نویسنده: FariD پنج شنبه، 26 فروردين 1395
ساعت 07:34

راهنما و لیست تروفی های Life is Strange

4.33 از 5

بازی Life is Strange از جمله بازی های تحسین شده منتقدین هست و در بین هواداران سبک بازی های انتخابی و تصمیم گیری محبوبیت قابل توجهی را به دست آورده است. این بازی دارای 5 قسمت می باشد و هر قسمت مشتمل بر 12 تروفی است و با احتساب تروفی پلاتینیوم، 61 تروفی را شامل می شود. دریافت اون ها هم نه سخته نه زمان بر و شاید غیر از یکی دو تروفی مربوط به قسمت آخر، بقیه اون ها رو با اندکی گشت و گذار در طول بازی خودتون به دست بیارین.

 توضیح: تمام تروفی هایی که فارغ از پیشبرد داستان بازی به دست می آورید، با عکس گرفتن از آیتم های مورد نظر دریافت می شود. هر قسمت یا اپیزود شامل 10 آیتم برای عکس برداری است که به ازای هر آیتم یک تروفی برنز دریافت می کنید، یک تروفی بخاطر عکاسی از تمام آیتم های آن اپیزود اعطا می شود، و یک تروفی هم مربوط به اتمام آن اپیزود می باشد. لذا در این راهنما صرفاً محل آیتم هایی که باید از آن ها عکس بگیرید تا تروفی مربوطه را دریافت کنید را همراه تصویر به شما نشان می دهیم.

عنوان: Life is Strange

درجه سختی برای گرفتن تروفی Platinium: ساده

تعداد کل تروفی ها: 61 عدد (59 برنز، 1 طلا، 1 پلاتینیوم)

تروفی های آنلاین: ندارد

تروفی های مشکل ساز: ندارد

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم: 1 مرتبه

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام تروفی ها: بین 10 تا 15 ساعت

رکورد سرعت دریافت پلاتینیوم: 1 ساعت و 52 دقیقه!

1.Platinium.jpg

What If?

همانند تمام ترافی های پلاتینیوم معمول، با کسب سایر تروفی ها این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Chrysalis

با اتمام قسمت اول بازی، این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Macro Eyes

در آغاز بازی و پس از به صدا درآمدن زنگ تفریح، می توانید از صندلی خود بلند شده و در کلاس قدم بزنید. بر روی میز رو به رو، عبارت Rachel Amber 4 Ever  حک شده است. با عکس گرفتن از آن این تروفی را دریافت می کنید.

Macr Eyes

4.Bronze.jpg

Wide Angles

پس از خروج از ساختمان دانشگاه و ورود به محوطه پردیس اصلی، راه خود را مستقیم ادامه دهید تا به یک آبنما برسید. در وسط این آبنما مجسمه یک مرد دیده می شود. دور آبنما بچرخید تا مقابل آن مجسمه قرار بگیرید و سپس از آن عکس بگیرید.

Wide Angles

4.Bronze.jpg

Telephotogenic

بلافاصله پس از دریافت تروفی قبلی، بچرخید و به سمت خیابان بروید. بر روی سکوی نزدیک پله ها پسر جوانی به نام Justin  نشسته است. باب صحبت با او را باز کنید. اول گزینه Thrashرا انتخاب کنید. این باعث می شود که شما را نادیده بگیرد و دیگر توجهی بهتان نکند. سپس با کلید L2  زمان را به عقب برگردانید و مکالمه با او را از اول شروع کنید. این دفعه گزینه I came to Noselide  را انتخاب کنید. وقتی که Justin  از شما می پرسد که می خواهید چه چیزی از تیم اسکیت آن ها ببینید، گزینه Tre flip  را برگزینید. با انجام این کار Trevor  سعی می کند فن مزبور را اجرا کند اما ناکام می شود و به زمین می خورد. به سمت او بروید و از او در این حالت عکس بگیرید.

Telephotogenic

4.Bronze.jpg

Close-Ups

پس از حرکت به سمت خوابگاه، مسیر مستقیم را ادامه دهید و از 2 نفری که با هم فوتبال امریکایی بازی می کنند رد شوید، سپس به سمت راست بچرخید و به طرف درخت کنار نیمکتی که Kateروی آن نشسته بروید. در سمت راست این درخت یک سنجاب است که به یک قوطی نوشابه خیره شده. نزدیکش شوید و از او عکس بگیرید.

