نویسنده: م.حافظ شنبه، 27 آبان 1396
ساعت 15:08

نسخه فیزیکی بازی Tricky Towers عرضه شد

0 از 5

تریلر هنگام عرضه نسخه فیزیکی بازی Tricky Towers

در ماه آگست 2017 (مرداد ماه 1396) استودیوی Weirdbeard Games و Soedesco اعلام کردند برنامه هایی برای عرضه نسخه فیزیکی بازی ساختمان سازی و برج سازی آنها یعنی Tricky Towers دارند. هم اکنون سازندگان این بازی اعلام کرده اند که نسخه فیزیکی بازی مذکور در دسترس قرار گرفته و وارد بازار خرده فروش شده است. آنها به این مناسبت تریلری نیز منتشر کردند که برخی از بهترین ویژگی های این عنوان را نمایش می‌دهد. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

نسخه دیجیتالی بازی Tricky Towers قبلاً برای PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox One, Linux, macOS در دسترس قرار داشته است. در حال حاضر نسخه فیزیکی آن فقط برای PlayStation 4 و PC موجود است و شامل ویژگی های بازی اورجینال از قبیل 17 طلسم متفاوت، لیدربردهای آنلاین، چالش های آزمایشی، و البته بخش پرطرفدار گیم پلی رقابتی 4 نفره آنلاین یا محلی است.

عنوان Tricky Towers دنباله و جانشین بازی 99 Bricks: Wizard Academy است که سالهای قبل برای iOS و Android عرضه شده بود. Tricky Towers در ژانر پازل ساخته شده و مبنای آن ساخت برج و ساختمان است. این بازی بر مبنای موتورگرافی Unity طراحی شده و کاری از استودیوی مستقل WeirdBeard است. نقد و بررسی هایی که برای این عنوان ارائه شده کاملاً مطلوب و مثبت بوده اند.

م.حافظ | تریلر | 18/11/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.