نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 06 آذر 1396
ساعت 13:14

تریلر هنگام عرضه نسخه ریمستر Star Ocean: The Last Hope

0 از 5

نسخه ریمستر بازی Star Ocean: The Last Hope فردا عرضه می‌شود

کمپانی Square Enix تریلر هنگام عرضه (تریلر لانچ) نسخه ریمستر یا بازسازی شده عنوان Star Ocean: The Last Hope را منتشر کرده که می‌توانید در پایان متن مشاهده نمایید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید تا با این عنوان بیشتر آشنا شوید.

عنوان Star Ocean: The Last Hope از نوع بازی های اکشن نقش آفرینی است که زمان عرضه آن به سال 2009 برمی‌گردد. اما هم اکنون نسخه ریمستر یا بازسازی شده آن قرار است برای PlayStation 4 و همچنین PC (بر روی شبکه استیم) فردا مورخ 28 نوامبر 2017 (برابر با 7 آذر 1396) در امریکای شمالی، اروپا و ژاپن ارائه گردد.

تریلری که به مناسبت عرضه نسخه ریمستر این بازی منتشر شده، نگاهی به بهبودها و پیشرفت های صورت گرفته در این نسخه می‌اندازد. از جمله این بهبودها می‌توان به رزولوشن HD بر روی PlayStation 4 و پشتیبانی 4k بر روی PlayStation 4 Pro و PC اشاره کرد.

مشخصات حداقل سیستم موردنیاز برای ورژن PC آن نیز ارائه شده که به شرح ذیل است:

• سیستم عامل: Windows 7 – 64 bit
• پردازنده: Interl core i3 2100 / AMD A8-6500
• حافظه: 2 گیگابایت رم
• دایرکت ایکس: ورژن 11

بازی Star Ocean: The Last Hope ساخت استودیوهای Square Enix Holdings و tri-Ace و چهارمین بخش از سری Star Ocean است. با توجه به اینکه در این بازی موجودیت بشر در حال زوال است، گیمرها باید برای حفظ بقای خود مبارزه کنند و در عین حال به جستجو در دنیای این بازی بپردازند.
سیستم مبارزه این بازی به صورت real-time طراحی شده است. گیمرها قادر به سفارشی سازی گروه خود هستند. داستان از این قرار است که پس از تخریب و انهدام کره زمین در طی جنگ جهانی سوم، افراد بیگانه و عجیب برای از بین بردن افراد بازمانده از حیات بشریت، وارد زمین شده اند.

م.حافظ | تریلر | 27/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.