Close ups

4.Bronze.jpg

Red Eye

پس از ورود به خوابگاه دختران وارد اتاق Max  شوید. سپس 180 درجه بچرخید. در سمت چپ در ورودی اتاق او، بر روی دیوار کنار تخت، یک آینه قرار دارد. نزدیک آینه شوید و از تصویر خودتان واقع در آینه عکس بگیرید.

Red Eye

4.Bronze.jpg

Focused

پس از وارد شدن به اتاق Victoria، برگردید به سمت درب اتاق. در سمت چپ این درب مجموعه ای تصاویر را می بینید که بر روی دیوار نصب شده اند. نزدیک آن ها شوید و گزینه Mess Up  را انتخاب کنید. با این کار مکس آرایش این عکس ها را به گونه ای توهین آمیز به هم می ریزد! از کاردستی جدید او عکس بگیرید.

Focused

4.Bronze.jpg

Zoomed In

بلافاصله پس از خروج از خوابگاه، شاهد Alyssa  خواهید بود که توپ فوتبال به سرش برخورد می کند. زمان را برگردانید، سپس نزدیک Alyssa  شوید و به او هشدار دهید که مواظب توپ باشد. با این هشدار او سرش را بر می گرداند و توپ به یکی از پنجره های خوابگاه برخورد می کند. نزدیک این پنجره شده و از آن عکس بگیرید.

Zoomed in

4.Bronze.jpg

Focal Pointed

پس از ورود به پارکینگ دانشگاه، در گوشه سمت راست پارکینگ یک خودرو کاروان بزرگ را می بینید. به سمت آن رفته و به پنجره جانبی نزدیک به عقب خودرو نزدیک شوید. پس از نزدیک شدن به آن گزینه Draw  را انتخاب کنید. با این انتخاب، مکس یک نقاشی بر روی این پنجره خاکی می کشد. از نقاشی او عکس بگیرید.

focal pointed

4.Bronze.jpg

Maximum Aperture

تقریباً در اواخر اپیزود، به محل فانوس دریایی بر می گردید. از جایی که شروع می شود، به سمت چپ حرکت کنید. یک مسیر پیاده رو می بینید که در پایین آن مقداری بوته و سنگ جای گرفته است. بر روی یکی از سنگ های بزرگ، پرنده کوچکی نشسته است. نزدیکش شود و از آن عکس بگیرید.

Maximum Aperture

4.Bronze.jpg

Light Leak

پس از بالا رفتن از تپه ای که فانوس دریایی بر روی آن واقع شده، شاهد Chloe  خواهید بود که بر روی یک نیمکت نشسته است و به غروب آفتاب خیره شده. به پشت او بروید و از او در این نما عکس بگیرید.

Light leak

4.Bronze.jpg

Visionary

با عکاسی از تمام سوژه های مورد نظر در اپیزود اول، این تروفی را دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Out of Time

با اتمام قسمت دوم بازی، این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Field of View

وقتی که کتاب به امانت گرفته شده از Kate  را به او برمی گردانید، در اتاقش شاهد یک قفس خواهید بود که یک خرگوش در آن قرار دارد. از این سوژه عکس بگیرید تا تروفی را دریافت کنید.

Field of view

4.Bronze.jpg

Full Exposure

پس از خروج از خوابگاه، به سمت راست بروید و نزدیک سطل زباله جنب نیمکت شوید. نخست با دکمه مثلث به سطل نگاه کنید و سپس با دکمه ضربدر مکس یک تکه نان از داخل سطل در آورده و روی نیمکت قرار می دهد. از نیمکت فاصله بگیرید و صبر کنید تا سنجاب داستان ما بر روی نیمکت بپرد. حال به سمت نیمکت حرکت کرده و از سنجابی که دنبال نان آمده عکس بگیرید.

full exposure

4.Bronze.jpg

Processor

پس از پیاده شدن از اتوبوسی که شما را تا غذاخوری Two Whales  آورده، به سمت در غذاخوری حرکت کنید و به علامت وال های واقع بر روی بام غذاخوری بنگرید. در این لحظه می توانید از این وال ها عکس بگیرید.

