نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 15 آذر 1396
ساعت 21:31

بازی جدیدی از سری Portal معرفی شد

0 از 5

یک بازی جدید از سری Portal معرفی شده است اما با نسخه‌های قبلی این عنوان تفاوت دارد

عنوان جدیدی از سری بازیهای Portal معرفی شده است و با بازیهای قبلی این سری تفاوت‌هایی دارد. نام بازی جدید Bridge Constructor Portal است و در واقع یک کراس اور (Crossover) بین Portal و سری بازیهای معمایی والو یعنی Bridge Constructor است.

همانند عناوین قبلی Bridge Constructor بازی از شما می‌خواهد که یک کامیون را از یک طرف صفحه‌ی نمایش به سمت دیگر جابجا کنید اما اینبار برای هدایت کامیون به راه خروجی باید پرتال‌هایی را در مکان مناسب بر سر راه کامیون قرار دهید. بازی 29 آذر برای PC و پلتفرم‌های موبایل عرضه می‌شود و نسخه‌های کنسولی نیز اوایل سال 2018 به بازار می‌آیند. هنوز رسما مشخص نشده است که سازندگان این عنوان یعنی ClockStone Software و Headup Games آن را برای چه کنسول‌هایی عرضه خواهند کرد، اما در تریلر زیر لوگوی PS4، Xbox One و Switch به چشم میخورد. پس می‌توان تصور کرد که عرضه‌ی این بازی برای پلتفرم‌های ذکر شده قطعی است.

این اولین کراس اور عجیب و غریب با بازی Portal نیست. در سال 2015 بازی Rocket League یک تم مخصوص پورتال دریافت کرد و همچنین از این سری اسباب بازی لگو نیز ساخته شده است. قابل ذکر است که آخرین بازی از سری پورتال یعنی Portal 2 در سال 2011 عرضه شد. همچنین کارگردان معروف جیمز کمرون مشغول ساخت یک فیلم از روی سری پورتال است. در حال حاضر از روند ساخت این فیلم هیچ خبری وجود ندارد.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.