نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 13 اسفند 1396
ساعت 10:44

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Assassins Creed Origins

4.25 از 5

راهنما و لیست تروفی و اچیومنت‌های بازی Assassin's Creed Origins

عنوان : Assassin's Creed Origins

درجه‌ی سختی برای گرفتن تروفی Platinium: آسان

تعداد کل Trophy ها: 51 عدد

تروفی آفلاین: 51 عدد (تمام تروفی‌ها آفلاین هستند)

تروفی های آنلاین: ندارد

تروفی‌های گلیچ‌شده: 1 – تروفی Old Habits؛ لازم است همین‌جا به این موضوع اشاره کنیم که اگر بازی خود را آپدیت کرده باشید، مشکلی برای دریافت این تروفی ندارید و گلیچ آن در آپدیت 1.05 رفع شده است. اما اگر قادر نیستید تا بازی خود را آپدیت کنید، به این نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید. در حین انجام مرحله «Aya: Blade of the Goddess» به سمت هیچ علامت سوالی (?) نروید و هیچ کدام از لوکیشن‌ها را Discover نکنید. در صورت انجام این کار، تروفی گلیچ می‌شود و برای دریافت آن مجبور هستید تا بازی را از ابتدا آغاز کنید!

حداقل دفعات انجام بازی برای دریافت پلاتینیوم: یک بار

تروفی‌های از دست دادنی: 0 – اما مراقب تروفی «Reduce, Reuse, Recycle» باشید. برای این تروفی لازم است تا صد عدد Trinket را جمع کنید و سپس همه را یک‌جا به فروش برسانید؛ بنابراین، اگر کمتر 100 عدد از این آیتم‌ها جمع کرده باشید و آن‌ها را بفروشید، لازم است تا زمان زیادی را برای جمع کردن دوباره آن‌ها صرف کنید.

زمان مورد نیاز برای دریافت تمام Trophy ها: 50 الی 70 ساعت

آیا درجه سختی تاثیری بر تروفی‌ها دارد؟ خیر؛ همه تروفی‌ها را می‌توانید بر روی درجه سختی Easy بدست آورید.

-

معرفی

به راهنمای تروفی بازی Assassin’s Creed Origins (به اختصار ACO) خوش آمدید! خوشبختانه دریافت تروفی پلاتینیوم این نسخه بسیار راحت است و تنها نکته چالش‌برانگیز تروفی‌ها، وقت‌گیر بودن آن‌ها است که برای دریافت بعضی از آن‌ها باید زمان زیادی را صرف کنید. ACO بزرگترین و وسیع‌ترین شماره در این فرنچایز به حساب می‌آید. دنیای بازی بسیار بزرگ است و شما باید تمام لوکیشن‌ها را کامل کنید. (با علامت سوال روی نقشه مشخص شده‌اند) در آن بین هم چند تروفی محدود مربوط به مبارزات وجود دارد که خوشبختانه دشوار نیستند. برخلاف نسخه‌های قبلی، این‌بار خبری از کالکتیبل‌های همیشگی مثل «Feather» ها نیست و بجای آن‌ها دوازده Stone Circle و پنج عدد Hermit Spot وجود دارد؛ با این حال، این دو هم جزو «لوکیشن‌ها» به حساب می‌آیند و به هر حال باید آن‌ها را کامل کنید.

-

هشدار: گلیچ تروفی OLD HABITS

در کوئست «Aya: Blade of the Goddess» اگر با کارکتر Aya به سمت یکی از علامت سوال‌ها بروید و یکی از لوکیشن‌ها را کامل کنید، دیگر نمی‌توانید تروفی OLD HABITS را بدست آورید. در صورت انجام این کار، تنها راه‌حل آن شروع دوباره بازی از ابتدا است. بنابراین، به شما پیشنهاد می‌‎کنیم که قبل از شروع این ماموریت از Save خود یک کپی داشته باشد. (در PS4 باید از طریق PS4 Settings > Application Saved Data Management این کار را انجام دهید) با توجه به اینکه این کوئست در مراحل پایانی بازی قرار دارد، اگر بصورت اتفاقی یک لوکیشن را کامل کردید، می‌توانید دوباره Save خود را بارگذاری کنید و دیگر نیازی نیست تا تمام مراحل را از ابتدا آغاز کنید.

نکته مهم: این گلیچ در آپدیت 1.05 رفع شده است و نیازی نیست تا نگران آن باشید. برای سهولت کار بهتر است که بازی خود را آپدیت کنید.

-

استراتژی گرفتن تمام تروفی‌های بازی Assassin’s Creed Origins

قدم اول: انجام دادن مراحل داستانی، تروفی‌های مربوط به Skillها، جمع‌آوری Trinketها (برای تروفی Reduce, Reuse, Recycle)

قدم اول بسیار ساده است؛ مراحل داستانی را تمام کنید. بعد از پایان بازی، می‌توانید به همه چیزها دسترسی داشته باشید و به هر کجا که می‌خواهید بروید. در بین راه هم می‌توانید تروفی‌های مختلف را دریافت کنید یا بعد از تمام شدن بخش داستانی به سراغشان بروید.

لازم نیست نگران Skill Point ها باشید، چرا که تا زمان رسیدن به لول 40 (آخرین و بالاترین سطح) می‌توانید تمامی Skillها را خریداری کنید. قابلیت‌هایی که برای دریافت تروفی‌ها نیاز دارید به موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • Dawn & Dusk
  • Sleep Darts
  •  Poison Darts
  • Animal Taming
  •  Enhanced Predator Bow
  • Elite Ranger
  •  One Master Ability - Hunter, Warrior, Seer

تنها تروفی‌ای که در این مرحله باید مراقب آن باشید، تروفی Reduce, Reuse, Recycle است که برای گرفتن آن باید 100 عدد Trinket را یک‌جا بفروشید. بهتر است که از همان ابتدا بازی Trinketها را جمع کنید تا برای گرفتن این تروفی زیاد وقت خود را تلف نکنید. ممکن است چند عدد از یک Trinket داشته باشید و اگر می‌خواهید بدانید کلا چقدر جمع کرده‌اند، به بخش Inventory بروید. (پایین، سمت راست، بعد از Animal Goods) اگر به پول نیاز دارید، شمشیرها و سلاح‌ها گزینه مناسب‌تری نسبت به Trinket هستند. Trinketها را می‌توانید در Merchantها به فروش برسانید.