processor

4.Bronze.jpg

Image Stabilizer

بلافاصله پس از عکس گرفتن از سوژه قبلی، از سمت راست غذا خوری دور آن انقدر بچرخید تا به یک فنس در انتهای کوچه برسید. پشت فنس ها شاهد مردی هستید که بیرون یک کاروان نشسته و یک سگ هم کنار او روی زمین خوابیده است. از آن سگ عکس بگیرید.

image stabilizer

4.Bronze.jpg

Compressed

پس از ورود به غذاخوری، به گوشه سمت چپ بروید و داخل دستشویی شوید. در بالای سینک دستشور یک آینه می بینید که بر روی آن عبارت Fire Walk With Me  نوشته شده است. از این عبارت عکس بگیرید.

compressed

4.Bronze.jpg

Pixelated

پس از رسیدن به انبار یراق آلات، Chloe  از شما خواهد خواست که چند بطری پیدا کنید. قبل از پیدا کردن بطری ها، برگردید و به سمت اتوبوس زردرنگ قرار گرفته در آنجا بروید. نزدیک کپه ای از لاستیک های کنار اتوبوس بایستید و در همان قسمت اندکی جابجا شوید تا نشانگر Photo  بر روی اتوبوس به نمایش درآید و از آن عکس بگیرید.

pixeletaed

4.Bronze.jpg

Dynamic Range

پس از عکاسی از اتوبوس، به سمت راه آهن بروید و پس از گذر از ماشین لباسشویی، به سمت چپ بچرخید. سپس شاهد یک آهو خواهید بود که بر روی تپه کوچکی در جلوی شما ایستاده است. به او نزدیک شوید و از آن عکس بگیرید.

dynamic range

4.Bronze.jpg

Colorized

پس از تحویل بطری ها به Chloe  و در اواخر این لوکیشن، شاهد Chloe  خواهید بود که بر روی کاپوت یک ماشین دراز کشیده و با تفنگ خود را به آسمان نشانه رفته. به سمت چپ بروید و به او نگاه کنید و از این سوژه عکس بگیرید.

colorized

4.Bronze.jpg

Meter Made

پس از بازگشت به دانشکده و صحبت با David، به آزمایشگاه علوم یا Science Lab  بروید و با Warren  صحبت کنید. سپس او برای انجام آزمایشش از مکس کمک می خواهد. اول گزینه Sodium  را انتخاب کنید. سپس زمان را برگردانید و بروید با Ms. Grant  که پشت میزش در جلوی کلاس نشسته صحبت کنید و با او در مورد آزمایش یا Experiment  صحبت کنید. حال به سمت Warren  برگردید و با انجام مجدد مکالمه، این بار با اعلام افزودنی مورد نیاز به او در انجام آزمایش کمک کنید. پس از انجام این کار قادر خواهید بود از او عکس بگیرید.

meter made

4.Bronze.jpg

Resolution Revolution

پس از وارد شدن به کلاس، Alyssa  را می بینید که کنار پنجره ایستاده است. کنارش بروید و از او عکس بگیرید.

resolution revolution

4.Bronze.jpg

Lab Master

با عکاسی از تمام سوژه های مورد نظر در اپیزود دوم، این تروفی را دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Chaos Theory

با اتمام قسمت سوم بازی، این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Parallax View

پس از ورود به اتاق Victoria، نور چراغ قوه موبایل مکس را روی اکشن فیگور واقع بر روی قفسه ای که در سمت چپ کامپیوتر ویکتوریا قرار دارد بیندازید. پس از چند ثانیه گزینه Photo  ظاهر می شود و می توانید از آن عکس بگیرید.

parallax view

4.Bronze.jpg

Lenscrafted

پس از خروج از خوابگاه، به سمت راست بروید و نزدیک سنجابی که بر روی نیمکت بالا پایین می پرد شوید. سپس سنجاب فرار می کند. حال زمان را به عقب برگردانید تا سنجاب به روی نیمکت برگردد و در همین لحظه از آن عکس بگیرید.

lenscrafted

4.Bronze.jpg

The Reflex

پس از این که پیامک بازی مکس و Warren  تمام شد (!)، وارد کلاس علوم یا همان آزمایشگاه Science  شوید. کنار دیوار یک آکواریوم قرار دارد. به سمتش بروید. نخست با دکمه ضربدرچراغ آن را روشن کنید و سپس از آکواریوم عکس بگیرید.

the reflex.

