نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 شهریور 1397
ساعت 13:00

تریلر جدید Just Cause 4 با محوریت دنیای بازی

4.5 از 5

اسکوئر انیکس اخیرا تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 با محوریت مناظر و ویژگی‌های خیره‌کننده دنیای این بازی منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی Square Enix به تازگی تریلر جدیدی از بازی مورد انتظار Just Cause 4، و با محوریت نمایش‌هایی از ویژگی‌های دنیای این بازی جهان‌باز منتشر کرده است. پیرامون این نقشه و دنیای بازی، اسکوئر قبلا هم نقشه کامل بازی را منتشر کرده بود و ما می‌دانیم که در این بازی، متنوع‌ترین وضعیت‌هایی جغرافیایی و آب و هوایی تاریخ این سری وجود خواهد داشت. با در نظر گرفتن معرفی بایومس‌ها و نقشه‌ای بسیار وسیع و متنوع، تریلر تازه بیش از همیشه دنیای خیره‌کننده این بازی را به نمایش می‌گذارد.

در تریلر تازه که شاهد مناظری بسیار چشمگیر و با گرافیک و نورپردازی فوق‌العاده هستیم، دنیای این بازی موسوم به «Solis» دیده می‌شود که الهام گرفته از مناطق مختلفی در آمریکای جنوبی است. در این نقشه، علاوه بر مناظر و محوطه‌های طبیعی با حیات وحش و زندگی طبیعی، مناطق کوهستانی، شهری، روستایی و کشاورزی و ... نیز دیده می‌شوند که هر ناحیه، از جزئیات بسیار بالایی هم برخوردار است. شما در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی «جاست کاز 4» را مشاهده کنید.

 

 

در تریلر جدید که کاملا نماهایی از گیم‌پلی بازی است، ما همچنین شاهد تعدادی از سوانح و فجایع طبیعی، از جمله «طوفان‌های تورنادو» هم هستیم که از وعده‌های اولیه Avalanche Studios برای بازی بوده، و در گذشته نیز نمایشی از این ویژگی بازی را در بازی‌مگ تماشا کرده بودید. گیم‌پلی مخصوص و با ویژگی‌های منحصر به فرد بخش آلپاین و کوهستانی بازی، که شامل وسایل نقلیه مخصوص آن نیز هست نیز از دیگر بخش‌های ویدیو اخیر می‌باشد. در این زمینه، به نظر تریلر اخیر نماهایی از گیم‌پلی ضبط‌شده بازی روی کنسول‌های قدرتمندتر Xbox One X یا PS4 Pro باشد.

بازی Just Cause 4 قرار است در روز ۴ دسامبر (۱۳ آذر) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.