نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 28 آذر 1397
ساعت 11:16

راهنمای تروفی و اچیومنت‌های بازی Red Dead Redemption II

4.29 از 5

راهنمای کامل گرفتن تمامی تروفی‌های بازی Red Dead Redemption II (رد دد 2)

عنوان : Red Dead Redemption II

میزان سختی نسبی برای کسب تروفی‌ها: شش از ده.  راهنمای تروفی‌های بازی Red Dead Redemption II

زمان تقریبی لازم برای کسب تروفی پلاتینیوم: 250 تا 300 ساعت. برای تمام کردن بخش تک نفره به صورت 100 درصد به حداکثر 200 ساعت زمان نیاز است. همجنین اگر از روش خاصی که برای کسب XP در بخش آنلاین بازی وجود دارد (آموزش این روش را به زودی در وبسایت بازی‌مگ قرار خواهیم داد) استفاده کنید، به 50 ساعت زمان برای کسب تروفی‌های بخش چند نفره (Multiplayer) نیاز خواهید داشت. اگر از روش مذکور استفاده نکنید ممکن است لازم باشد برای تروفی‌های بخش چند نفره حتی به 150 ساعت زمان نیاز پیدا کنید.

تروفی‌های آفلاین: 34 تروفی (2 طلا، 4 نقره، 28 برنز).

تروفی‌های آنلاین: 18 تروفی (1 پلاتینیوم، 1 طلا، 16 برنز).

تعداد تروفی‌های از دست دادنی: چهار تروفی که عبارتند از: Lending a Hand، Friends With Benefits، Give to the Poor، Errand Boy.

تروفی‌هایی که ممکن است با استفاده از گلیچ بدست بیایند: تا بدین لحظه 0 تروفی.

آیا درجه سختی بازی بر روی کسب تروفی‌ها تاثیر می‌گذارد؟ خیر، در بازی Red Dead Redemption 2 هیچگونه تنظیماتی برای انتخاب درجه‌ی سختی بازی وجود ندارد.

آیا استفاده از رمزهای تقلب تروفی‌های بازی را از دسترس خارج می‌کنند؟ بله. فهرست رمزهای تقلب بازی Red Dead Redemption 2 را مشاهده کنید.

حداقل دفعاتی که باید بازی را تمام کنید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود: یک بار.

مقدمه

پس از انتظاری طولانی، استودیوی راکستار بالاخره جدیدترین شاهکار خود یعنی Red Dead Redemption 2 را عرضه کرد. اکنون قصد داریم در این مقاله، راهنمایی جامع برای کسب تروفی‌های این عنوان بزرگ را در اختیار شما خوانندگان وبسایت بازی‌مگ قرار دهیم. کسب تروفی پلاتینیوم در بازی RDR2 فرآیندی طولانی و عظیم است. فهرست کلی کارهایی که شما باید در این بازی انجام دهید تا تروفی پلاتینیوم آنلاک شود عبارت است از: انجام تا  108 ماموریت اصلی و 21 ماموریت فرعی از جانب NPCها، کسب 70تا از 104 مدال طلای موجود، جمع‌آوری بیش از 200 آیتم کالکتیبل، شکار 178 جانور، انجام دادن 90 چالش و در نهایت رسیدن به رنک (Rank) 50 در بخش چند نفره. نکته‌ی دیگر این که سازندگان جهار تروفی از دست دادنی را نیز در بازی گنجانده‌اند. این چهار تروفی به کمپ شما در بازی ارتباط دارند و به ازای انجام تمام ماموریت‌های داستانی و اختیاری که در طول چپترهای 2 تا 4 و همچنین چپتر 6 باید انجام دهید آنلاک خواهند شد. تمام کردن داستان بازی در نهایت 50 تا 60 ساعت طول خواهد کشید. سپس شما باید ماموریت‌ها را برای کسب مدال طلا مجددا بازی کنید و به منظور تمام کردن بازی به صورت 100 درصد کالکتیبل‌های باقیمانده را پیدا کنید و همچنین در نهایت سراغ حیوانات بروید. شما می‌توانید از طریق مراجعه به وبسایت Rockstar Social Club روند پیشرفت خود برای هرکدام از تروفی‌ها را مشاهده کنید. در آنجا میزان وظایفی که برای کسب هر تروفی انجام داده‌اید به صورت درصدی مشخص شده است.

