نویسنده: میلاد شجری چهارشنبه، 04 مهر 1397
ساعت 17:00

تریلر جدید بازی Just Cause 4 با محوریت شخصیت منفی

5 از 5

به تازگی تریلر جدیدی از بازی Just Cause 4 منتشر شده است که شخصیت منفی بازی را که دشمنی شخصی با شخصیت ریکو دارد را به نمایش می‌گذارد.

عنوان Just Cause 4 حدود دو ماه دیگر به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت و به دنبال همین امر، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) به انتشار ویدیو‌ها و تریلر‌های مختلف از بازی که هر دفعه بخش‌های مختلفی را به نمایش می‌گذارند، ادامه خواهند داد. امروز در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ، تریلر جدیدی به نام «رقیب ریکو» (Rico’s Rival) منتشر شد که به معرفی شخصیت منفی اصلی بازی یعنی «گابریلا مورالس» (Gabriela Morales) می‌پردازد.

 توسعه‌دهندگان در استودیو آوالانچ قصد دارند که گابریلا مورالس را متفاوت از شرور‌های نسخه‌های قبلی سری Just Cause نشان دهند؛ چرا که وی انعکاسی از پروتاگونیست و شخصیت قهرمان اصلی یعنی ریکو قلمداد می‌شود. گابریلا در کشور خشن (و البته تخیلی) Solis، واقع در آمریکا جنوبی، متولد شده و رشد کرده که همین امر، وی را به یک جنگجوی بزرگ و قوی تبدیل کرده است. او همچنین سازمان Black Hand تاسیس کرده تا دوباره مجبور نباشد در ترس زندگی کند. گابریلا فکر می‌کند که تعهد و قدرت شخصیت ریکو نیز از همان ترس وی می‌آید و بنظر می‌رسد که سعی خواهد کرد تا در سطحی شخصی‌تر به شخصیت ریکو برسد. در این میان، شایان به ذکر است که سازمان Black Hand به رهبری گابریلا مورالس، نیروی دشمن اصلی در بازی Just Cause 4 محسوب می‌شود که به سلاح‌های کشنده و آزمایشی دسترسی دارند که همین مورد، باعث می‌شود تا شخصیت ریکو نتواند به تنهایی از عهده آن‌ها بربیاید. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

بازی Just Cause 4 قرار است در تاریخ ۱۳ام آذرماه ۹۷ (چهارم دسامبر ۲۰۱۸) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.