نویسنده: فرزین احمدی سه شنبه، 16 بهمن 1397
ساعت 18:56

راهنمای تروفی‌‌های بازی Battlefield V

راهنما و لیست تمامی تروفی‌های بازی Battlefield V 

0 از 5

عنوان : Battlefield V

battlefield v trophy Guide

  • برآورد میزان سختی تروفی:10/4 (اگر برای تروفی Death from Above از راه حلی که در ادامه می‌آید استفاده کنید ساده‌تر هم خواهد شد)
  • زمان تقریبی لازم برای رسیدن به تروفی پلاتینیوم: 20 تا 25 ساعت
  • تروفی‌های آفلاین:
  • تروفی‌های آنلاین: 16 
  • تعداد تروفی‌هایی که با با پایان بخش داستانی از دست می‌روند: 0
  • تروفی‌های که گلیچ شده‌اند: تمام تروفی‌های بخش داستانی ممکن است گلیچ شده باشند. در ادامه راه حل این مشکل را می‌نویسیم.
  • آیا درجه سختی روی تروفی‌ها تاثیر دارد؟ بله. برای بازکردن تروفی‌های بخش داستانی باید این بخش را روی بالاترین درجه سختی (Hardcore) به اتمام برسانید.
  • آیا تروفی‌های درجه سختی پایین‌تر در درجات بالاتر هم قابل دسترس هستند؟ بله.
  • حداقل دفعات لازم برای کسب همه تروفی‌ها: یک بار (از همان ابتدا می‌توانید روی درجه سختی Hardcore بازی کنید)

مقدمه ​

به راهنمای تروفی‌های بازی Battlefield V  خوش آمدید. دریافت تروفی پلاتینیوم در این بازی نسبتاً ساده و سرراست بوده و بیشتر تروفی‌های موردنیاز مربوط به بخش آنلاین هستند. برای دریافت تروفی پلاتینیوم دو وظیفه اصلی پیش روی شماست: یکی اینکه بخش داستانی را روی بیشترین درجه سختی به اتمام برسانید و دیگری اینکه در بخش مولتی‌پلیر به امتیاز 500 هزار برسید (در هر کدام از کلاس‌ها باید حداقل 100 هزار امتیاز کسب کرده باشید.) چند کار کوچک دیگر نیز در بخش آنلاین باید انجام دهید؛ منتهی همه آن‌ها در کنار بالارفتن امتیازات‌تان قابل انجام خواهند بود. چند آیتم قابل برداشتن در بخش داستانی وجود دارد که برای بدست‌آوردن تروفی‌ها نیازی به برداشتن آن‌ها نخواهید داشت.

گام ۱: بخش داستانی بازی را روی بالاترین درجه سختی (Hardcore)  به اتمام برسانید

بخش داستانی این بازی بسیار کوتاه بوده و تنها از 9 ماموریت (سه داستان جنگی(war Story) که در هرکدام 3 ماموریت وجود دارد) تشکیل شده است. درجه سختی Hardcore از همان ابتدا در دسترس است و شما می‌توانید بازی را با آن آغاز کنید. انجام بازی روی این درجه سختی تروفی‌هایی که در درجات سختی پایین‌تر قابل دسترس هستند را نیز آنلاک می‌کند. بازی‌کردن در این درجه چندان هم دشوار نیست. مثل دیگر درجه‌های سختی، در این درجه نیز چک‌پوینت‌هایی وجود دارد. با اینکه آسیب بیشتری از ضربات دشمن می‌بینید، اما هنوز خواهید توانست 4 تا 6 ضربه را از فاصله نزدیک تحمل کنید. میزان سلامتی شما به طور خودکار بازیابی می‌شود. اگر مایل باشید برای شناختن بهتر نقشه می‌توانید یک دور بازی را روی درجه سختی Easy به پایان برسانید. این انتخاب به خود شما بستگی دارد. یک دور اتمام بخش داستانی روی درجه Hardcore در اولین بار بازی‌کردن در بدترین حالت بین 4 تا 5 ساعت طول می‌کشد. برای راهنمایی بیشتر به نوشته همراه تروفی Sins of Our Fathers مراجعه کنید.

