخش چند نفره دارند و این بخش‌ها، به صورت فصلی محتواهای قابل بازی جدید دریافت می‌کنند. جدای از عناوین اصلی، بازی بتل رویال و رایگان Call Of Duty Warzone نیز در دسترس قرار دارد، که عناوین سالانه نیز به نظر از این پس با آن بازی همگام سازی می‌شوند.

در ادامه همین استراتژی، آخرین نسخه سالانه سری یعنی Call Of Duty: Black Ops Cold War نیز به زودی اولین فصل از محتواهای قابل بازی و جدید برای بخش چندنفره را دریافت و با Warzone نیز همگام‌سازی می‌شود. این بسته از طریق آپدیت، قرار است در روز 16 دسامبر (26 آذر) منتشر شود و محتواهای جدیدی از جمله نقشه‌های جدید، حالت زامبی جدید، چالش‌های جدید و ... را به بخش چندنفره اضافه کند. پیرامون این بسته، اکتیویژن اخیرا تریلر سینمایی منتشر کرده که در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به این تریلر، یکی از محتواهای جدید که این بخش دریافت خواهد کرد مربوط به یک اپراتور جدید به نام Stitch است که ظاهرا مامور سابق KGB بوده و به دنبال انتقام از Adler است.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War درحال حاضر برای PS4، PS5، Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی این بازی با امتیاز 8 از 10 را نیز در بازی مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.