4.Bronze.jpg

Histogrammer

بلافاصله پس از سوژه قبلی، به سمت در خروجی کلاس علم بروید. این درب در عقب کلاس قرار دارد. در کنار این درب یک اسکلت را مشاهده خواهید کرد که سیگاری در دهان دارد. از همان عکس بگیرید.

histogrammer

4.Bronze.jpg

Bokeh

پس از این که مکس و Chloe  به اتاق رییس دانشکده وارد شدند، به مقابل میز رییس بروید و به Chloeنگاه کنید. در این حین می توانید از او عکس بگیرید.

bokeh

4.Bronze.jpg

Pinholed

وقتی که لباس های خود را در خانه Chloe  عوض کردید، از اتاقش خارج شوید و وارد دستشویی مقابل اتاقش شوید. وقتی به داخل آینه نگاه می کنید می توانید از تصویر خود عکس بگیرید.

pinholed

4.Bronze.jpg

RAW Strength

پس از این که از پله ها پایین رفتید، یک پرنده را می بینید. اول پنجره را باز کنید. سپس یکی دو بار به سمتش رفته و با دکمه ضربدر او پرواز دهید. مشاهده می کنید که از پنجره بیرون می رود. حال به حیاط خلوت بروید و سمت فنس ها حرکت کنید. می بینید که پرنده بر روی فنس های چوبی نشسته است. از او عکس بگیرید.

raw strength

4.Bronze.jpg

Viewfinder

با راننده تریلی ای که در بیرون غذاخوری ایستاده است صحبت کنید. دفعه اول مجبورید یک پاسخ اشتباه دهید (فرقی نمی کند چه گزینه ای را انتخاب کنید). حال زمان را برگردانید و این دفعه پاسخ درست (که زیر آن خط کشیده شده) را به راننده بدهید. در این صورت او به شما اجازه می دهد که از تریلی اش عکس بگیرید. تریلی او دقیقا آن سمت خیابان قرار دارد و از همین طرف می توانید با مشاهده آن از سوژه خود عکس تهیه کنید.

view finder

4.Bronze.jpg

Optican

پس از عکاسی از سوژه قبلی، از سمت راست غذاخوری وارد کوچه شوید. در همان اول کوچه بر روی زمین یک پرنده مرده را می بینید که مورچه ها به دور آن حلقه زده اند. از این سوژه عکس بگیرید.

optican

4.Bronze.jpg

Flash!

به محض فلش بک و ظاهر شدن در آشپزخانه خانه Chloe، پس از این که Chloe  و پدرش به انجام آشپزی مشغول شدند، به سمت دوربین واقع بر روی کابینت سمت چپ آن ها بروید. سپس قادر خواهید بود با دکمه مربع، از آن ها عکس بگیرید.

flash

4.Bronze.jpg

Camera Eye

با عکاسی از تمام سوژه های مورد نظر در اپیزود سوم، این تروفی را دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Dark Room

با اتمام قسمت چهارم بازی، این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Ambient

پس از بازگشت مکس به اتاق Chloe، در حالی که Chloe  دارد با کامپیوترش کار می کند پشت او قرار بگیرید و از او عکس تهیه کنید.

ambient

4.Bronze.jpg

Time Lapsed

پس از ورود به گاراژ طبقه پایین، در سمت چپ در ماشین رو یک تخته چوب را مشاهده کنید. اول آن را جابجا (move) کنید و سپس از آشیانه پرنده که پشت آن قرار دارد عکس بگیرید. لازم به ذکر است که پس از انجام این کار به اختیار خود می توانید تخته چوب را سر جای قبل قرار دهید تا آشیانه مخفی بماند.

time lapsed

4.Bronze.jpg

Balance

به محض رسیدن به پردیس خوابگاه ها، از پسرهایی که فوتبال امریکایی بازی می کنند رد شوید. سپس بر روی چمن ها چند سنگ را می بینید که بر روی هم قرار گرفته اند. ازشان عکس بگیرید.