قدم دوم: Qetesh و Resheph را بکشید (تروفی The Harder They Fall)

Qetesh و Resheph دو فیل جنگی هستند  و جزو سرسخت‌ترین دشمنان بازی به حساب می‌آیند. این دو فیل را می‌توانید در منطقه «Uab Nome» پیدا کنید. (با یک علامت سوال در این منطقه مشخص شده‌اند) برای مبارزه با آن‌ها، حداقل لولتان باید 38 باشد، چرا که لول این دو دشمن 40 (بالاترین سطح) است. برای مبارزه با آن‌ها قادر هستید تا درجه‌سختی بازی را روی Easy بگذارید.

قدم سوم: گرفتن تروفی‌های متفرقه

تمام تروفی‌های مربوط به مبارزه را که از دست داده‌اید، کامل کنید. بعد از به پایان رساندن بخش داستانی هم می‌توانید آن‌ها را به‌دست آورید.

قدم چهارم: کامل کردن تمام لوکیشن‌ها (تروفی Old Habits)

لوکیشن‌ها با علامت سوال بر روی نقشه مشخص شده‌اند که برای نمایان شدن تمامی این علامت‌ها باید به Viewpoint هر منطقه بروید. (آیکون عقاب روی نقشه) برای دریافت این تروفی، باید به تک‌تک این علامت سوال‌ها بروید و Activity آن‌ها را انجام دهید. همانطور که گفته شد، جهان بازی بسیار وسیع است، لذا کامل کردن تمام لوکیشن‌ها وقت بسیار زیادی را از شما می‌گیرد. آخرین لوکیشن را می‌توانید در Sphynx (در منطقه Giza) پیدا کنید که پس از کامل کردن سایر لوکیشن‌ها، روی نقشه مشخص می‌شود. همینطور برای کامل کردن این لوکیشن می‌بایست 50 عدد Silica از مقبره‌ها (Ancient Tombs) جمع کنید که خوشبختانه پیدا کردن آن‌ها چندان سخت نیست. معمولا هر یک از Tombها این آیتم را دارند و به‌صورت کلی تعداد آن‌ها بیشتر از 50 عدد است.


Earn Them All Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Trophy guide Platinum Medal

Earn Them All!

Earn every trophy.

پس از دریافت تمامی تروفی‌ها، این تروفی آزاد خواهد شد.


First Steps Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideFirst StepsBazimag Trophy guide Bronze Medal

Complete the Prologue.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


Im Just Getting Started Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideI'm Just Getting StartedBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete Main Quest “Aya”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Sea Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe SeaBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete Main Quest “Pompeius Magnus”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Scrab Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe ScarabBazimag Trophy guide Silver Medal

Complete Main Quest “The Scarab’s Lies”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Hyena Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe HyenaBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete Main Quest “The Hyena”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Crocodile Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe CrocodileBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete Main Quest “The Crocodile’s Jaws”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Lizard Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe LizardBazimag-Trophy-guide-Silver-Medal

Complete Main Quest “The Lizard’s Face”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The Siege Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Trophy-guide-Silver-Medal

The Siege

Complete Main Quest “The Aftermath”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


Wake Up Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideWake UpTrophy-guide-Silver-Meda

Complete Main Quest Dream Sequence.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


Almost There Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideAlmost ThereTrophy-guide-Silver-Medal

Complete Main Quest “The Final Weighing”.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


The End Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe EndTrophy-guide-Gold-Medal

Complete the last Main Quest.

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.


Im a Legend Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideI'm a LegendBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Be equipped with only Legendary equipment.

 

برای این تروفی باید دو عدد تیرکمان لجندری، دو عدد سلاح‌سرد لجندری، یک عدد سپر (شیلد) لجندری، یک دست لباس لجندری و یک اسب لجندری داشته باشید.

تیرکمان / سلاح‌سرد / سپر:

سریعترین راه دریافت آیتم لجندری (زرد رنگ) انجام دادن Papyrus Puzzleها است. 25 عدد از این پازل‌ها در دنیای بازی وجود دارد و با انجام هر یک از آن‌ها می‌توانید یک آیتم Rare (بنفش) یا لجندری (زرد) دریافت کنید.

از سویی دیگر برای دریافت سلاح‌های لجندری قادر هستید تا مراحل فرعی را انجام دهید. همچنین با انجام دادن کوئست‌های روزانه Nomad’s Bazaar یک آیتم لجندری تصادفی دریافت خواهید کرد. با کشتن Phylakesها هم شانس زیادی برای به‌دست آوردن لجندری‌ها دارید. همیشه تجهیزات لجندری را نگه دارید و هیچ‌وقت نفروشید.

بعد از تمام کردن بخش داستانی یک مغازه مخصوص در Memphis باز می‌شود که آیتم‌های لجندری را با قیمتی بیش از 5000 سکه به فروش می‌رساند.

لباس لجندری:

ساده‌ترین راه گرفتن لباس لجندری، انجام دادن ماموریت فرعی «Lady of Slaughter» در منطقه «Lake Mareotis» است. به هر حال برای دریافت تروفی «The Festival» باید این ماموریت را کامل کنید که با به سرانجام رساندن آن، کاستوم Sekhmet را دریافت خواهید کرد. سایر لباس‌های لجندری را هم می‌توانید از طریق بافندگان (Weavers) با قیمت 5000 سکه خریداری کنید که رقم بسیار بالایی است.

