نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 14:40

جان کودرا بطور رسمی خود را معرفی نمود

5 از 5

جان کودرا بطور رسمی خود را به عنوان رئیس جدید سونی اینتراکتیو انترتینمنت معرفی نمود

در جریان مراسم سالانه PlayStation Awards در هتل Grand Prince شهر توکیو، «جان کودرا» (John Kodera) به عنوان رئیس و مدیر عامل جدید سونی اینتراکتیو انترتینمنت حضور یافت و بطور رسمی اقدام به معرفی خود نمود.

کودرا در آغاز سخنرانی خود اعلام کرد که علاقه‌ای به پوشیدن کت و شلوار ندارد و در ادامه، توضیحاتی پیرامون تاریخچه کاری خود در شرکت سونی و سونی اینتراکتیو انترتینمنت ارائه کرد؛ او به مدت 25 سال در شرکت سونی کار کرده است و در سال 2013، به عنوان رئیس Sony Network Entertainment، بر روی پروژه‌هایی نظیر PlayStation Store ،PlayStation Plus و PlayStation Now نظارت داشته است. سرویس‌های مبتنی بر شبکه، سود بسیار زیادی را نصیب PlayStation کرده‌اند و احتمالاً دلیل اصلی انتخاب کودرا به عنوان جایگزین «اندرو هاوس» (Andrew House) بوده‌اند.

کودرا در سال گذشته به عنوان معاون سونی اینتراکتیو انترتینمنت معرفی شد و با اندرو هاوس بر روی بخش‌های مختلفی نظیر تولید محصولات، استراتژی تجارت و مهندسی شبکه، نظارت داشته است.

در حین سخنرانی، کودرا از طرفداران PlayStation بدلیل پشتیبانی‌هایشان از محصولات آن‌ها تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که شرکت سونی بتواند این پلتفرم را در دسترس افراد بیشتری قرار دهد.

در ادامه شاهد ویدیو حضور کودرا بر روی صحنه و معرفی خود، خواهید بود:

فرشاد | تریلر | 30/11/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.