گام ۲: مولتی‌پلیر (رسیدن به 500 هزار امتیاز در کل و 100 هزار امتیاز در هر کدام از کلاس‌ها)

برای آنلاک‌کردن دو تروفی بزرگ بخش مولتی‌پلیر باید به امتیاز 500 هزار رسیده و همچنین در هر کدام از 4 کلاس موجود در این بخش 100 هزار امتیاز کسب کرده باشید. امتیازی که در هر کلاس کسب می‌کنید، به طور خودکار جز امتیاز شما به عنوان یک بازیکن ثبت می‌شود. پس اگر تروفی دوم را انجام دهید، 400 هزار امتیاز در حساب خود خواهید داشت. پس از رسیدن به امتیاز 100 هزار با هر کلاس، سراغ یک کلاس جدید بروید. بسته به مهارت شما، دست‌یابی به تمام 500 هزار امتیاز حدود 15 ساعت طول خواهد کشید. 

شما می‌توانید از مسیر زیر میزان امتیازتان در هر کدام از کلاس‌ها را چک کنید. برای دستیابی به عدد کل امتیازات‌تان، امتیاز هر چهار کلاس را جمع بزنید:                                                        

Title Screen > Profile > Statistics > Classes > Score

برای اصلاح تروفی‌های بخش داستانی که احتمال دارد گلیچ شده باشند: شنیده‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه تروفی‌های بخش داستانی به درستی آنلاک نمی‌شوند. اگر چنین اتفاقی پیش آمد، روی هر کدام از داستان‌ها گزینه Resume را بزنید تا کات سین پایانی آن‌ها دوباره پخش شود. با انجام این کار تروفی‌ها حتماً آنلاک خواهند شد.


Bazimag Trophy guide Platinum Medal

World War Two Hero
همه تروفی‌های Battlefield V را بدست آورید

 

همه تروفی‌های بازی را بدست آورید تا بازی پلاتینیوم شود


Storyteller

داستان‌های Under no Flag، Nordlys وTirailleur on Medium  را روی درجه سختی Medium  به اتمام برسانید

 

به بخش تروفی Sins of Our Fathers  مراجعه کنید


Veteran
هر سه داستان را روی درجه سختی Hard به پایان برسانید

 

به بخش تروفی Sins of the Fathers مراجعه کنید


Sins of the Fathers

هر سه داستان را روی درجه سختی Hardcore به اتمام برسانید

 

Hardcore بالاترین درجه سختی این بازی است. از همان ابتدای بی‌ هیچ محدودیتی می‌توانید سراغ این درجه سختی بروید. اتمام بازی روی این درجه تروفی‌های مربوط به درجه‌های پایین‌تر را نیز باز خواهد کرد. همانطور که گفته شد بازی بسیار کوتاه است و تمام کردن تمام ماموریت‌های روی درجه Harcore تنها 4 تا 5 ساعت زمان خواهد برد. مثل باقی درجه‌ سختی‌ها، در این درجه نیز چک‌پوینت‌هایی وجود دارد. همچنین می‌توانید در مقابل 4 تا 6 گلوله از فاصله نزدیک دوام آورده و سلامتی شما نیز بعد از چند ثانیه به طور خودکار کامل خواهد شد.

چند توصیه:

  • در نگاه اول شاید فکر کنید مهمات زیادی در اختیار ندارید؛ اما با کشتن هر کدام از دشمنان یک بسته مهمات متناسب با اسلحه‌ای که دست گرفته‌اید دریافت خواهید کرد. بنابراین اسلحه‌ای را استفاده کنید که مطمئنید می‌خواهید برای آن مهمات دریافت کنید. بهترین نکته این است که با کشتن دشمنان‌تان برای هر اسلحه‌ای –حتی اگر اسنایپر باشد یا مسلسل- مهمات دریافت خواهید کرد.
  • وقتی باید هدفی را نابود کنید، تنها کافی است حمله کرده و آن را از بی ببرید. بازی به طور خودکار فوراً سیو خواهد شد. حتی اگر فوراً بمیرید (مثلاً خودتان را به همراه هدف‌تان منفجر کنید) هدف‌تان نابودشده محسوب شده و و شما در یک مکان امن در نزدیکی همان جایی که مرده‌اید دوباره ظاهر شوید. می‌توانید حجم زیادی دشمنانی که سر راهتان هستند را مستقیماً از پای درآورید و یا اینکه تا جای ممکن مخفیانه به آن‌ها نزدیک شده و بعد چند متر آخر را مستقیم به آن‌ها حمله کنید. در هر حالت به خاطر داشته باشید که اگر قرار است دو هدف را نابود کنید، بازی تنها در صورتی یک چک‌پوینت ایجاد می‌کند که هر دوی آن‌ها را نابود کرده باشید. وقتی تنها یک هدف وجود دارد، با نابودشدن همان هدف، بازی فوراً سیو خواهید شد.

