نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 مهر 1397
ساعت 09:00

انتشار ۲۰ دقیقه گیم‌پلی دانته در Devil May Cry 5

0 از 5

کپ‌کام به تازگی تریلری طولانی و ۲۰ دقیقه‌ای از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرده که محوریت آن با شخصیت دانته است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ حدود یک هفته پیش بود که کپ‌کام، یک تریلر کوتاه جدید از بازی Devil May Cry 5 منتشر کرد که محوریت آن شخصیت دانته بود. دانته، قهرمان سنتی این سری، در بازی جدید نیز یکی از شخصیت‌های قابل کنترل است و در تریلر قبلی، شاهد مهارت‌ها و سلاح‌های جدید او نیز بودیم. در این ارتباط، به تازگی یک تریلر جدید از گیم‌پلی بازی و شخصیت دانته منتشر شده که طرفداران، می‌توانند شاهد جزئیات بیشتری از حضور این شخصیت در DMC 5 باشند. تریلر گیم‌پلی جدید که بیش از ۲۰ دقیقه طول دارد، توسط خود کپ‌کام منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

 

 

 

در تریلر جدید همان طور که مشاهده شد، امکان بررسی دقیق‌تر نحوه کنترل‌ها و گردش با دانته در بازی جدید امکان‌پذیر است. دانته اینجا در محیط حرکت و تعدادی پازل حل می‌کند. مبارزه با موجودات اهریمنی از دیگر قسمت‌های جذاب تریلر است و در این بخش‌ها، جالب‌توجه ترین نکته استفاده از سلاح جدید موتورسیکلت است که به نظر به اشکال بسیار مختلفی قابل استفاده است. غیر از این موارد، در اواخر تریلر نیز مبارزه با یک باس با طراحی بسیار جالبی هم وجود دارد.

تاکنون جزئیات زیادی از بازی Devil May Cry 5 فاش شده و می‌دانیم که در مجموع در این بازی، سه شخصیت قابل کنترل وجود خواهد داشت. درحالی که کپ‌کام به تازگی تریلر گیم‌پلی دانته را منتشر کرده، مدتی پیش نیز گیم‌پلی ویدیو شخصیت نرو منتشر شده بود. پیرامون شخصیت قابل بازی سوم یا V هنوز نمایشی منتشر نشده، اما سازندگان وعده دادند که این شخصیت دارای استایل کاملا متفاوتی با دو شخصیت نرو و دانته است و دیدن مبارزات او، قطعا برای طرفداران سورپرایز کننده خواهد بود. با وجود همه نمایش‌های امیدوارکننده‌ای که وجود داشته، این بازی اخیرا به دلیل قرار گرفتن سیستم «پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای» با انتقادات گسترده طرفداران هم مواجه بوده است. گفتنی است که البته این سیستم به شکلی کاملا اختیاری توصیف شده و بازیکنان اجباری به خریداری آیتم‌ها با پول واقعی نخواهند داشت.

بازی «دویل می کرای 5» که گزارش‌هایی هم پیرامون احتمال وجود ماد چند نفره نیز در آن منتشر شده است، قرار است در روز ۸ مارس ۲۰۱۸ (۱۷ اسفندماه ۹۷) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.