balance

4.Bronze.jpg

Rangefinder

باب صحبت با Samuel  را باز کنید. او کنار Ms. Grant  بر روی نیمکت نشسته است. از او در مورد سنجاب ها (Squirrels) بپرسید. با این سوال او به یک سنجاب غذا می دهد. پس از یکی دو ثانیه می توانید خودتان به انتخاب گزینه مربوطه برای سنجاب ها غذا بریزید. با این کار یک سنجاب دیگر به سنجاب اولی ملحق می شود و با هم غذا می خورند. در این لحظه می توانید یک عکس بامزه دو نفری از آن ها تهیه کنید ;)

rangefinder

4.Bronze.jpg

Gamma Value

پس از ورود به خوابگاه پسران، به راهروی سمت راست بروید و از پنجره بیرون را نگاه کنید. چند رد پا در بیرون دیده می شود که می توانید از آن ها عکس بگیرید.

gamma value

4.Bronze.jpg

Dioptic Power

به محض رسیدن به ساحل، تا جایی که می توانید به سمت دریا بروید. چند وال را می بینید که طی یک خودکشی دسته جمعی مرده اند. از یکی از آن ها (که تصویرش را در زیر می بینید) عکس بگیرید.

dipotic power

4.Bronze.jpg

Fisheye

به محض رسیدن به طویله (barn)، به سمت چپ بروید. یک پرنده را می بینید که بر روی حصارها نشسته است. ازش عکس بگیرید. چنانچه پرنده پرواز کرد کافی است زمان را به عقب برگردانید و سپس از سوژه عکس بگیرید.

fisheye

4.Bronze.jpg

Manually Exposed

در داخل طویله در جایی لازم است که با تمهیداتی به طبقه بالایی بروید. در آنجا، در انتهای طبقه، جغدی در گوشه ای کنار انبار کاه نشسته است. از آن عکس بگیرید.

manually exposed

4.Bronze.jpg

Slideshow

پس از ورود به پارتی، به سمت منطقه VIP  که در انتهای راهرو قرار دارد بروید و وارد در سمت چپ شوید. پس از وارد شدن در سمت چپ خود یک گرافیتی را می بینید که Justin  پشت دیوار آن ایستاده است. در این لحظه می توانید از او عکس بگیرید.

slideshow

4.Bronze.jpg

Tripod

به محلی برگردید که از آنجا وارد پارتی شدید. حال به سمت بالا نگاه کنید. از پنجره سقفی دو ماه قابل مشاهده هستند. از این صحنه عکس بگیرید. (شاید لازم باشد انقدر جابجا شوید تا گزینه Photo  ظاهر شود).

tripod

4.Bronze.jpg

Shutterbug

با عکاسی از تمام سوژه های مورد نظر در اپیزود چهارم، این تروفی را دریافت می کنید.

 2.Gold.jpg

Polarized

با اتمام قسمت پنجم بازی، این تروفی را به صورت خودکار دریافت می کنید.

4.Bronze.jpg

Incandescent

پس از این که کنترل مکس در داخل کلاس را به دست آوردید، با Kate  صحبت کنید و او را آرام (Comfort) کنید. پس از اتمام مکالمه مجدداً به او نگاه کنید. حال می توانید از او عکس بگیرید.

Incandescent

4.Bronze.jpg

Night Vision

به محض رسیدن به گالری هنر، به سمت راست بروید و از پله ها پایین بروید. یک دختر مو قرمز را می بینید که بر روی یک نیمکت نشسته و به 6 تصویر مقابلش خیره شده. به دوربین واقع بر روی نیمکت نگاه کنید تا گزینه Photo  ظاهر شود و بتوانید از او عکس بگیرید. یک نکته مهم این که قبل از این که بروید طبقه بالا و در مورد عکس های مکس با بازدیدکنندگان صحبت کنید این عکس را بگیرید.

night vision

4.Bronze.jpg

Framed

به محض بازگشت به اتاق تاریک (Dark Room)، در نهایت مجبور خواهید بود که زمان را به عقب برگردانید و یک مکالمه با Jefferson  را تکرار کنید. در زمانی که Jefferson  از شما می خواهد آخرین خواسته خود را بازگو کنید، از او بخواهید که آخرین عکس را بگیرد (One Last Picture). با انتخاب این گزینه، جفرسون از مکس یک عکس می گیرد و تروفی را دریافت می کنید.