اسب لجندری:

اسب‌ها را می‌توانید با برنده شدن در مسابقه Hippodrome به‌دست آورید و یا پس از فعال کردن اسکیل «Backstore»، آن‌ها را از طریق اصطبل‌ها (Stable) خریداری کنید. راحت‌ترین راه همان خریدن از اصطبل‌هاست که با پرداخت 5000 سکه قادر هستید تا یک اسب لجندری را خریداری نمایید.

پس از به‌دست آوردن اسکیل Backstore فروشندگان آیتم‌های باکیفیت‌تری به شما می‌فروشند که این امر نیز در قبال اسب‌ها صدق می‌کند. برای گرفتن اسب لجندری باید به سراغ تمامی اصطبل‌ها بروید و یک‌یک‌شان را چک کنید.

 


Im Done Learning Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideI'm Done LearningTrophy-guide-Silver-Medal

Activate a Master ability.

 

در بازی کلا 3 عدد Master Ability وجود دارد که با نام‌های Master Hunter، Master Warrior و Master Seer شناخته می‌شوند. (می‌توانید هر سه آن‌ها را در لبه‌های بیرونی بخش Skillها مشاهده کنید) برای باز کردن آن‌ها کافی است تا اسکیل‌های یک رده را کامل خریداری کنید و پس از فعال کردن اولین Master Ability، تروفی آزاد خواهد شد.

 


Overheating Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideOverheatingBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Witness raining bugs in the desert.

 

در اواسط روز به کویر بروید و همینطوری بدوید و در محیط چرخ بزنید. پس از مدتی، دچار توهم و خیال می‌شوید؛ برای مثال، بعد کمی چرخ زدن در منطقه «Great Sand Sea» دچار این حالت می‌شوید. فقط توجه داشته باشید هنگام غروب یا اول صبح این کار را انجام ندهید، چرا که تاثیری ندارد. ظهر یا بعد از ظهر زمان مناسبی برای دریافت این تروفی است. 


For Those About to Die Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideFor Those about to Die...Bazimag Trophy guide Silver Medal

Complete all arena events in the Krokodilopolis Arena.

 

 «The Krokodilopolis Arena» بعد از انجام دادن ماموریت «The Crocodile’s Jaws» در دسترس قرار می‌گیرد. این مکان را می‌توانید در منطقه «Faiyum Oasis» که با نام «Gladiator Arena» بر روی نقشه مشخص شده است، پیدا کنید. شما به صورت خودکار طی مرحله Crocodile’s Jaws وارد این مکان می‌شوید، پس آن را از دست نخواهید داد.

برای دریافت این تروفی، باید هشت رویداد انجام دهید که به شرح زیر است:

  • Brothers I
  • Brothers II
  • Brothers III
  • Boss – The Brothers
  • Slaver I
  •  Slaver II
  • Slaver III
  • Boss – The Slaver

شایان ذکر است که انجام «The Arena Elite Events» برای این تروفی لازم نیست.

 


Fatality Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Fatality!

Finish an arena boss with an Overpower Attack.

 

این تروفی را فقط در «Gladiator Arena» می‌توانید به‌دست آورید. در کوئست Crocodile’s Jaws، شما به‌صورت خودکار به «Krokodilopolis Arena» می‌روید و باید در چند مبارزه شرکت کنید. پس از آن، هر وقت که خواستید می‌توانید مبارزات را تکرار کنید و با باس‌های مختلف بجنگید. Krokodilopolis Arena در منطقه Faiyum Oasis قرار دارد.

برای دریافت این تروفی، ابتدا به میدان مسابقه بروید و یک باس را انتخاب کنید. وقتی که به پایان مبارزه نزدیک شدید و میزان سلامتی باس فایت بسیار کم شد، دکمه ترکیبی R1 + L1 را فشار دهید تا به شکل Overpower Attack به باس‌فایت آسیب وارد کنید. پس از انجام این کار و کشته شدن باس‌فایت، تروفی آزاد خواهد شد.

Overpower Attack را تنها در شرایطی می‌توانید استفاده کنید که خط آدرنالین شما کاملا پر شده باشد. (با ضربه وارد کردن به دشمنان یا ضربه خوردن از آن‌ها، این خط پر می‌شود)

 


Ben Hur Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideBen-HurBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Win the first Hippodrome tournament.

 

«The Hippodrome» را می‌توانید در منطقه «Kanopos Nome» و در قسمت شمالی نقشه پیدا کنید. این محل بعد از انجام ماموریت «Egypt’s Medjay» در دسترس قرار می‌گیرد، پس به‌ هر حال به آنجا خواهید رفت.

برای دریافت این تروفی، باید در مسابقات «Nike’s Winged Victory» برنده شوید و در جایگاه نخست قرار بگیرید. این مسابقات در طول سه راند انجام می‌پذیرد که براساس جایگاه‌تان در هر راند، امتیاز دریافت خواهید کرد. برنده مسابقه هم کسی است که در مجموع سه راند، بیشترین امتیاز را کسب کرده باشد؛ بنابراین، اگر در مسابقه اول در رتبه چهارم قرار گرفتید، می‌توانید با اول شدن در دو مسابقه بعدی، برنده نهایی تورنمت شوید و تروفی را دریافت کنید.

انجام دادن مراحل تمرینی این قسمت برای تروفی حساب نمی‌شود. با این حال، کامل کردن آن‌ها خالی از لطف نیست چرا که باعث می‌شود تا با ساز و کار این قسمت و مسابقات بیشتر آشنا شوید.

 


Road Rage Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideRoad RageBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Destroy an opponent in a Hippodrome race.

 

«The Hippodrome» را می‌توانید در منطقه «Kanopos Nome» و در قسمت شمالی نقشه پیدا کنید. این محل بعد از انجام ماموریت «Egypt’s Medjay» در دسترس قرار می‌گیرد، پس به‌ هر حال به آنجا خواهید رفت و از دستش نخواهید داد.