گام اول: کسب تروفی‌های از دست دادنی، انجام ماموریت‌های اختیاریِ خط داستانی، کسب شرافت، کسب مدال‌های طلا و انجام چالش‌ها

اولین مرحله برای کسب تروفی پلاتینیومِ بازی Red Dead Redemption 2 این است که داستان بازی را به اتمام برسانید. به طور کلی 108 ماموریت داستانی وجود دارد. در طول این مسیر باید به دقت حواستان را جمع کنید که چهار تروفی از دست دادنی را حتما کسب کرده باشید. در زیر توضیحات مختصری راجع به هرکدام از این چهار تروفی ارائه کرده‌ایم:

  1. تروفی Lending a Hand: باید تمام ماموریت‌های اختیاری موجود در خط داستانی که مربوط به شرافت (Honor) هستند را انجام دهید. برخی از ماموریت‌های داستانی را ممکن است به اسانی از دست بدهید. برای آگاهی از کسی که این ماموریت را به شما می‌دهد، مکان آغاز آن و فهرست کامل کوئست‌های مورد نیازِ با ترتیب زمانیشان که برای تمام کردن ماموریت لازم است، به راهنمای تروفی «Lending a Hand» مراجعه نمایید. در حین بازی کردن نیم‌نگاهی نیز به آن فهرست داشته باشید. برجسته‌ترین ماموریت «Do Not Seek Absolution» نام دارد که در چپتر ششم به آن برخواهید خورد و برای بازی کردنش باید سطح شرافت شما (Honor Level) چهار از هشت باشد. با توجه به این نکات، بسیار مهم است که از ابتدا طوری بازی کنید که سطح شرافتتان همواره رو به افزایش باشد.
  • توجه: اگر تروفی را از دست داده‌اید در پچ 1.02 یک راه برای تقلب در این تروفی وجود داشت: پس از تمام کدن داستان، ماموریت «Home Improvement for Beginners» که در واقع یک نوع ماموریت اپیلوگ است را مجددا بازی کنید تا تروفی بلافاصله آنلاک شود. مهم نیست چه تعدادی از ماموریت‌های مربوط به شرافت را از دست داده باشید. اما اکنون که این گلیچ پچ شده است کاری که باید انجام دهید این است که در طول خط داستانی تمام ماموریت‌ها را بازی کنید.
  1. تروفی Friends With Benefits: باید در هر کمپ یک Companion Activity را انجام دهید. برای کسب این تروفی شما باید یکی از ماموریت‌های مربوط به کمپ و یارانتان (Companion Mission) را در چپترهای دو، سه و چهار انجام بدهید. برای آگاهی از تمام رویدادها یا ایونت‌هایی (Event) که پیش خواهد آمد به توضیحات مربوطه‌ی این تروفی مراجعه نمایید.
  2. تروفی Give to the Poor: باید 250 دلار را در قلک گروه خود بیندازید. این قلک پیش از چپتر چهارم بازی ناپدید می‌شود پس باید تروفی را پیش از ناپدید شدنش کسب کرده باشید.
  3. تروفی Errand Boy: باید آیتم‌های مورد نیاز پنج نفر از یارانتان در کمپ را تامین کنید. همانند دیگر ماموریت‌های مربوط به کمپ، این یکی را هم باید بین چپترهای دوم تا چهارم انجام دهید. برای آگاهی از آیتم‌های مورد نیاز هرکس و نحوه‌ی تامین آن به توضیحات تروفی مراجعه نمایید.

