نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 اسفند 1401
ساعت 09:00

تریلر جدید Tchia گیم پلی بازی را به نمایش می گذارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Tchia به عنوان یک بازی جهان باز ایندی و مستقل که مشابهت‌های جالبی هم با عناوین اخیر زلدا دارد، از جمله عناوین موردتوجه مخاطبان از زمان معرفی اولیه بوده و این توجهات نیز با گذشت زمان و انتشار اطلاعات و نمایش‌های جدید بیشتر هم شده است. با توجه به عرضه بسیار نزدیک بازی در کم‌تر از یک هفته، استودیو سازنده بازی یعنی Awaceb اخیرا ویدیو تریلر کوتاهی از بازی را منتشر کرده که شامل سکانس‌های گیم‌پلی، قابلیت‌های سفارشی‌سازی و ... است. شما در ادامه این تریلر را مشاهده می‌کنید.

در بازی Tchia، بازیکن امکان سفارشی‌سازی شخصیت اصلی بازی به روش‌های مختلف را دارد و برای مثال لباس‌ها، رنگ مو، لوازمی نظیر ماسک و ... دارای گزینه‌های مختلف برای اعمال سفارشی‌سازی روی شخصیت اصلی هستند. همچنین قایق، بادبان‌ها، پرچم و رنگ چوب آن نیز امکان سفارشی‌سازی دارند. این بازی همچنین قابلیت استفاده از یک دوربین برای عکس‌برداری را هم می‌دهد که به گفته سازندگان امکانات مختلفی برای این کار را در اختیار بازیکن می‌گذارد.

بازی Tchia در روز 21 مارس (1 فروردین 1402) برای PS5، PS4 و PC منتشر می‌شود. همچنین مشترکین سرویس PS Plus Extra/Premium در پلی‌استیشن امکان دریافت رایگان بازی در این تاریخ را خواهند داشت.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.