framed

4.Bronze.jpg

Camera Obscura

پس از سوار شدن به ماشین جفرسون و رانندگی به سمت غذاخوری، باید مانع گسترش یک آتش سوزی شوید. پس از انجام این کار، برگردید و به یک وال که بر روی جاده افتاده و پشت آن یک آتش سوزی در حال وقوع است نگاه کنید. حال می توانید از او عکس بگیرید. توجه کنید که این کار را قبل از وارد شدن به غذا خوری انجام دهید.

camera obscura

4.Bronze.jpg

Blowup

بلافاصله پس از عکاسی از سوژه قبلی، برگردید و به سمت کوچه ای که در سمت راست غذاخوری قرار دارد حرکت کنید. سپس مستقیم مسیر کوچه را طی کنید تا برسید به جایی که یک پیرزن بی نوا در قسمت های قبل نشسته بود. از این نقطه برگردید و در سمت چپ خود به بالا بنگرید. مشاهده می کنید که یک ماشین در روی سقف یک ساختمان قرار دارد. از این صحنه عکس بگیرید. توجه کنید که این کار را قبل از وارد شدن به غذا خوری انجام دهید.

blowup

4.Bronze.jpg

Iris

در قسمت بعدی از بازی مجدداً به کلاس بر می گردید. به میز مقابل خود که بر روی آن عبارت Rachel Amber 4 Ever  حک شده بروید. مجدداً به آن نگاه کنید. عبارتی که خوانده می شود Chloe Price 4 Ever  است. از این عبارت عکس بگیرید.

iris

4.Bronze.jpg

Sensor

پس از ورود به خوابگاه، باید یک سری توالی ورود به درب ها را طی کنید. با ورود به هر درب، شخصیت بازی عوض می شود. در نهایت وقتی که شخصیت مجدداً به مکس برگشت، به پنجره کنار دستشویی دخترها بروید. در بیرون از پنجره دو سنجاب غول پیکر دیده می شود که می توانید از آن ها عکس بگیرید.

sensor

4.Bronze.jpg

On Display

پس از ورود به راهرو مدرسه، می بینید که همه چیز برعکس شده و همه دارند برعکس بر می گردند. به سمت دستشویی دختران بروید. در مقابل دستشویی به سمت راست بچرخید. در انتهای راهرو یک اسکلت دیده می شود. به اسکلت نزدیک شوید. این بار به جای عکس گرفتن دکمه Journal  ظاهر می شود و با زدن دکمه مربع، مکس ژورنال خود را باز می کند و با این کار عکس گرفته می شود، چرا که همه چیز دارد بر عکس طی می شود!

on display

4.Bronze.jpg

Light Meter

به محض رسیدن به مرحله آخر، که باید در آن از نور چراغ قوه ها بگریزید، مسیر پیش فرض را دنبال کنید تا به جایی برسید که کمد دانشجوها قرار دارد. در یک جا وقتی که از Warren  رد شدید، اولین راهرو را به سمت راست بروید. مجدداً راهروی اول را به سمت راست بروید تا به کمد Warren  برسید. کمد او را باز کنید. پس از مشاهده داخل کمدش می توانید از آن عکس بگیرید.

light matter

4.Bronze.jpg

Silhouettes

در همین مرحله که تروفی قبل را گرفتید، در بخش پایانی به انبار اوراقی ها می رسید. در اینجا کافی است در حالی که از به دام افتادن در نور چراغ قوه کاراکترها جلوگیری می کنید، 6 بطری نوشیدنی را بیابید. وقتی آن ها را پیدا کردید، به سمت خروجی بروید. در آنجا یک تخته چوب را می بینید که 6 بطری روی آن قرار دارد. اگر تمام بطری ها را جمع کرده باشید گزینه Photoظاهر می شود و می توانید از این صحنه عکس بگیرید. در غیر این صورت فقط گزینه look  قابل مشاهده است و برای تهیه عکس باید برگردید و بطری یا بطری هایی که هنوز جمع نکرده اید را جمع کنید و برگردید.

264nbk2

4.Bronze.jpg

Selfie Awareness

با عکاسی از تمام سوژه های مورد نظر در اپیزود پنجم، این تروفی را دریافت می کنید.