هربار در بازی کاری انجام دادید که موجب کاهش میزان شرافتتان (Honor) شد، بلافاصله بازی را از آخرین سیو مجددا آغاز نمایید. با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Down می‌توانید سطح شرافت خود را مشاهده نمایید. برای آنکه بتوانید تمام ماموریت‌های وابسته به شرافت را بازی کنید میزان سطح Honor باید به نصف برسد (رنگ سفید). هر زمان که امتیاز مربوط به شرافت دریافت ‌کنید، در گوشه‌ی سمت راست و بالای تصویر یک کلاه گاوچرانی به رنگ سفید مشاهده خواهید کرد. هر زمان کاری انجام داده باشید که از میزان شرافتتان بکاهد کلاه راهزنان به رنگ قرمز در همان محل ظاهر خواهد شد. به زودی راهنمایی در رابطه با ویژگی شرافت یا Honor در بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهیم کرد و عوامل تاثیرگذار بر نوار شرافت و همچنین تصمیمات بخش داستانی که بر روی آن تاثیرگذار هستند را شرح خواهیم داد.

همچنین در همان بخش‌های آغازین بازی باید چهار نوع سرقت Homestead انجام دهید. این کاریست که باید برای کسب تروفی «Breaking and Entering» انجام دهید. اولین فرصت برای انجام این کار پس از آغاز چپتر دوم است. تعداد محدودی مزرعه رعیتی (Homestead) در بازی وجود دارد که در دسترس قرار گرفتن برخی از آن‌ها به فعالیت‌هایی که با اعضای گروهتان انجام می‌دهید بستگی دارد. از سوی دیگر در برخی موارد اگر صاحب ملک را بکشید بعضی از این سرقت‌ها از دسترستان خارج خواهند شد. همچنین چند اسلحه‌ی از دست دادنی نیز در بازی وجود دارد. خوشبختانه برای کسب تروفی پلاتینیوم از 62 سلاح موجود در بازی، شما تنها به 48تا از آن‌ها نیاز خواهید داشت پس اگر تعدادی از سلاح‌ها را پیدا نکردید مشکلی پیش نخواهد آمد. با مراجعه با راهنمای پیدا کردن سلاح‌های بازی Red Dead Redemption 2 نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

زمانی که در گام اول مشغول کار بر روی ماموریت‌های داستانی هستید، سعی کنید برای هر مرحله مدال طلا را کسب کنید تا لازم نباشد بعدا آن ماموریت‌ها را مجددا بازی کنید. لازم به ذکر است که اتفاقا کسب مدال طلا برای هر ماموریت در اولین زمان انجامشان راحت‌تر از زمانی است که مجددا آن را بازی می‌کنید زیرا در هنگام ریپلی کردن هر ماموریت دیگر خبری از نوشیدنی‌ها (Tonics) نخواهد بود و تنها اسلحه‌های اصلی را در اختیار خواهید داشت. زمانی که اولین بار هر ماموریت را بازی می‌کنید، بازی به شما نخواهد گفت برای گلد کردن مراحل چه کاری باید انجام دهید. اما با مراجعه به راهنمای کسب مدال طلا در تمام مراحل بازی Red Dead Redemption 2 می‌توانید از شرایط هر مرحله آگاه شوید.

همچنین می‌توانید در این گام کار بر روی چالش‌های (Challenges) بازی را آغاز کنید. 9 چالش در بازی وجود دارد و به ازای هر چالش 10 وظیفه وجود دارد پس به نوعی می‌توان گفت 90 چالش پیش رویتان قرار دارد. تکمیل چالش‌ها برای تمام کردن بازی به صورت 100 درصد ضروریست و با مراجعه به Pause Menu > Progress > Challenges می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.  

خوب است هر از چند گاهی یک فایل سیو دستی ایجاد کنید. برای انجام این کار این مسیر را طی کنید: Pause Menu > Story > Save Game. با انجام این کار اگر اشتباهی کرده باشید یا چیزی را از دست داده باشید قادرید بدون آنکه کل بازی را از نو شروع کنید، به نقاط زمانی مختلف بازگردید.