به The Hippodrome بروید و یک مسابقه را شروع کنید. (سراغ مراحل تمرینی نروید) بعد از آن سعی کنید روی یک دشمن تمرکز کنید و در طول مسابقه دائما در مسیر او قرار بگیرید و دکمه دایره را فشار دهید تا به او ضربه وارد شود. این کار را مخصوصا در گوشه‌ها انجام دهید تا دشمن‌تان به راحتی منحرف شود و شکست بخورد.

 


The Harder They Fall Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe Harder They FallBazimag Trophy guide Silver Medal

Defeat the war elephants Qetesh & Resheph.

 

این دو فیل جنگی که Qetesh و Resheph نام دارند را می‌توانید در منطقه UAB Nome پیدا کنید. پس از رفتن به Viewpoint این منطقه و انجام دادن آن، علامت سوال‌های سفید بر روی نقشه ظاهر می‌شوند. این دو فیل را می‌توانید در قسمت جنوبی این نقشه پیدا کنید.

هر وقت که خواستید می‌توانید به آنجا بروید. اما از آنجایی که لول این دو دشمن 40 است، پیشنهاد می‌کنیم که بعد از تمام کردن بخش داستانی و حداقل با لول 38 به سراغشان بروید. اگر لول‌تان کمتر از 38 باشد تقریبا هیچ شانسی برای برنده شدن ندارید. از قسمت تنظیمات هم می‌توانید درجه سختی بازی را روی Easy بگذارید تا کارتان راحت‌تر شود.

با ضربه زدن به پای فیل‌ها می‌توانید آن‌ها را شکست دهید. بعد از اینکه هر دو آن‌ها را ناکار کردید، تروفی را دریافت خواهید کرد. 


Slasher Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideSlasherBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Kill 3 enemies with one hit.

 

اگر بخش داستانی را به اتمام رسانده باشید و لول‌تان هم بالای 35 باشد، دریافت این تروفی برای شما بسیار ساده خواهد بود. در این حالت شما قادر هستید تا با یک ضربه دشمنان و حیواناتی که لول پایینی دارند را بکشید.

به دنبال یک گروه از حیوانات بگردید. سوار اسب خود شوید و به سمتشان بروید و حمله کنید. اگر همه آن‌ها نزدیک به هم باشند، به راحتی می‌توانید سه‌تا از آن‌ها را بکشید. برای مثال، در مرزهای منطقه Herakleion Nome می‌توانید این دسته از حیوانات را به راحتی پیدا کنید.

این کار را همچنین می‌توانید در قبال افرادی که بدون سلاح و تنها با مشت می‌جنگند هم اجرا کنید. با این افراد تا زمانی که گیج شوند و از هوش بروند بجنگید، وقتی که هر سه آن‌ها نزدیک به هم بودند و خط سلامتیشان بسیار کم بود، سلاح خود را بیرون بیاورید و با یک ضربه همه‌شان را بکشید.

 


The Arrow Whisperer Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe Arrow WhispererBazimag Trophy guide Silver Medal

Kill an enemy with the predator bow from more than 60 

 

برای این تروفی در ابتدا باید اسکیل «Enhanced Predator Bow» را خریداری کنید.  پس از آن در حالی که با The Predator Bow نشانه گرفته‌اید، دست خود را روی R2 (دکمه RB در XB1) نگه دارید تا «تیر قابل‌کنترل» پرتاب شود. با این حرکت، می‌توانید تیر را تا زمانی که به هدف برخورد کند، کنترل کنید.

برای این تروفی باید یک دشمن را با استفاده از همین حرکت از فاصله 60 متری (یا حتی بیشتر) بکشید. برای اینکه فاصله دقیق خود را بفهمید می‌توانید روی نقشه نشانه‌گذاری کنید. 


Words of Wisdom Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideWords of WisdomBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete all hermit locations.

 

در کل پنج عدد Hermit Location در بازی وجود دارد که برای دریافت این تروفی باید همه آن‌ها را پیدا کنید. با پیدا کردن هر یک از این محل‌ها، یک عدد Ability Point به شما داده می‌شود.

برای پیدا کردن محل دقیق این لوکیشن‌ها، ویدیو را مشاهده کنید. 


Circle of Life Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideCircle of LifeBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Feed a predator with a corpse.

 

بهترین مکان برای دریافت این تروفی، نقطه فست‌تراول «Yw Huts» در قسمت شرقی منطقه Herakleion Nome است. در نزدیکی باتلاق این منطقه یک دهکده وجود دارد و تمساح‌ها هم دائما در حال شنا کردن در آب‌های نزدیک این دهکده هستند.

یک نفر را بکشید. (دشمن یا مردم عادی؛ تفاوتی ندارد) سپس سعی کنید تمساح را به سمت خشکی بکشانید. (بسیار مهم است که این کار در خشکی انجام شود، چرا که انجام این کار در آب فایده‌ای ندارد و تروفی حساب نمی‌شود) حالا جنازه آن فردی که کشتید را جلو تمساح بیندازید و سریعا از محل دور شوید تا تمساح بیخیال شما شود و جنازه را بخورد. دقیقا زمانی که از حالت مبارزه با تمساح بیرون بیایید، او شروع به خوردن جنازه می‌کند.

اگر در انجام این کار مشکل دارید، می‌توانید اجازه دهید که تمساح شما را هم بکشد، چرا که بعد از مرگ‌تان آن‌ها باز هم به سراغ جنازه‌ خواهند رفت و تروفی را دریافت خواهید کرد. البته  این کار یک مقدار بگیر‌ نگیر دارد و احتمالا باید چندبار تلاش کنید تا انجام شود. بعضی مواقع هوش‌مصنوعی حیوانات به خوبی کار نمی‌کند و جنازه را نمی‌خورند.

