نویسنده: م.حافظ شنبه، 20 آبان 1396
ساعت 11:42

بازی Seven: The Days Long Gone گلد شد

0 از 5

مراحل ساخت بازی Seven: The Days Long Gone تکمیل شد

استودیوهای Fool’s Theory و Fool’s Theory اعلام کرده اند که بازی Seven: The Days Long Gone گلد شده است؛ به این معنا که مراحل ساخت و توسعه آن به پایان رسیده و آماده عرضه است. Seven: The Days Long Gone عنوانی در ژانر اکشن نقش آفرینی ایزومتریک 3 بعدی است که در تاریخ 1 دسامبر 2017 (برابر با 10 آذر 1396) برای PC عرضه خواهد شد. هم اکنون دو استودیوی مذکور، تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرده اند که سیستم حرکتی بسیار منحصر به فرد این بازی را نمایش می‌دهد. در پایان متن می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

در بازی Seven: The Days Long Gone گیمرها کنترل یک دزد چابک به نام Teriel را بر عهده دارند؛ او در تسخیر یک اهریمن به نام Artanak است. گیمرها توانایی بالا رفتن از دیوار و پریدن از روی دره های بزرگ را دارند؛ این توانایی به آنها امکان حرکات بسیار سریع را می‌دهد. همچنین در مبارزات دارای توانایی جاخالی دادن و لگدپرانی هستند.

سیستمی که در این بازی طراحی شده بسیار متفاوت با بازی های نقش آفرینی ایزومتریک دیگر است. بعلاوه اینطور که گفته می‌شود عناصر مخفی کاری نیز در این بازی به کار رفته است.
عنوان Seven: The Days Long Gone در هنگام عرضه اش در روز 10 آذر قیمتی معادل 29.99 دلار خواهد داشت. نسخه کالکتور دیجیتال آن شامل کتاب هنری دیجیتال، موسیقی متن بازی و یک کتاب راهنما است و قیمتی معادل 39.99 دلار دارد.

م.حافظ | تریلر | 11/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.