در انتهای این گام لازم است به نکته‌ای در ارتباط با دو تروفی «Skin Deep» و «Zoologist» (کندن پوست و مطالعه‌ی تمام جانوران بازی) اشاره کنیم. در چپتر پنجم بازی جزیره‌ای وجود دارد که تعدادی از جانوران تنها در همان محل حضور دارند و شما پس از عبور از آن مرحله دیگر نمی‌توانید به جزیره بازگردید. خبر خوب این که برای کسب دو تروفی مذکور نیازی به جانوران این جزیره ندارید. تنها جانورانی اهمیت دارند که در نقشه‌ی اصلی بازی پیدا می‌شوند. پس اگر هرکدام از جانوران جزیره‌ی چپتر پنجم را از دست بدهید باز هم می‌توانید این دو تروفی را کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر به توضیحات هرکدام از تروفی‌ها مراجعه نمایید. همچنین راهنمای شکار در بازی Red Dead Redemption 2 را نیز مطالعه کنید.  

گام دوم: تمام کردن بازی به صورت 100 درصد

پس از تمام کردن داستان بازی نوبت به پاکسازی تمام موارد باقیمانده به منظور تمام کردن بازی به صورت 100 درصد می‌رسد. بیشتر زمان شما در این گام به جمع‌آوری بیش از 200 کالکتیبل بازی و انجام 90 چالش اختصاص خواهد یافت. با پیمودن این مسیر در منوی بازی می‌توانید از وضعیت چالش‌ها و کالکتیبل‌ها مطلع شوید: Pause Menu > Progress > Total Completion.

گام سوم: شکار کردن تمام حیوانات بازی

نکته‌ی جال توجه این است که برای تمام کردن بازی به صورت 100 درصد تنها لازم است 178 جانور بازی 50تای آن‌ها را شکار کنید. پس حتی اگر بازی را تمام کرده باشید، باز هم این احتمال وجود دارد که 128 جانور شکار نشده باشند.

گام چهارم: تروفی‌های آنلاین

روند کسب تروفی‌های بخش آنلاین بازی سرراست است و به طور طبیعی با رسیدن به رنک پنجاه (Rank 50) آنها را کسب خواهید کرد. تنها نکته‌ی که برای تروفی‌های این بخش باید به یاد داشته باشید ذخیره کردن پول است. در بخش آنلاین باید یک ملک یا Permanent Posse (200 دلار) بخرید تا پنج اصطبل را پر از اسب کنید (1700 دلار). همچنین لازم است پنج آپگرید کمپ (250 دلار) نیز خریداری کنید. برای این سه تروفی در مجموع باید 2150 دلار خرج کنید پس پولتان را برای آیتم‌ها و آپگریدهایی که به درتان نمیخورد خرج نکنید. پول درآوردن در بخش چند نفره نسبت به بخش تک نفره سخت‌تر است! به جز این موارد لازم نیست کار خاص دیگری در بخش چند نفره انجام دهید.

سایر مطالب در مجموعه  مقالات راهنمای بازی Red Dead Redemption 2:

Legend of the WestBazimag Trophy guide Platinum Medal

Legend of the West

افسانه‌ی غرب

تمام تروفی‌های بازی Red Dead Redemption 2 را کسب کنید، این شامل تروفی‌های آنلاین نیز می‌شود. برای کسب تروفی پلاتینیوم نیازی به DLC نیست.


Back in the Mud

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Back in the Mud

چپتر اول را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


Just a ScratchBazimag Trophy guide Bronze Medal

Just a Scratch

ماموریت «Enter, Pursued by a Memory» را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


To Greener PasturesBazimag Trophy guide Bronze Medal

To Greener Pastures

چپتر دوم را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


Settling FeudsBazimag Trophy guide Bronze Medal

Settling Feuds

چپتر سوم را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


Washed AshoreBazimag Trophy guide Bronze Medal

Washed Ashore

چپتر چهارم را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


No TraitorsBazimag Trophy guide Bronze Medal

No Traitors

چپتر پنجم را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


Third Time Lucky

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Third Time Lucky

ماموریت «Goodbye, Dear Friend» را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی (در چپتر ششم) کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد.