به یاد داشته باشید که انجام این پروسه در آب‌ فایده‌ای ندارد و فقط باید در خشکی انجام شود. این کار را هم فقط با تمساح‌ها انجام دهید و با بقیه حیوانات وحشی کاری نداشته باشید. 


Seven Farmers Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Seven Farmers

Complete Side Quest “Seven Farmers”.

 

کوئست «Seven Farmers» را می‌توانید در منطقه UAB Nome (جنوب‌-شرقی نقشه) پیدا کنید. در این منطقه تنها یک محل برای فست‌تراول وجود دارد و محل این کوئست هم دقیقا در قسمت شمالی این نقطه است. برای انجام این ماموریت ساده حداقل لول‌تان باید 30 باشد؛ با این حال، اگر باز هم به مشکلی برخوردید می‌توانید ویدیو بالا را مشاهده کنید. 


The Festival Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideThe FestivalBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete Side Quest “Lady of Slaughter”.

 

این ماموریت فرعی در منطقه «Lake Mareotis» قرار دارد که به نوعی دومین ناحیه‌ای است که در بازی به آنجا می‌روید. وقتی وارد این منطقه می‌شوید، به‌صورت اتوماتیک چند عدد کوئست به شما داده می‌شود. دو کوئست «Ambush in the Temple» و « Ulterior Votive» را انجام دهید.

پس از کامل کردن این دو مرحله، کوئست «Lady of Slaughter» برای شما به صورت خودکار شروع می‌شود. با توجه به اینکه این ماموریت به‌صورت اتوماتیک در دسترس شما قرار می‌گیرد، احتمال از دست دادن آن‌ بسیار بسیار پایین است.

پس از کامل کردن کوئست، تروفی را دریافت خواهید کرد.

 


Shadow of Egypt Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideShadow of EgyptBazimag Trophy guide Silver Medal

Kill 10 enemies in a row without being detected.

 

در طول بخش داستانی فرصت‌های بسیار زیادی برای گرفتن این تروفی در اختیار دارید. همچنین در محیط بازی هم چندین کمپ دشمنان وجود دارد که معمولا همه آن‌ها دارای ده‌ها دشمن است. (این محل‌ها با آیکون قرمز برروی نقشه مشخص شده‌اند)

راه‌های زیادی برای دریافت این تروفی وجود دارد. می‌توانید به‌صورت مخفیانه به دشمنان نزدیک شوید و با فشار دادن دکمه مثلث آن‌ها را بکشید و یا اینکه از یک مکان با ارتفاع به آن‌ها نگاه کنید و با فشار دادن دکمه مثلث روی سر آن‌ها بیفتید. همچنین قادر هستید تا با استفاده از تیرکمان‌ها (ترجیحا Predator Bow یا Hunter Bow) دشمنان را به‌ شکل مخفیانه به کشتن دهید. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که به هیچ‌وجه دیده نشوید.

یکی از راه‌های خوبی که به وسیله آن می‌توانید این تروفی را به‌دست آورید این است که در شب‌هنگام به یکی از کمپ‌ها بروید. با استفاده از عقاب خود تمامی دشمنان حاضر در کمپ را مارک کنید تا محل دقیق هر کدام را بدانید. از آنجایی که معمولا شب‌ها اکثر افراد کمپ خواب هستند، به راحتی می‌توانید همه آن‌ها را بکشید. (به سمت دشمنانی که خواب هستند بروید و با استفاده از هیدن‌بلید خود آن‌ها را بکشید)

با استفاده از اسکیل «Dawn & Dusk» قادر هستید تا زمان بازی را هر وقت که بخواهید تغییر دهید.

 


Smash Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideSmashBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Destroy 100 breakable objects.

 

در مقبره‌ها (Tomb) اجسام شکستنی (مثل گلدان و ظرف و ...) به وفور یافت می‌شود. از آنجایی که برای تروفی «Old Habits» باید به تمام مقبره‌ها بروید، می‌توانید در همان حین هم این تروفی را به‌دست آورید. تنها کافیست با سلاح خود اجسام شکستنی محیط را بشکنید تا پس از مدتی تروفی را دریافت کنید.

 


I Know My Land Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideI Know My LandBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Defog the whole map.

 

تروفی بسیار ساده است؛ وقتی که از مرز هر ناحیه عبور می‌کنید، وارد یک منطقه جدید می‌شود و با این‌کار مه موجود روی آن منطقه به شکل اتوماتیک محو می‌شود. تنها کافیست که به تمامی مناطق بروید تا این تروفی آزاد شود.

برای دریافت این تروفی نیازی نیست که View Point هر منطقه را کامل کنید.

 


Raider of The Lost Tomb Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideRaider of The Lost TombBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Complete a tomb.

 

ساده‌ترین راه دریافت این تروفی، انجام ماموریت فرعی «Hideaway» است که آن را می‌توانید در منطقه «Siwa» پیدا کنید. در این ماموریت، شما به اولین مقبره یا همان Tomb می‌روید و با کامل کردن ماموریت، این تروفی را دریافت خواهید کرد.

 


I Can See My House From Here Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideI Can See My House From HereBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Reach the “Top of the World” in the Black Desert territory.

 

این تروفی را تنها می‌توانید در منطقه «Black Desert» به‌دست آورید که در ناحیه جنوبی شهر Siwa قرار دارد. این منطقه دارای چندین کوه بزرگ است. نقشه را باز کنید و به دنبال یک علامت سوالی روی بلند‌ترین کوه منطقه بگردید. وقتی به علامت سوال رسیدید، تروفی را دریافت خواهید کرد.

از این مکان می‌توانید تمام نقشه را در یک نما ببینید. 


Set Up Date Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideSet-Up DateBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Bring a tamed lion to a crocodile.

 

برای این تروفی باید دو اسکیل «Sleep Darts» و «Animal Taming» را داشته باشید. حالا به سمت یک شیر Sleep Darts پرتاب کنید. هر زمان که شیر به خواب رفت، می‌توانید آن را اهلی کنید. حالا تنها کافیست که این شیر را به سمت یک تمساح ببرید تا تروفی را دریافت کنید. با استفاده از عقاب (Senu) می‌توانید به دنبال حیوانات بگردید.

