نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 06 اسفند 1401
ساعت 09:00

انتشار تریلر لانچ Wo Long: Fallen Dynasty یک هفته مانده به انتشار

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در حالی که سال 2023 تا همین حالا هم با عرضه چندین بازی بزرگ شروع شده، به زودی ماه مارس همراه با عرضه چندین بازی بزرگ دیگر نیز از راه خواهد رسید. در این بین یکی از اولین عرضه‌های بزرگ این ماه، بازی بعدی تیم نینجا و Koei Tecmo یعنی Wo Long: Fallen Dynasty است که حالا در کم‌تر از یک هفته مانده به انتشار، تریلر لانچ آن نیز به نمایش درآمده است. شما در ادامه این ویدیو را مشاهده می‌کنید.

با توجه به موفقیت دو بازی قبلی تیم نینجا در سری Nioh، این استودیو ژاپنی تاکنون ثابت کرده که یکی از بهترین تیم‌ها برای ساخت بازی‌های شبه سولز خارج از FromSoftware است و بازی جدید آن‌ها یعنی Wo Long: Fallen Dynasty نیز قرار است از همین فرمول‌ها بهره بگیرد. در این بازی، وقایع داستانی به عصر سه پادشاهی کشور چین مربوط است و گیم‌پلی بخش مبارزات نیز تاکید زیادی روی سرعت و چالش‌برانگیز بودن دارد. این عنوان همچنین به نسبت دو بازی قبلی Nioh شاهد اضافه شدن حرکات جدید و فضاهای بزرگ‌تر برای گردش نیز بوده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در روز 3 مارس (12 اسفند) برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC عرضه، و مشترکین گیم پس نیز در همان روز امکان دریافت بازی از این سرویس را خواهند داشت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.