RedemptionBazimag Trophy guide Silver Medal

Redemption

ماموریت «Red Dead Redemption» را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد. در انتهای چپتر ششم، درست زمانی که اپیلوگ آغاز می‌شود این تروفی را کسب خواهید کرد.

نکته: اپیلوگ بخشی از بازی است که در آن ماموریت‌های مربوط به جان مارستن را بازی می‌کنید.


Cowboy BuilderBazimag Trophy guide Bronze Medal

Cowboy Builder

ماموریت «A New Jerusalem» را به پایان برسانید

این تروفی را به صورت خود به خود با پیشروی در داستان بازی (در چپتر ششم) کسب خواهید کرد. نمیتوان آن را از دست داد. در اپیلوگ این تروفی را کسب خواهید کرد.


Endless SummerBazimag Trophy guide Gold Medal

Endless Summer

اپیلوگ را به پایان برسانید

این تروفی را زمانی کسب خواهید کرد که داستان بازی را تمام کرده باشید. با تمام شدن قسمت دوم اپیلوگ آن را کسب خواهید کرد.


Lending a HandBazimag Trophy guide Silver Medal

Lending a Hand

تمام ماموریت‌های اختیاریِ بخش داستانی که مربوط به نوار شرافت هستند را انجام دهید

هشدار: احتمال بسیار بالایی وجود دارد که این تروفی را از دست بدهید.

برای کسب این تروفی شما باید تمام ماموریت‌های اختیاریِ بخش داستانی که امکان از دست دادنشان وجود دارد را در یک دور از بازی انجام بدهید. کوئست‌هایی که طی آنها باید بدهی دیگران را بگیرید نیز برای این تروفی محاسبه خواهند شد. تمام این ماموریت‌ها و کوئست‌ها برای پیش بردن داستان بازی لازم نیستند بنابراین احتمال از دست دادنشان بسیار بالاست. برخی از این ماموریت‌ها با علامت زردرنگ مخصوص ماموریت‌های اصلی و برخی دیگر با علامت سفیدرنگ ماموریت غریبه‌ها (Stranger Mission) مشخص خواهند شد. هرچند چیزی که این ماموریت‌ها را از ماموریت‌های Stranger Mission متمایز می‌کند این است که در منوی مربوط به ماموریت‌هایتان (Pause Menu > Progress > Story) عبارت «Optional Story Mission» در کنار ماموریت‌های مورد بحث ما دیده می‌شود. ماموریت‌هایی که از جانب NPCها غریبه در بازی دریافت می‌کنید در واقع برای این تروفی محاسبه نخواهند شد و تنها علامتشان شبیه ماموریت‌هایی است که برای کسب این تروفی باید آن‌ها را انجام دهید.

می‌توان پس از تمام کردن داستان بازی هم تعدادی از این ماموریت‌ها را در منوی Story Log آنلاک کرد اما با بازی کردن آنها تروفی را کسب نخواهید کرد و تنها می‌توانید مدال بهتری کسب کنید. باید آن‌ها را در دور اصلی بازی خود، تا پیش از تمام کردن داستان بازی کنید، با ریپلی کردن این ماموریت‌ها چیزی عایدتان نمی‌شود.

مهمترین نکته این است که از ابتدای بازی اعمالتان به نحوی صورت بگیرد که میزان شرافت یا Honor همیشه افزایش پیدا کند. سطح شرافت (Honor Level) شما باید در چپتر داستانی ششم 4 از 8 باشد. دلیل اصلی این است که در ماموریت اختیاری چپتر ششم یعنی «Do Not Seek Absolution» حتما باید میزان Honor Level شما 4 باشد تا بتوانید آن را انجام دهید. برای آگاهی از بهترین راههای افزایش میزان Honor به راهنمای افزایش شرافت در بازی Red Dead Redemption 2 مراجعه کنید. یک ترفند ساده برای بالا بردن میزان شرافت صید و رها کردن ماهی‌ها و همچنین انجام ماموریت‌های Bounty است. در چپتر ششم میزان Honor 50 درصد افزایش خواهد یافت. همچنین در راهنمای مذکور تصمیمات بخش داستانی که در افزایش Honor موثر هستند را مطالعه نمایید.

