نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 25 ارديبهشت 1397
ساعت 07:15

RAGE 2 همراه با یک تریلر لایو اکشن رونمایی شد

4 از 5

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی، بازی شوتر اول شخص و جهان‌باز RAGE 2 همراه با تریلر لایو اکشن معرفی شد.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Bethesda پس از حدود یک هفته از لیک شدن فهرست وال‌مارت کانادا و واکنش‌های بعدی به آن، سرانجام روز گذشته بازی RAGE 2 را معرفی کرد. این کمپانی، یک تریلر لایو اکشن نیز همزمان با معرفی بازی منتشر کرده که در آن بسیاری از المان‌های ذکر شده در حساب رسمی بازی نیز دیده می‌شود. Bethesda وعده داده که اطلاعات بیشتر و تریلر گیم‌پلی نیز امروز به اشتراک گذاشته خواهد شد. همچنین گرچه به تازگی پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC به عنوان پلتفرم‌های مقصد برای بازی مشخص شده، ولی هنوز تاریخ عرضه RAGE 2 اعلام نشده است.

یکی از اطلاعات جالبی که پیرامون بازی مشخص شده، این است که RAGE 2 توسط id Software و Avalanche Studios ساخته می‌شود. استودیو Avalanche بیشتر با عناوین سری Just Cause و Mad Max در صنعت گیم شناخته می‌شود. id نیز به عنوان یکی از استودیوهای هم‌خانواده Bethesda، سازنده بازی اولیه RAGE و همچنین نسخه اخیر ریبوت‌شده بازی Doom بوده است. به این ترتیب RAGE 2 اولین بازی ساخته شده توسط Avalanche خواهد بود که توسط Bethesda منتشر خواهد شد.

این طور به نظر می‌رسد که استودیو اصلی در روند تولید بازی هم، Avalanche باشد چون با توجه به تریلر و همچنین اطلاعات جدید منتشر شده، RAGE 2 یک بازی شوتر جهان‌باز با المان‌های رانندگی است. id احتمالا پشتیبانی از موتور بازی‌سازی و جهت‌گیری کلی بازی را برعهده داشته باشد. همچنین با در نظر گرفتن ریبوت Doom، این احتمال قوی وجود دارد که تمرکز اصلی و کنونی id روی آینده این سری باشد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر لایو-اکشن را تماشا کنید:

 

 

از تریلر لایو اکشن منتشر شده، احتمالا چند نکته مهم قابل برداشت است. به طور مشخص، RAGE 2 یک بازی شوتر پسا-آخرالزمانی بوده که به بازی اول مرتبط خواهد بود. با توجه به رنگ‌های صورتی و زردی که کار شده، به نظر با دنیای رنگین‌تری نسبت به بازی اول مواجه خواهیم بود. همچنین حضور همزمان چند کاراکتر در کنار هم نیز می‌تواند به ویژگی‌های کو-آپ و گیم‌پلی چندنفره بازی اشاره داشته باشد. همچنین از شواهد چنین بر می‌آید که در بازی عنصر رانندگی، کاوش و گردش در محیط نیز وجود خواهد داشت.

Bethesda در توضیحات پیرامون اینکه RAGE 2 چیست گفته است:

به جامعه‌ای از هم پاشیده که قانون و نظم در آن از بین رفته شیرجه بزنید. RAGE 2 یک تجربه واقعی از دنیای جهان‌باز با سبک شوتر اول شخص است که در آن، شما می‌توانید به هر نقطه بروید، به هر چیز شلیک کنید و هر چیزی را منفجر کنید.

با توجه به توضیحات صفحه رسمی بازی، یکی از سوال‌های اصلی پیرامون بازی پاسخ گرفت و معلوم شد این بازی نیز مثل بازی اول، به شکل اول شخص خواهد بود. همچنین دنیای جهان‌باز و ویژگی گردش و کاوش در هر نقطه از بازی نیز تایید شده است. پیش از این، وب‌سایت آلمانی Bethesda تنها به این نکات اشاره کرده بود که Avalanche بیشتر با عناوین جهان‌باز خود شناخته می‌شود، و حالا مشخص شده که RAGE 2 نیز چنین بازی خواهد بود.

Bethesda تاکنون رویکرد بسیار جالبی پیرامون معرفی و ارائه اطلاعات جدید از آن داشته و به خوبی در شبکه‌های اجتماعی، طرفداران را هیجان‌زده کرده است. به این ترتیب می‌توان به زودی شاهد تریلر گیم‌پلی از بازی بود، و احتمالا اطلاعات تکمیلی و زمان عرضه بازی نیز در رویداد E3 2018 منتشر می‌شود.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: اسفند 1394
    نظرها: 45
    تشکر: 15
    تشکرشده: 73
    کنسول‌های بازی:

    امیدوارم نتیجه یک Rage با گیم پلی mad max نباشه. مد مکس به شدت خسته کننده بود. به سرعت تکرای میشد و روی جزئیات اصلا کار نشده بود. شماره ی اول ریج هم اگر اشتباه نکنم از یک سیستم رندرینگ در لحظه استفاده می کرد که بجای مفید بودن باعث ایجاد مشکل برای بازی شده بود. اگر بی طرف به بازی Rage نگاه کنیم، شماره ی اول هیچ وقت به اندازه ی تبلیغاتی که براش شد و هایپی که در موردش بوجود آمد بازی بزرگی نبود. امیدوارم بیماری یوبی سافت برای نمایش اغراق آمیز بازی هاش به بتسدا سرایت نکرده باشه

    ‏SirGhas از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.