نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 14 ارديبهشت 1397
ساعت 09:00

اطلاعات جدیدی از Beyond Good And Evil 2 در لایو استریم یوبی سافت دیده می شود

0 از 5

یوبی‌سافت اطلاعات و نمایش‌های جدید را از بازی Beyond Good And Evil 2 به نمایش گذاشته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا یوبی‌سافت در جریان یک لایواستریم ویژه به نام «گزارش میمون فضایی»، اقدام به نمایش گوشه‌هایی از گیم‌پلی بازی مورد انتظار Beyond Good And Evil 2 کرده است. در این لایواستریم، توسعه‌دهندگان بازی به ارائه جزئیات بیشتری از دنیای آن می‌پردازند که در این خلال، بخش‌هایی از گیم‌پلی در دنیای بزرگ بازی نیز دیده می‌شود.

بازی Beyond Good & Evil 2 برخلاف بازی اول، بازیکن را در قالب یک شخصیت قابل سفارشی‌سازی، به عنوان یک دزد فضایی قرار می‌دهد. این سفارشی‌سازی شخصیت، مواردی نظیر انتخاب جنسیت و گونه (انسان، موجود فضایی یا موجود ترکیبی) را در بر خواهد گرفت. بازیکن به عنوان یک دزد فضایی، می‌تواند در فضاپیمای خود از یک سیاره به سیاره دیگر برود یا در هر لحظه از فضاپیما بیرون پریده، و با جت‌پک در محیط گردش یا برای تصرف فضاپیمای دیگر، به دشمنان حمله کند.

در کلیپ گیم‌پلی بازی که در انتهای این خبر دیده می‌شود، اولین نماها از گیم‌پلی Beyond Good & Evil 2 و مکانیک مبارزات بازی نیز دیده می‌شوند. این کلیپ، نشان می‌دهد که مبارزات نیز مثل سایر المان‌های گیم‌پلی بازی تا چه میزان انعطاف‌پذیر و روان است. بازیکن می‌تواند به انتخاب خود، در یک سری مبارزات مستقیم با فضاپیمای خود، به دشمنان حمله‌ور شود، یا از فضاپیما خارج و در این حالت و با وسایل مختلف نبرد را دنبال کند. یوبی‌سافت همچنین نمایش کوتاهی در این کلیپ دارد که نشان می‌دهد بازیکن در حالت آنلاین و با دوستانش، چطور مبارزات را پیش می‌برند.

غیر از گیم‌پلی و مکانیک‌های مبارزه، یوبی‌سافت گذر کوتاهی هم به موضوع ارتباط بازی Beyond Good & Evil 2 با بازی اول نیز دارد. یوبی‌سافت در گذشته نیز تایید کرده بود که بازی دوم، قرار است یک پیش‌درآمد برای بازی اول باشد. این بازی قرار است در دوره‌ای اتفاق بیافتد که تنها اندکی از تولد جید (Jade) یا قهرمان و شخصیت اصلی در بازی اول گذشته است. وقایع بازی نیز در System 3، یعنی یکی از سیستم‌های ستاره‌ای که انسان‌ها بعد از خروج از زمین و تلاش برای برپا کردن تمدن جدید در فضا ساختند رخ می‌دهد. یکی دیگر از فاش‌سازی‌های یوبی‌سافت به بازگشت مکانیک دوربین در بازی اول مربوط است که قرار است در بازی دوم، از طریق یک عینک جاسوسی قابل استفاده شود. از این طریق، بازیکنان قادر به تهیه عکس، اسکن محیط و ویژگی‌های دیگر قابل ارائه از طریق Spyglass خواهند بود.

لازم به ذکر است که بازی Beyond Good & Evil 2 هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد؛ با این حال، یوبی‌سافت این وعده را داده تا اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی در رویداد E3 2018 که ماه آینده میلادی برگزار می‌شود به نمایش بگذارد. این بازی، اولین بار حدود یک سال پیش، و در جریان کنفرانس خبری یوبی‌سافت در E3 2017 معرفی شد. در این رویداد، افرادی که نسخه قابل بازی را تجربه کردند، آن را در مجموع جاه‌طلبانه ولی نه چندان در حد انتظارات پیدا کردند. این ناشر فرانسوی، هنوز تاریخ عرضه رسمی برای بازی مشخص نکرده ولی با توجه به برنامه ویژه‌ای که تحت نام Space Monkey Program برپا شده است، بازیکنان می‌توانند در وب‌سایت رسمی بازی ثبت‌نام و در این برنامه مشارکت کنند.

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.