نویسنده: م.حافظ شنبه، 25 آذر 1396
ساعت 21:14

تریلر جدید بازی God of War درباره کاراکتر Atreus

5 از 5

مشاهده کنید تریلر نمایش داستان و تواناییهای کاراکتر Atreus

کمپانی Sony Interactive Entertainment تریلر جدیدی از بازی آینده God of War منتشر کرده است که می‌توانید در پایان متن مشاهده کنید. در ادامه با بازی‌مگ همراه باشید.

تریلری که در اینجا ارائه شده «A Call From the Wilds» نام دارد و پیش زمینه ای از داستان کاراکتر Atreus یعنی پسر Kratos را بازگو می‌گوید. بعلاوه در این تریلر می‌توان سبک هنری بازی را مشاهده کرد.

داستانی که در این ویدئو به آن پرداخته شده بسیار جذاب است و اطلاعاتی در مورد کاراکتر Atreus را نشان می‌دهد. درواقع با دیدن این ویدئو از یک سری توانایی ها و ویژگی های کاراکتر Atreus مطلع می‌شویم. یکی از قابلیت های او این است که می‌تواند صداهای حیوانات نزدیک را در داخل سرش بشنود.

بازی God of War جدید هشتمین بخش از سری God of War است. این بازی در ژانر اکشن ماجراجوئی از چشم انداز سوم شخص ساخته شده و کاری از استودیوی Santa Monica است. God of War یک بازی انحصاری PlayStation 4 خواهد بود و در سال 2018 عرضه می‌شود. چند هفته قبل شایعه شده بود که این بازی احتمالاً در تاریخ 22 مارس 2018 (2 فروردین 1397) ارائه می‌شود اما کارگردان بازی آقای Cory Barlog در مراسم PlayStation Experience این موضوع را تأیید نکرد. بنابراین هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این عنوان در دست نیست.

م.حافظ | تریلر | 16/12/2017

ویدئو

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.