سلاح‌های جدید را می‌توانید در Weapon Stationها در سراسر نقشه پیدا کنید. سعی کنید یک اسلحه اسنایپر پیدا کنید. آن‌ها گزینه عالی‌ای برای کشتن دشمنان از فاصله دور هستند. اگر اسنایپر ندارید، یک شاتگان بردارید. اسلحه دوم شما باید یک مسلسل یا سلاح تهاجمی  (مثل M4) باشد؛ اسلحه‌ای که بتواند به دشمنانی که در فاصله نزدیکی هستند با سرعت زیادی شلیک کند.


Bazimag Trophy guide Silver MedalLovely

داستان Under No Flag را به اتمام برسانید

داستان Under No Flag را در هر درجه سختی‌ای به اتمام برسانید. این داستان از سه ماموریت تشکیل شده است:

  1. Crossing Lines
  2. Butcher and Bolt
  3. Onslaught

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Store fuglar fanga ingi flugor
داستان Nordlys War را به اتمام برسانید

 

داستان Nordlys War را در هر درجه سختی‌ای به اتمام برسانید. این داستان از سه ماموریت تشکیل شده است.

  1. Still and Silent
  2. All is Ash
  3. Wolf and Dog

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Ou La Mort  

داستان Tirailleur را به اتمام برسانید

داستان Tirailleur را در هر درجه سختی‌ای به اتمام برسانید. این داستان از 3 ماموریت تشکیل شده است:

  1. Liberte
  2. Egalite
  3. Fraternite Ou La Mort

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Off-Hand
در بخش مولتی‌پلیر در یک دور بازی، ده نفر را با پیستول بکشید

 

آسان‌ترین مود برای دریافت این تروفی، Conquest است چرا که از باقی‌ مودها زمان بیشتری طول می‌کشد. مطمئن شوید که از همان ابتدای شروع هر دور بازی وارد بازی شده‌اید تا زمان کافی برای کشتن 10 نفر داشته باشید

سلاح لازم برای آنلاک‌کردن این تروفی، پیستول‌ها هستند. پیستول Ruby را بردارید. این پیستول بیشترین نرخ شلیک دارد و شانس بهتری برای کشتن دشمنان به شما می‌دهد. Ruby اولین پیستولی خواهد بود که در این بازی آنلاک می‌کنید. می‌توانید این پیستول را از مسیر زیر انتخاب کنید:

Title Screen > Your Company > Select Class > Sidearm > Ruby

از پیستول‌های دیگر نیز می‌توانید استفاده کنید؛ اما به نظر من کارایی این پیستول از باقی بیشتر است.

حالا با پیستولی که در اختیار دارید در یک دور بازی 10 نفر از دشمنان را از پای درآورید. دقت داشته باشید که برای دریافت تروفی باید در یک بار بازی کردن این کار را انجام دهید. در مود Conquest شما زمان کافی برای انجام این کار دارید. بهترین عملکرد پیستول‌ها در فاصله نزدیک است. نیازی به نشانه‌گیری نیست (L2 را نفشارید) تنها کافی است را استفاده کرده و R2 را سریع فشار دهید. سعی کنید از جهتی غیر از روبرو به دشمنان‌تان نزدیک شده و ان‌ها را پشت بکشید. این کار همچنین باعث می‌شود دوستان‌تان قبل از شما هیچکدام از دشمنان را نکشند. همیشه دشمنانی را که در تلاش برای فتح (و یا دفاع از) پرچم هستند از جناحین (و نه روبرو) حمله کنید. در قالب یک تیم بازی کنید تا همیشه بتوانید هم‌تیمی‌هایتان را در همان حوالی ظاهر کنید تا مجبور باشید مسیرکمتری را طی کنید.


Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Enemy Attrition
در بخش مولتی‌پلیر، ده نفر را در یک دور بازی بکشید

 

این تروفی همراه با تروفی Off-Hand آنلاک خواهد شد. تفاوت در این است که برای آنلاک‌کردن این تروفی از هر اسلحه، وسیله نقلیه یا سلاح ثابتی می‌توانید برای کشتن 10 دشمن استفاده کنید. در مود Conquest چون زمان بیشتری در اختیار دارید، راحت‌تر می‌توانید این تروفی را آنلاک کنید.


Hoist the Flag

در بخش مولتی‌پلیر، 10 پرچم را در مود Frontlines فتح کنید

 

برای آنلاک‌کردن این تروفی باید مود Frontlines را در مولتی‌پلیر بازی کنید. در این مود شما باید پرچم‌ها را فتح کنید تا دشمنان‌تان را به عقب برانید. برای این کار باید به سمت پرچم‌ها رفته و وقتی که آن‌ها فتح می‌شوند در آنجا باشید (برای اینکه بفهمید این اتفاق چه هنگامی رخ می‌دهد، به نواری که بالای صفحه در دایره دور پرچم قرار دارد نگاه کنید.) اگر تیم‌تان پرچمی را بدون حضور شما فتح کنید، جزء سوابق‌تان برای آنلاک‌کردن این تروفی به حساب نخواهد آمد. برای اینکه این تروفی را آنلاک کنید باید زنده مانده و هنگام فتح پرچم در دایره دور آن حضور داشته باشید.


Globetrotter
مود Conquest را در هر کدام از نقشه‌های Launch یک دور بازی کنید

 

لیست زیر، فهرست نقشه‌های Launch می‌باشد که برای دریافت این تروفی به آن‌ها نیاز دارید (بدون احتساب DLCها):

  1. Narvik
  2. Devatation
  3. Twisted Steel
  4. Rotterdam
  5. Fjell952
  6. Hamada
  7. Arras
  8. Aerodrome

برای دریافت این تروفی دو گزینه پیش روی شماست:

  1. روی یک سرور Conquest را تا زمانی بازی کنید که خود سرور بین تمام نقشه‌های مذکور سوییچ کند.
  2. از مسیر زیر نقشه‌های خاص را سرچ کنید:

Multiplayer > Advanced Search > Game Modes: Conquest > Maps: Your Missing Map > View Servers > Join

گزینه دوم به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً به سراغ نقشه‌هایی بروید که تا به جای روی آن‌های این مود را تجربه نکرده‌اید. تنها چیزی که نیاز دارید این است که در پایان هر دور، داخل بازی باشید. نمی‌توان دقیق متوجه شد که هر دور بازی کی آغاز می‌شود؛ پس جوین شدن به سرور و بازی‌کردن تا انتهای هر دور کافی خواهد بود (یا کمپ‌کردن تا پایان هر دور بازی.) نقشه‌هایی که به اتمام رسانده‌اید را یادداشت کنید تا حساب‌اش از دست‌تان در نرود! اگر خوش‌شانس باشید، موقعی که بازی رو به اتمام است به آن جوین می‌شوید و در نتیجه سریع‌تر خواهید توانست به تروفی دست پیدا کنید. به هر حال در مسیر دستیابی به 500 هزار امتیاز باید مقدار زیادی بازی کنید و می‌توانید در طول مسیر نیل به این هدف، این تروفی را نیز آنلاک کنید.  


Death from Above
در بخش مولتی‌پلیر، 5 تا از ضدهوایی‌ که بازیکنی درون آن نشسته را با استفاده از هواپیما از بین ببرید

 

با اختلاف سخت‌ترین و خسته‌کننده‌ترین تروفی کل بازی است. شدیداً پیشنهاد می‌کنیم این تروفی را با کمک یک دوست به اتمام برسانید.

برای آنلاک‌کردن این تروفی باید هواپیمایی را به پرواز درآورده و به کمک آن یک اسلحه ضدهوایی ثابت (Flak/AA-Gun) که یکی از دشمنان هدایت آن را بر عهده دارد نابود کنید. بهترین روش انجام این کار، استفاده از بمب‌افکن در نقشه Arras در مود Conquest است.