فقط توجه داشته باشید که اگر لول و سطح یک حیوان از لول شما بالاتر باشد، نمی‌توانید آن را اهلی کنید. این کار را فقط می‌توانید در قبال حیواناتی که لول‌شان از شما کمتر است انجام دهید.

در این مناطق می‌توانید شیرها را پیدا کنید:

  • Sap-Meh Nome
  • Sapi-Res Nome
  • Ka-Khem Nome
  • Herakleion Nome

تمساح‌ها هم در همه رودخانه حضور دارند.

یکی از بهترین و اولین مکان‌هایی که می‌توانید این تروفی را بگیرید، ناحیه Sapi-Meh Nome است که لول تمام شیرهای آنجا بین 12 تا 15 قرار دارد. 


Where is My Black Flag Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Where's My Black Flag?

Defeat 8 Ship Captains.

 

کشتی‌ها با یک آیکون قرمز رنگ روی نقشه مشخص شده‌اند و مشخص است که آن‌ها را تنها فقط در آب‌ها می‌توانید پیدا کنید. وقتی که بر روی این آیکون‌ها زوم می‌کنید، نوشته شده است: «Restricted Area, Kill Captain 0/1»

کشتی‌ها معمولا در «Lake Mareotis» اسپاون می‌شوند. تنها کافیست به هشت عدد از این کشتی‌ها بروید و هر کسی که روی کشتی قرار دارد را بکشید. پس از اینکه هشت بار این کار را انجام دادید، تروفی آزاد خواهد شد.

 


Reporter Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideReporterBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Take 1 photo in 5 different territories.

 

با فشار دادن دو دکمه L3 + R3 به‌صورت همزمان، می‌توانید وارد بخش Photo Mode شوید و با دکمه X عکس بگیرید.

تنها کافیست از طریق فست‌تراول به پنج منطقه مختلف بروید و در هر کدام از آن‌ها یک عکس بگیرید تا تروفی آزاد شود.

 


Overdesign Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideOver DesignBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Kill a poisoned level 35+ enemy with the torch in less than 30 seconds.

 

این تروفی را می‌توانید در منطقه «Kyrenaika» (شمال-غربی نقشه) به‌دست آورید. در این شهر، سربازهایی که لول‌شان بالاتر از 35 است در خیابان‌ها قدم می‌زنند؛ با استفاده از عقاب خود قادر هستید تا آن‌ها را پیدا کنید.

برای گرفتن این تروفی لازم است در ابتدا اسکیل «Poison Darts» را داشته باشید. اول از هر چیز مطمئن شوید که آن‌ها را از طریق Gear Menu انتخاب کرده‌اید. برای فعال کردن آن‌ها، دی‌پد سمت چپ را نگه دارید و یک تیر را به سمت دشمن پرتاب کنید. (لول دشمن باید بالا 35 باشد) هر وقت یک مه بنفش‌ دور دشمن دیدید، بدین معنا است که او مسموم شده است. حالا سریعا به او نزدیک شوید و با مشعل خود او را بکشید. (با نگه‌داشتن دی‌پد سمت راست می‌توانید مشعل را انتخاب کنید)

بهتر است تا زمانی که خودتان به لول بالای 35 برسید، صبر کنید. چرا که با این کار دمیج بیشتری به دشمن وارد می‌شود و او سریع‌تر می‌میرد. بعد از تمام شدن بخش داستانی هم می‌توانید این تروفی را به‌دست آورید. 


Free as a Bird Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideFree as a BirdBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Use the eagle for a total of 30 minutes.

 

این تروفی را به احتمال خیلی زیاد به‌صورت اتوماتیک در طول بخش داستانی دریافت خواهید کرد. زیرا برای خیلی از ماموریت‌ها و پیدا کردن هدف مجبور هستید تا از عقاب خود استفاده کنید.

از عقاب خود می‌توانید برای بررسی کردن محیط و مارک کردن دشمنان و حیوانات استفاده کنید. اگر برای گرفتن تروفی خیلی عجله دارید، می‌توانید تنها در نقش این عقاب بروید و سپس سیستم را رها کنید تا تروفی بعد از 30 دقیقه و بدون اینکه کاری انجام دهید، دریافت شود.

 


Trithlete Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideTriathleteBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Swim for 1500m, ride for 40km and run for 10km.

 

مطمئن باشید که این تروفی را در روند طبیعی گیم‌پلی باز خواهد شد و جزو اولین تروفی‌هایی خواهد بود که دریافت می‌کنید. دنیا بازی بسیار وسیع است و باید دائما در حال سفر باشید. تنها با حیوان خود 40 کیلومتر را طی کنید. راه رفتن و شنا کردن را مطمئنا خودتان انجام خواهید داد و نیازی نیست که کار خاصی انجام دهید.

 


Archer of the Month Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideArcher of The MonthBazimag Trophy guide Silver Medal

Headshot kill an enemy with the bow while in the air.

 

در ابتدا اسکیل «Elite Ranger» را خریداری کنید؛ با استفاده از این قابلیت می‌توانید زمانی که در حال استفاده از تیرکمان در هوا هستید، زمان را آهسته کنید. از یک جایی به پایین بپرید و در حالی که در هوا هستید، نشانه بگیرید و به سر یکی از دشمنان تیر پرتاب کنید. دشمن باید از این طریق کشته شود. همچنین می‌توانید قبل اینکه این کار را انجام دهید، با دشمن درگیر شود و میزان سلامتی او را کاهش دهید؛ با این‌ کار، او تنها با یک ضربه می‌میرد.

این کارها را می‌توانید در کمپ‌ها انجام دهید؛ جایی که دشمنان به وفور یافت می‌شوند.