 در ادامه فهرست ماموریت‌های اختیاری مورد نیاز برای کسب این تروفی را با ترتیب زمانی مشاهده می‌کنید. همچنین محل آغاز هر کوئست و نام کسی که باید کوئست را از او دریافت کنید مشخص شده است.

ماموریت‌های اختیاری چپتر دوم:

  1. ماموریت Money Lending and Other Sins I, II, III (قسمت‌های اول دوم و سوم): این ماموریت را از فردی به نام لئوپولد استراس یا Leopold Strauss (بر روی نقشه با علامت LS مشخص می‌شود) که در کمپ (Horseshoe Overlook Camp) حضور دارد دریافت خواهید کرد. تنها بخش سوم این ماموریت در منوی Quest Log مشخص می‌شود اما برای کسب تروفی باید هر سه ماموریت مربوط به جمع‌آوری بدهی‌ها را انجام دهید. جایزه‌ی انجام این ماموریت حدودا 35 دلار خواهد بود. برای تمام کردن بازی به صورت صد در صد باید مبلغی یا اشیای ارزشمندی که به ازای بدهی دیگران دریافت می‌کنید را در صندوق (قلک) کمپ بیندازید.
  2. ماموریت Good, Honest, Snake Oil: این ماموریت را از کلانتر شهر ولنتاین دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه و در منطقه‌ی New Hanover با علامت جمجمه مشخص خواهد شد. برای آنکه در این ماموریت مدال طلا را دریافت کنید باید این سه کار را حتما انجام داده باشید: 1- اجازه ندهید بندیکت آلبرایت (Benedict Albright) از روی صخره سقوط کند. 2- دست و پای آلبرایت را حداکثر ظرف مدت یک دقیقه و 15 ثانیه ببندید (همان Hogtie کردن در بازی). 3- حداکثر ظرف یک دقیقه و سی ثانیه آلبرایت را به کلانتر تحویل بدهید.
  3. ماموریت Pouring, Forth Oil II (قسمت دوم): این ماموریت را از جان مارستن در کمپِ منطقه‌ی New Hanover دریافت خواهید کرد. البته این جزو ماموریت‌های شرافت نیست و برای تروفی محاسبه نخواهد شد اما محض اطمینان خاطر حتما آن را انجام دهید. به منظور دریافت مدال طلا در این ماموریت باید گاری را حداکثر طرف مدت یک دقیقه و 45 ثانیه به محل مورد نظر برسانید.
  4. ماموریت We Loved Once and True I, II, III (قسمت‌های اول، دوم و سوم): این ماموریت را از شخصیتی به نام مری لینتون (Mary Linton) و در کمپ New Hanover دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت ML مشخص می‌شود و در واقع برای شروع این ماموریت باید نامه‌ای که در چادر آرتور وجود دارد را بخوانید. تنها قسمت سوم این کوئست در منوی Log قرار خواهد گرفت. برای کسب مدال طلا در این کوئست باید: 1- روحانی‌ها را از روشی صلح‌جویانه متقاعد کنید تا اجازه دهند جیمی (Jamie) را با خودتان ببرید. 2- در مدت زمان حداکثر دو دقیقه جیمی را به مری برگردانید.