برچسب‌ها
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 4
    کنسول‌های بازی:

    من وقتی روی آیکون شکل کتاب که بالا صفحه هست میزنم و واردش میشم دیگه نمیتونم ازش بیام بیرون. تو اپیزود اول بازی هم خود ب خود واردش میشه و پیام میاد براش. چجوری باید ازش‌ خارج شم؟

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1396
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 3
    کنسول‌های بازی:

    سلام . یه کانال زدیم واسه life is strange هواداران و علاقمندان بیان تو LifeIsStrangenews@ میخوایم یه گروه بزرگ واسه بازیش درس کنیم . تنها کانالی میشه که انحصار بازی هست.

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: فروردين 1396
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0

    عکس ها اصلا باز نمیشه قابل دیدن نیست لطفا درست کنید

  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Alita
    عکس ها اصلا باز نمیشه قابل دیدن نیست لطفا درست کنید

    با تشکر از اطلاع رسانیتون . مشکل برطرف شد :vic:

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: دی 1394
    نظرها: 285
    تشکر: 24
    تشکرشده: 175
    کنسول‌های بازی:

    راستش با مشاهده این راهنما حسابی جا خوردم چونکه معلومه که ساعت های زیادی صرف ترجمش کردین و خوشبختانه حسابی عالی شده :grin::in-lo:

    ‏ali_jp_n و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: hitman- 47
    راستش با مشاهده این راهنما حسابی جا خوردم چونکه معلومه که ساعت های زیادی صرف ترجمش کردین و خوشبختانه حسابی عالی شده :grin::in-lo:

    مرسی از لطفتون.
    حقیقتش اینه که من تقریباً فقط عکسا رو از مرجع گرفتم و بیش از 80 درصد نکات و نوشته هاش کار خودمه.
    امیدوارم که برای دوستان و مخاطبان عزیز بازی مگ مفید واقع بشه. :vic:

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:

    راستش ما هنوز وقت نکردیم بازی رو تموم کنیم
    و اپیزود اخر رو هم نداریم ولی واقعا میخوام بدونم
    این پایانش چی هست که دوستان ما رو اینقدر شاکی کرده
    البته بگذریم از اینکه میگن داستان خوب و شخصیت پردازی و غیره
    70 درصد کار هست و پایان بندی خوب هم 50 درصد باقی مونده .
    فرید جان ممنون برای این مطلب
    در ضمن اون موتور دیگه روشن بشو نیست :wacky:

    ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده است.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: Mr.Berserk
    راستش ما هنوز وقت نکردیم بازی رو تموم کنیم و اپیزود اخر رو هم نداریم ولی واقعا میخوام بدونم این پایانش چی هست که دوستان ما رو اینقدر شاکی کرده البته بگذریم از اینکه میگن داستان خوب و شخصیت پردازی و غیره 70 درصد کار هست و پایان بندی خوب هم 50 درصد باقی مونده . فرید جان ممنون برای این مطلب در ضمن اون موتور دیگه روشن بشو نیست :wacky:

    خطر اسپویل!
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    عرضم به حضورتون که دو جور می شه بازی رو تموم کرد. یکی اینکه به این نتیجه می رسین که سفر در زمان و دخالت در سرنوشت دیگران کار خوبی نیست و برمی گردین به سکانس اول بازی و هیچ کاری نمی کنین :sl: . یکی دیگه هم اینکه می گین گور بابای بقیه ، "کلویی" رو عشقه :ey: و می ذارین بقیه بمیرن.
    در کل یعنی ده، بیست ساعت با انتخاب ها و معماهای بازی سر و کله می زنین، کلی حال می کنین که زندگی بقیه رو بهتر کردین اما آخرش معلوم میشه همه شون سرکاری بودن و هیچ تاثیری توی پایان بازی ندارن! :bored:

    حالا این نظر شخصیه خودم هست... :grin: خوشحال می شم اگه بقیه هم نظری دارن درمیون بذارن...

    آخرین بار در تاریخ حدود 8 سال قبل توسط ali_jp_n ویرایش شد
    ‏farid و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ali_jp_n
    [b]خطر اسپویل![/b] . . . . . . عرضم به حضورتون که دو جور می شه بازی رو تموم کرد. یکی اینکه به این نتیجه می رسین که سفر در زمان و دخالت در سرنوشت دیگران کار خوبی نیست و برمی گردین به سکانس اول بازی و هیچ کاری نمی کنین :sl: . یکی دیگه هم اینکه می گین گور بابای بقیه ، "کلویی" رو عشقه :ey: و می ذارین بقیه بمیرن. در کل یعنی ده، بیست ساعت با انتخاب ها و معماهای بازی سر و کله می زنین، کلی حال می کنین که زندگی بقیه رو بهتر کردین اما آخرش معلوم میشه همه شون سرکاری بودن و هیچ تاثیری توی پایان بازی ندارن! :bored: حالا این نظر شخصیه خودم هست... :grin: خوشحال می شم اگه بقیه هم نظری دارن درمیون بذارن...