پیشنهاد می‌کنیم از «The Light Bow» برای این تروفی استفاده کنید. این نوع تیرکمان‌ها سرعت شلیک بالایی دارند و نشانه گرفتن با آن‌ها بسیار ساده و آسان است. 


BOOM Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideBOOM!Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Kill 30 enemies by shooting a fire arrow at oil jars.

 

با نزدیک کردن تیرکمان خود به یک منبع آتش (مثلا مشعل‌ها و هرجای دیگری که آتش دارد) می‌توانید تیرهای خود را آتشی کنید. حالا کافیست با تیر آتشی خود به کوزه‌های نفتی نزدیک دشمن شلیک کنید تا آن‌ها آتش بگیرند و کشته شوند. بهترین مکان برای دریافت این تروفی همان کمپ‌های دشمنان است.

در بازی تعدادی تیرکمان لجندری وجود دارد که تیرهای آن‌ها آتشین است و با استفاده از آن‌ها دیگر لازم نیست تا تیرهای خود را آتشی کنید. این نوع تیرکمان‌ها به سختی گیر می‌آیند ولی با این حال اگر یکی از آن‌ها را به‌دست بیاورید، کارتان بسیار راحت خواهد شد.

فقط توجه داشته باشید که برای این تروفی سر جمع باید 30 نفر را بکشید. بعضی از افراد فکر می‌کنند تنها باید با یک کوزه نفتی 30 نفر را بکشند که این گفته غلط است.

 


Riders Licence Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideRider's LicenceBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Use all types of vehicle at least once.

 

برای این تروفی باید از وسایل زیر استفاده کنید:

  • Sailboat – یک قایق غیرنظامی با بادبان‌های سفید (در دریا می‌توانید پیدا کنید)
  • Sailboat – یک قایق نظامی با بادبان‌های قرمز (در دریا می‌توانید پیدا کنید)
  • Rowboat – یک قایق کوچک که با کاه و حصیر ساخته شده است. (در رودخانه‌ها می‌توانید آن را پیدا کنید. کمیاب‌تر از سایر قایق‌های بازی است)
  • Military Attack Ship –  از این کشتی به‌صورت اتوماتیک در کوئست «Pompeius Magnus» استفاده خواهید کرد، پس از دست‌دادنی نیست. در دنیای بازی هم نمی‌توانید آن را پیدا کنید و تنها از طریق کوئست بالا در دسترس است.
  • War Charriot – در کوئست «The Battle of the Nile» از آن استفاده خواهید کرد و از دست دادنی نیست. با این حال قادر هستید تا در مسابقات Hippodrome از آن استفاده کنید. یکی از اسکیل‌های بازی این وسیله را آنلاک خواهد کرد.
  • Oxcart – یک گاری که توسط یک گاو کشیده می‌شود. (در منطقه «Alexandria» می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید)

بیشتر وسایل بالا در مراحل داستانی یا مراحل فرعی قابل استفاده هستند و آن‌ها را از دست نخواهید داد.

 


Old Habits Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Old Habits

Complete all locations.

 

اخطار اول:

در ابتدا متن یک توضیح مهم درباره این تروفی و احتمال گلیچ شدن آن ارائه کردیم. پس حتما به مقدمه راهنمایی بروید و توضیحاتی که با رنگ قرمز مشخص کرده‌ایم را مطالعه کنید.

اخطار دوم:

پس از کامل کردن Viewpointهای یک منطقه ممکن است بعضی از لوکیشن‌ها روی نقشه مشخص نشوند. یکی از این مناطق، «Qattara Depression» است که در مرز Siwa و Black Desert قرار دارد. یکی دیگر از این لوکیشن‌ها هم «Hotep» نام دارد که ممکن برای بعضی از بازیکنان روی نقشه مشخص نشود.

وقت‌گیرترین تروفی بازی همین است. بعد از کامل کردن Viewpoint یک منطقه، لوکیشن‌ها با علامت سوال روی نقشه مشخص می‌شوند. شما باید به تک‌تک این علامت سوال‌ها بروید و فعالیت‌های درون آن را انجام دهید. از آنجایی که جهان بازی بسیار گسترده است، این تروفی وقت بسیار زیادی از شما می‌گیرد.

سخت‌ترین لوکیشن‌هایی که باید آن‌ها را کامل کنید، مقبره‌ها (Tomb) و Papyrus Puzzleها هستند. اگر در پیدا کردن پازل‌ها مشکلی دارید، ویدیو زیر را تماشا کنید: 

(توجه داشته باشید که لزوما نیازی نیست که پازل‌ها را انجام دهید. فقط باید آن‌ها را پیدا کنید)

بدون احتساب DLCها، کلا 394 لوکیشن در بازی وجود دارد.

در پچ 1.10 یک فیلتر جدید به نقشه اضافه شد که کار را برای پیدا کردن لوکیشن‌ها راحت‌تر کرده است. نقشه را باز کنید و چهار دی‌پد سمت بالا را فشار دهید. با این کار، لوکیشن‌هایی که کامل نکرده‌اید به شما نشان داده می‌شود.

نکته مهم: برای دریافت این تروفی در ابتدا باید بخش داستانی را تمام کرده باشید. اگر تمام لوکیشن‌ها را کامل کردید ولی تروفی باز نشد، باید آخرین مرحله بخش داستانی را به پایان برسانید تا آن را دریافت کنید.

 

 


Run For Your Life Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideRun For Your LifeBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Run away from 3 fights with a hippo.

 

کرگدن‌ها را می‌توانید نزدیکی آب‌ها پیدا کنید؛ برای مثال، در جنوب-غربی منطقه Herakleion Nome این دسته از حیوانات حضور دارند. تنها کافیست با سه‌تا آن‌ها مبارزه را شروع کنید و سپس از دستشان در بروید.

در منطقه Sapi-Res Nome هم می‌توانید این کرگدن‌ها را پیدا کنید. تنها کافیست با استفاده از عقاب خود مکان‌ آن‌ها را پیدا نمایید.