روی صفحه Deploy بروید و نشانگر را روی پایگاه اصلی‌تان (پایگاهی که با آیکون پرچم مشخص شده) نگه دارید. وقتی استفاده از هواپیما ممکن شد، بمب‌افکن (هواپیمای سمت چپ) را انتخاب کنید. بهتراست سریع باشید تا کس دیگری این هواپیما را انتخاب نکند. وقتی وارد هواپیما شدید،  را فشار دهید تا بمب‌ها را با یکدیگر تعویض کنید. وقتی در زاویه اول شخص در کابین خلبان هستید، L2 را بفشارید تا بمب‌ها را هدف گرفته و بعد R2 را بزنید تا آن‌ها را رها کنید. حتماً هر چهار بمب را در یک آن رها کنید تا بیشترین میزان آسیب را به ضدهوایی‌ها بزنید. شما باید ضدهوایی را وقتی مفنجر کنید که کسی درون آن نشسته است. تنها در صورتی نابودکردن ضدهوایی‌ها جزء سابقه شما در آنلاک کردن این تروفی به حساب می‌آیند که ضدهوایی و بازیکنی که درون آن نشسته را همزمان از بین ببرید. اگر این کار را به درستی انجام دهید به شما امتیازی تحت عنوان Stationary Weapon Destroyed داده خواهد شد. بدون بوست کردن بازی، باید خیلی خوش‌شانس باشید که ضدهوایی‌ای را پیدا کنید که کسی درون آن نشسته است. تنها مشکلی که پیش روی شماست این نیست؛ علاوه بر این باید به حدی مهارت داشته باشید که بتوانید به خوبی ضدهوایی را با پرتاب بمب‌ها نابود کنید. بعد از اینکه بمب‌ها را پرتاب کردید، به درون آیکون‌های سفیدی که در آسمان وجود دارد پرواز کنید تا دوباره چهار بمب دریافت کنید. این کار وقتی یکی از دوستان‌تان به شما کمک می‌کند بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد. توجه داشته باشید که سلاح‌های ضدتانک برای این تروفی محاسبه نخواهند شد! تنها ضدهوایی‌ها (Flak/AA-Gun) به حساب می‌آید که پس هر چند ثانیه یکبار در بیس کمپ هر کدام از تیم‌ها ظاهر خواهد شد.

حتماً آن دور بازی را تمام کنید تا چیزهایی که از بین برده‌اید سیو شود (از بازی خارج نشوید)

نحوه بوست کردن بازی:

  1. آن شخص دیگر را از لیست دوستان‌تان حذف کنید (موقتاً.) در غیر این صورت بازی تلاش می‌کند که هر دوی شما را به یک تیم جوین کند. در حالی که باید وارد دو تیم رودرروی هم شوید.
  2. به این آدرس مراجعه کنید:

Multiplayer > Advanced Search > Game Modes: Conquest, Map: Arras, Slots: 10+ > View Servers

به یکی از سرورها جوین شوید و به شخص موردنظرتان شماره سرور را بگویید. شما می‌توانید این کار را هم روی سرورهای کم‌جمعیت و هم روی سرورهایی که تعداد نفرات آن‌ها کامل است آزمایش کنید. سرورهای کم‌جمعیت از این  نظر مناسب‌تر هستند؛ چرا که در این سرورها تعداد کمتری از افراد به دنبال برداشتن هواپیمای بمب‌افکن هستند و همچنین تعداد دشمنان کمتری به سراغ ضدهوایی خواهند رفت. نقشه Arras برای آنلاک‌کردن این تروفی از بقیه مناسب‌تر خواهد بود چرا که در کمپ هر کدام از تیم‌ها یک فضای مسطح کوچک برای ضدهوایی در اختیار خواهند داشت.

  1. شخص موردنظر شما باید شماره سرور را در بخش زیر وارد کند تا به همان سروری که شما در آن هستید جوین شود. این کار را باید تا زمانی که به دو تیم مخالف جوین شده باشید تکرار کنید.