    مرسی که اسپویل را به صورت بولد ذکر کردی :vic:
    حقیقتش من خودم خیلی دوس دارم فرصت کنم یک نقد و بررسی برای این بازی بنویسم. به نظر من این بازی از یک جهت فوق العاده اس، اونم توضیح و توصیف اثر پروانه ایه. بهترین نتیجه ای هم که از بازی میشه گرفت اینه که شما هرچقدر هم قدرت فرافیزیکی داشته باشید، باز هم هیچوقت نمیتونین همه چیو با هم داشته باشین و هر تصمیم شما، چه اون هایی که در لحظه فکر می کنین بهترین تصمیمه و چه اون هایی که فکر میکنین اشتباهه، در آینده هم بازخورد مثبت میتونه داشته باشه هم منفی. کلا بار معنایی این بازی خیلی خیلی زیاده.

    ‏SirGhas و ‏ali_jp_n از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 397
    تشکر: 404
    تشکرشده: 281
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: ali_jp_n
    [b]خطر اسپویل![/b] . . . . . . عرضم به حضورتون که دو جور می شه بازی رو تموم کرد. یکی اینکه به این نتیجه می رسین که سفر در زمان و دخالت در سرنوشت دیگران کار خوبی نیست و برمی گردین به سکانس اول بازی و هیچ کاری نمی کنین :sl: . یکی دیگه هم اینکه می گین گور بابای بقیه ، "کلویی" رو عشقه :ey: و می ذارین بقیه بمیرن. در کل یعنی ده، بیست ساعت با انتخاب ها و معماهای بازی سر و کله می زنین، کلی حال می کنین که زندگی بقیه رو بهتر کردین اما آخرش معلوم میشه همه شون سرکاری بودن و هیچ تاثیری توی پایان بازی ندارن! :bored: حالا این نظر شخصیه خودم هست... :grin: خوشحال می شم اگه بقیه هم نظری دارن درمیون بذارن...

    سلام بر ali_jp_n عزیز
    ممنون که آخرش رو گفتی الان راحت بازی میکنم
    با این کوله بار تجربه ما شک نکن که بصورت دوم بازی رو تموم میکنیم :grin:
    بقیه رو هم بروس وین بیاد نجان بده .
    در مورد سرکاری بودن هم باید بگم بنظرم خیلی هوشمندانه هست
    ولی جای بحثش اینجا نیست.

    ‏ali_jp_n و ‏farid از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 102
    تشکر: 152
    تشکرشده: 117
    پروفایل psn: Ali_JP_N
    رتبه لیدربرد psn: 108
    کنسول‌های بازی:

    بسیار عالی... بازی فوق العلاده ای هست منهای اندینگش :grin:

    ‏farid و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Super Admin
    آفلاین
    عضویت: ارديبهشت 1391
    نظرها: 2207
    تشکر: 1015
    تشکرشده: 1195
    پروفایل psn: Sir-Ghas
    رتبه لیدربرد psn: 112
    کنسول‌های بازی:

    فوق العاده بود فرید جان . بسیار عالی :vic:

    ‏ali_jp_n و ‏farid و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1394
    نظرها: 293
    تشکر: 346
    تشکرشده: 281
    پروفایل psn: Farids1988
    رتبه لیدربرد psn: 103
    کنسول‌های بازی:
    در پاسخ به: SirGhas
    فوق العاده بود فرید جان . بسیار عالی :vic:

    ارادتمندم قربان. ما اینا رو میذاریم که طبق گفته قبلی خودتون شاید موتور تروفی گیرتون راه بیفته و فاصله رو تو جدول لیدربرد کمتر کنین! :grin: :vic:

    ‏ali_jp_n و ‏Mr.Berserk از این نوشته تشکر کرده‌اند.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.