 


Elementary My Dear Bayek Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideElementary, My Dear BayekBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Solve a papyrus mystery 


Reduce Reuse Recycle Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideReduse, Reuse, RecycleBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Sell 100 trinkets at once.

 

همانطور که در ابتدا مطلب گفته شد، بهتر است که از همان اول بازی Trinketها را ذخیره کنید و به هیچ‌وجه آن‌ها را نفروشید.

این آیتم‌ها را می‌توانید با کامل‌کردن لوکیشن‌ها و جست‌و‌جو در آن‌ها به‌دست بیاورید؛ مخصوصا لوکیشن‌های زیر آب محل مناسبی برای گرفتن این آیتم‌ها هستند. همچنین با گشتن در کمپ دشمنان قادر هستید تا تعدادی از آن‌ها را جمع‌آوری کنید. پس حواستان باشد که هر وقت به کمپ دشمنان رفتید، همیشه به دنبال Trinketها باشید.

بعد از گرفتن تمام تروفی‌ها (از جمله کامل کردن لوکیشن‌ها و تمام کردن بخش داستانی) احتمالا تعداد Trinketهایتان به 100 عدد رسیده است.

در منو فروش مغازه‌ها یک گزینه با نام «Sell Unnecessary Items» وجود دارد. تا زمانی که به تعداد موردنیاز نرسیده‌اید، روی این گزینه کلیک نکنید چرا که همه Trinketهایتان به فروش خواهد رفت.

ممکن است چند عدد از یک نوع Trinket داشته باشید؛ توجه داشته باشید که برای این تروفی نیازی نیست تا 100 عدد مدل مختلف جمع کنید. آیتم‌های تکراری هم حساب می‌شوند.

باز هم به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از اینکه آن‌ها را بفروشید، از سیو خود بک‌آپ بگیرید.

 


Namaste Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideNamasteBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Use Dawn & Dusk to make time speed forward 30 times.

 

اسکیل «Dawn & Dusk» را از می‌توانید از منو Abilityها خریداری کنید؛ برای آزاد کردن آن تنها نیاز به یک عدد Ability Point دارید.

بعد از خریدن این اسکیل، با نگه‌داشتن تاچ‌پد می‌توانید بین شب و روز جا‌به‌جا شوید و زمان را جلوتر ببرید. تنها کافیست تا 30بار این کار را انجام دهید تا تروفی باز شود.

 


You Still Need 8880 Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideYou Still Need 8880...Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Reach level 20.

 

تروفی داستانی است و آن را به‌صورت خودکار دریافت خواهید کرد.

در طول بازی و با انجام دادن مراحل داستانی و سایر فعالیت‌های محیط بازی، به لول 20 خواهید رسید و نیازی نیست تا کار خاصی انجام دهید.

 


Stargazer Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideStargazerBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Silver Medal

Complete all 12 Stone Circles 


Master Diver Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideMaster DiverBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Silver Medal

Complete 15 underwater locations.

 

به مناطقی که رودخانه‌ها و دریاهای پهناور دارند بروید؛ برای مثال Lake Mareotis گزینه مناسبی است. پس از آن، به تمامی Viewpointها بروید و آن‌ها را کامل کنید تا علامت سوال‌ها برروی نقشه مشخص شوند. حالا به علامت‌سوال‌هایی که در وسط آب‌ها قرار دارند بروید و فعالیت موجود در آن‌ها را کامل کنید.

برای 15بار این کار را انجام دهید تا تروفی آزاد شود. لازم نیست تمرکز زیادی روی این تروفی بزارید چرا که برای تروفی Old Habits مجبور هستید تا تمام لوکیشن‌ها را کامل کنید و لوکیشن‌های زیر آب‌ها هم جزو آن‌ها حساب می‌شوند.

 


Defy Authority Trophy Assassins Creed Origins Trophy Guide

Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Defy Authority

Defeat a Phylakes.

 

Phylakesها یکی از قوی‌ترین دشمنان بازی هستند که با آیکون «کلاه‌جنگی قرمز» بر روی نقشه مشخص شده‌اند. یکی از آن‌ها را بکشید و پس از تمام شدن کار، به روی جسد آن‌ها بروید و دکمه مثلث را فشار دهید تا تروفی را دریافت کنید.

 


Handy Man Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideHandy ManBazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Craft 20 items.

 

ساخت و ساز بخش مهمی است و مطمئنا در طول بازی با آن برخورد کرده‌اید. برای این تروفی تنها نیاز است تا 20بار تجهیزات خود را آپگرید کنید.

برای پیدا کردن مواد موردنیاز برای آپگرید تجهیزات تنها لازم است تا محیط بازی را به خوبی بگردید و یا از عقاب خود برای پیدا کردن متریال‌ها استفاده کنید.

 


Roooaaarrrrr Trophy Assassins Creed Origins Trophy GuideRoooaaarrrrr!Bazimag Horizon Zero Dawn Trophy guide Bronze Medal

Tame a lion.

 

تروفی «Set-up Date» را مشاهده کنید. تنها کافیست تا یک شیر را اهلی کنید تا تروفی را دریافت کنید.

 

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مهر 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 4
    کنسول‌های بازی:

    سلام من لول ۲۴ هستم اما از وقتی لولم ۱۷ شهد خون یا همون سلامتیم که باید سه خونه داشته باشه دو خونه م کامل قرمز شد الان خیلی وقته رو همین حالت گیر کرده ینی هرضربه هی ک میخورم با ضربه بعدی میمریم چیکار کنم سه خونه سلامتیم پر بشه؟؟؟؟؟؟؟

    ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان و ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده‌اند.
  • Registered
    آفلاین
    عضویت: تیر 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    با سلام این آموزش بسیار به کار میاد و خیلی ممنون چون من تونستم از طریق همین آموزش تروفی های بازی ACO را کامل کنم:

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.