 Multiplayer > Advanced Search > Name (e.g. 56894) > View Servers

  1. شخص موردنظرشما باید وارد ضدهوایی (Flak) شود. این شخص می‌تواند به هوا شلیک کند تا شما به راحتی مکان او را تشخیص دهد. با این وجود اما بهتر است پیشتر این نقشه را بازی کرده باشید تا راحت‌تر بتوانید کمپ هر کدام از تیم‌ها را پیدا کنید.
  2. شما باید در صفحه deployment منتظر بمانید تا یک بمب‌افکن آزاد شود. سپس با این بمب‌افکن به سراغ بازیکن دیگر رفته، را فشار دهید تا بمب‌ها را انتخاب کنید؛ سپس L2 را بفشارید تا نشانه‌گیری کرده و بعد R2 را بزنید تا هر 4 بمب را همزمان پرتاب کنید. به این ترتیب هم ضدهوایی و هم بازیکن دیگر هر دو نابود خواهند شد. اگر انجام این کار برای شما مشکل است، می‌توانید از بازیکن دیگر بخواهید روی ضدهوایی مقداری مواد منفجره جاسازی کند و یا با پرتاب نارنجک میزان سلامتی ضدهوایی را کم کند.
  3. بازیکنی که کشته‌اید، دوباره ظاهر می‌شود و پشت دومین ضدهوایی در کمپ تیم‌شان قرار خواهد گرفت. اگر تمام ضدهوایی‌ها را نابود کرده‌اید، 30 تا 60 ثانیه باید برای دوباره ظاهرشدن ضدهوایی‌ها صبر کنید.
  4. شما باید بعد از هر بار پرتاب بمب‌ها به درون آیکون سفیدی که روی هوا می‌بینید پرواز کنید تا دوباره 4 بمب بدست آورید.

تاکتیک بالا را تکرار کنید. در حالت ایده‌آل می‌توانید در هر مسابقه 5 بار این تاکتیک را تکرار کنید. اگر نمی‌توانید به این عدد برسید، حتماً هر مسابقه را تا به انتها بازی کنید تا امتیازتان ثبت شود (از بازی خارج نشوید.) زدن هدف کار چندان سختی نیست. دشواری اصلی این است که معمولاً کسی پشت ضدهوایی‌ها قرار نمی‌گیرد که این مشکل را نیز دوستتان برایتان حل خواهد کرد! بدین ترتیب شما عنصر شانس را حذف می‌کنید و این تروفی را خیلی سریع‌تر از حالت عادی دریافت خواهید کرد.


Bazimag Trophy guide Silver Medal

Fender Bender
در بخش مولتی‌پلیر، 5 تا از دشمنان‌تان را به کمک وسایل نقلیه بکشید

 

برای دریافت این تروفی کافی است که با وسایل نقلیه از روی 5 نفر از دشمنان رد شوید (آمارتان در طول چند مسابقه محاسبه خواهد شد.) بهترین وسیله برای انجام این کار تانک است. وقتی وارد صفحه Deploy شدید، نشانگر را روی پایگاه‌تان بگیرید و منتظر شوید تا یک تانک در دسترس قرار بگیرد. همچنین می‌توانید سرعت عمل به خرج داده و همان ابتدای مسابقه اولین نفری باشید که سوار تانک می‌شوید. صدالبته می‌توانید این تروفی را با استفاده از هر وسیله نقلیه دیگری که در دسترس بود نیز آنلاک کنید.


Grim Reaper
در بخش مولتی‌پلیر، سی دشمن را از پای درآورید

 

سی دشمن مختلف را در طول چند مسابقه -نه لزوماً یک مسابقه- بکشید. این تروفی به طور خودکار در مسیر رسیدن به 500 هزار امتیاز به دست خواهد آمد.  


Call ’em in!
در بخش مولتی‌پلیر، در نقش رهبر یک جوخه دو بار در یک مسابقه تقاضای نیروی کمکی کنید

 

در گام اول باید جوخه خودتان را بسازید تا مطمئن شوید که حتماً شما رهبری جوخه را بر عهده دارید. به یک مسابقه به دلخواه (Conquest بهترین گزینه است) ملحق شوید. از بخش Options، گزینه Squads را انتخاب کنید و مثلث را فشار دهید تا یک جوخه جدید بسازید. وقتی افراد جدیدی به شما ملحق می‌شوند، مجموع امتیازات شما به عنوان امتیازات جوخه (Squad Score) محاسبه خواهد شد (می‌توانید این کار را به تنهایی نیز انجام دهید، ولی سرعت کمتری خواهید داشت.)

برای تقاضای نیروهای کمکی شما نیز به 2450 امتیاز جوخه خواهید داشت. این امتیاز به روش‌های مختلف (تسخیر اهداف، کشتن دشمنان، کمک‌کردن به هم‌تیمی‌ها و ...) به دست خواهد آمد.

دکمه‌های R1 و L1 را همزمان نگه‌ دارید تا بخش نیروهای کمکی نشان داده شود. به پایین بیایید تا Supply Canister Drop را انتخاب کنید (این آیتم 2450 امتیاز نیاز دارد و ارزان‌ترین گزینه در اختیاز شماست.) وقتی این کار را انجام می‌دهید، دوربین در اختیار شما قرار خواهد گرفت. L2 را فشار دهید تا با استفاده از آن نشانه‌گیری کرده و با فشار دادن R2 می‌توانید مشخص کنید که بسته در مکان مورد نظر فرود بیاید. نیازی نیست بسته‌ها را بردارید. تنها کافی است که دو بار آن‌ها را درخواست کنید. این کار برای شما 4900 امتیاز هزینه خواهد داشت.


Bazimag Trophy guide Silver Medal

Combat Engineer

در بخش مولتی‌پلیر، در یک دور بازی 10ساختمان بسازید

 

در طول هر بازی‌ای،  دکمه پایین را بفشارید تا وارد منوی ابزارها شوید. گوشه وکنار نقشه، بناهایی پیدا می‌کنید که دور آن‌ها خط سفیدی کشیده شده است. این بناها معمولاً در نزدیکی پرچم‌ها قرار دارند. R2 را فشار دهید تا آن‌ها بسازید. تکمیل آن‌ها چندثانیه‌ای طول می‌کشد و چند امتیاز نصیب شما خواهد کرد. ده تا از این بناها را در در یک دور بازی بسازید. این کار بسیار ساده است؛ چرا که تعداد زیادی از آن‌ها نزدیک یکدیگر در حوالی پرچم قرار دارند. آنلاک‌کردن این تروفی بیش از 1 تا 2 دقیقه وقت نخواهد برد.


Heads Down
در بخش مولتی‌پلیر، 5 دشمن را کامل گیج کنید

 

برای گیج‌کردن یک دشمن، باید به نزدیکی او شلیک کنید. در این صورت شما چند امتیاز دریافت می‌کنید و همچنین روی صفحه این پیام را می‌بینید که Enemy Suppressed. بهترین راه برای آنلاک‌کردن این تروفی این است که تانک یا وسیله نقلیه دیگری که بر روی آن تیربار وجود دارد را در نزدیکی پرچم دشمن (در مود Conquest) پارک کنید. سپس از تیربار برای شلیک به ناحیه اطراف پرچم استفاده کنید. فراموش نکنید که نباید به دشمنان به صورت مستقیم شلیک کنید. تنها کافی است به جایی نزدیک آن‌ها شلیک کنید. در این صورت تعداد زیادی از دشمنان‌تان را گیج خواهید کرد. وسیله‌ای که سوار آن هستید را در حدی دور از دشمنان پارک کنید که نتوانند شما  را بکشند و بتوانید به منطقه اطراف پرچم تیراندازی کنید (طبیعی است که دقت تیراندازی چندان مهم نیست.) این تروفی را می‌توانید در طی چند دور بازی (و نه فقط یکی) دریافت کنید.


Jack of All Trades
در هر کدام از 4 کلاس، 100 هزار امتیاز بدست آورید

 

میزان پیشرفت در هر کلاسی را می‌توانید از این طریق ببینید:

Title Screen > Profile > Statistics > Classes > Score

برای آنلاک‌کردن این تروفی باید 100 هزار امتیاز در هر کلاس کسب کنید (امتیاز معادل همان XP است.) با انجام هر کاری –کمک‌کردن به هم‌تیمی‌ها، فتح اهداف، کشتن یا ساپرس‌کردن دشمنان- XP یا امتیاز دریافت خواهید کرد.

آنلاک کردن این تروفی در بدتریت حالت به تقریباً 4 ساعت بازی‌کردن در هر کدام از کلاس‌ها نیاز خواهید داشت. تمرکز شما باید بر روی اهداف هر بازی باشد؛ چرا که از این راه بیشترین مقدار امتیاز را بدست خواهید آورد (برای مثال پرچم‌ها در مود Conquest.) تنها کافی است که آزادانه در هر کدام از کلاس‌ها بازی کنید و از بازی لذت ببرید. همچنین امتیازات مربوط به آنلاک‌کردن این تروفی به طور خودکار در مسیر آنلاک‌کردن تروفی 500 هزار امتیازی Elite بدست خواهد آمد.


Bazimag Trophy guide Silver Medal

Eager Beaver
در مجموع همه کلاس‌ها، 150 هزار امتیاز در بخش مولتی‌پلیر بدست آورید

 

به بخش تروفی Elite مراجعه کنید.


Elite
500 هزار امتیاز در مجموع 4 کلاس بدست آورید

 

برای آنلاک‌کردن این تروفی نیاز دارید که 500 هزار امتیاز در مجموع همه کلاس‌ها بدست آورید. این تروفی با تروفی Jack of All Trades که برای بدست‌آوردن آن باید 100 هزار امتیاز در هر کدام از کلاس‌ها بدست آورید هم‌پوشانی دارد. در نتیجه اگر نخست  آن تروفی را بدست آورید 400 هزار امتیاز در حال حاضر کسب کرده‌اید. بعد از آن به بازی‌کردن در هر کدام از کلاس‌ها که دوست داشتید ادامه دهید تا این تروفی نیز آزاد شود.

میزان پیشروی درهر کلاس را می‌توانید از مسیر زیر چک کنید:

Title Screen > Profile > Statistics > Classes > Score 

برای بدست‌آوردن مجموع امتیازات باید امتیاز همه کلاس‌ها را جمع بزنید. در کلیت این کار 15 ساعت زمان می‌برد؛ اما بسته به مهارت‌تان ممکن است سریع‌تر نیز به این تروفی دست پیدا کنید. همانطور که گفته شد منطقی‌ترین کار این است که روی اهداف –برای مثال فتح پرچم یا کمک‌کرد به هم‌تیمی‌ها- تمرکز کنید تا به سرعت امتیاز بدست آورید. از میان بردن دشمنان همیشه مفید است؛ اما به نسبت اهداف امتیاز کمتری نصیب شما خواهد کرد.


Last Man Standing
در بخش مولتی‌پلیر، سه تا از افراد جوخه‌تان در کنار شما ظاهر (Spawn) شوند

 

این احتمالاً اولین تروفی شما است و بسیار آسان بدست خواهد آمد. تنها کافی است به یک جوخه ملحق شوید و وقتی هم‌تیمی‌هایتان می‌میرند در تصمیم بگیرند در جایی که شما هستید ظاهر شوند. در جای امنی کمپ بزنید و منتظر باشید تا افراد جوخه‌تان بعد از مرگ در همان مکانی که شما هستید ظاهر شوند.


Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Not On My Watch
در بخش مولتی‌پلیر، ده نفر از افراد جوخه‌تان را احیاء کنید

 

فارغ از کلاسی که در آن بازی می‌کنید، همیشه می‌توانید هم‌جوخه‌‌ای‌های خود را احیاء کنید (آن‌ها در قالب رنگ سبز مشخص شده‌اند.) هر جوخه می‌تواند تا 4 بازیکن در خود داشته باشد. برای اینکه کارتان ساده‌تر شود، به جوخه‌ای بپیوندید که پیشاپیش سه بازیکن دیگر در آن قرار گرفته‌اند (پس از ورود به بازی،  دکمه Options را فشارداده و جوخه‌ای را که تنها یک جای خالی دارد انتخاب کنید.) برای آنلاک‌کردن این تروفی لزومی ندارد که حتماً در کلاس Medic بازی کنید؛ چرا که هر کدام از کلاس‌ها می‌تواند دیگر افراد جوخه را احیاء کند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که تنها احیاء افرادی که در جوخه شما هستند برای دریافت این تروفی محاسبه خواهد شد و احیاء دیگر بازیکنان متحد شما (که با رنگ آبی مشخص شده‌اند تاثیری در این تروفی نخواهد داشت.)

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مهر 1397
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام، تروفی های این کلا برام گلیج شده و فقط تروفی بخش داستانی رو بهم داده، حداقل صد ساعت مولتی پلیرو بازی کردم، راه حلی وجود داره؟

    آخرین بار در تاریخ حدود 4 سال قبل توسط Mehdi7318 ویرایش شد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.