ماموریت‌های اختیاری چپتر سوم:

  1. ماموریت The Course of True Love I, II, III (قسمت‌های یک، دو و سه): این ماموریت را از شخصیتی به نام‌ بو گری (Beau Gray) در منطقه‌ی کالیگا هال، لیموین (Caliga Hall Lemoyne) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با دو علامت BG و GR مشخض خواهند شد. تنها قسمت‌های اول و دوم این ماموریت در منوی Log قرار خواهند گرفت. برای آنکه در قسمت‌های اول و دوم مدال طلایی را کسب کنید باید: 1-بدون آنکه شناسایی شوید خودتان را به پنه‌لوپه (Penelope) برسانید 2- کل ماموریت را ظرف حداکثر سه دقیقه انجام دهید. همچنین برای طلایی کردن قسمت سوم این ماموریت باید: کوئست را ظرف مدت چهار دقیقه و 15 ثانیه به اتمام برسانید.
  2. ماموریت Money Lending and Other Sins IV (قسمت چهارم): این ماموریت را از فردی به نام لئوپولد استراس (Leopold Strauss) را در کمپی منطقه‌ی Rhodes (Clemens Point Camp) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت LS نمایش داده خواهد شد. این کوئست به منوی Log افزوده نمی‌شود اما برای تروفی محاسبه خواهد شد. می‌توانید دو بدهی مربوط به این کوئست را در چپتر چهارم جمع کنید اما بهتر است در همین بخش کار را تمام کرده باشید. برای تمام کردن بازی به صورت صد در صد باید مبلغی یا اشیای ارزشمندی که به ازای بدهی دیگران دریافت می‌کنید را در صندوق (قلک) کمپ بیندازید.

ماموریت‌های اختیاری چپتر چهارم:

  1. ماموریت Help a Brother Out: این ماموریت را از فردی به نام برادر دورکینز (Brother Dorkins) در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت BD نشان داده می‌شود.
  2. ماموریت Brothers and Sisters, One and All: این ماموریت را از دو فرد با نام‌های برادر دورکینز (Brother Dorkins) و خواهر کالدرون (Sister Calderon) در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت BD نشان داده می‌شود. به زمان بازی، چند ساعت پس از انجام ماموریت Help a Brother Out این ماموریت را دریافت می‌کنید. با انجام آن میزان شرافت شما افزایش خواهد یافت. برای دریافت مدال طلای این ماموریت باید ظرف مدت حداکثر 19 ثانیه خود را به بچه‌ها برسانید.
  3. ماموریت Fatherhood and Other Dreams I, II (قسمت‌های یک و دو): این ماموریت را از فردی به نام مری لینتون (Mary Linton) و در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت ML نشان داده می‌شود. برای شروع شدن آن باید نامه‌ای که در اتاق آرتور قرار دارد را بخوانید. تنها قسمت دوم این ماموریت به منوی Log افزوده خواهد شد. با انجام این ماموریت میزان شرافتتان افزایش خواهد یافت. همچنین برای دریافت مدال طلایی قسمت اول این ماموریت باید کالسکه را طرف مدت حداکثر یک دقیقه و 45 ثانیه به محل تعیین شده برسانید. برای دریافت مدال طلای قسمت دوم این کوئست هم باید همراه با مری به تماشای تئاتر بروید.
  4. ماموریت Money Lending and Other Sins V (قسمت پنجم): این ماموریت را از فردی به نام لئوپولد استراس (Leopold Strauss) را در کمپی منطقه‌ی Rhodes (Shady Belle Camp) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت LS نمایش داده خواهد شد. این کوئست به منوی Log افزوده نمی‌شود اما برای تروفی محاسبه خواهد شد. با انجام حداکثر ده دلار انعام دریافت خواهید کرد. برای تمام کردن بازی به صورت صد در صد باید مبلغی یا اشیای ارزشمندی که به ازای بدهی دیگران دریافت می‌کنید را در صندوق (قلک) کمپ بیندازید.

ماموریت‌های اختیاری چپتر ششم:

  1. ماموریت Do Not Seek Absolution I, II (قسمت‌های اول و دوم): این ماموریت را از فردی به نام ادیث داونز Edith Downes در منطقه‌ی New Hanover دریافت خواهید کرد. در نقشه با علامت ED مشخص می‌شود. به منظور آغاز کوئست به همراه ادیت داونز در آنسبرگ (Annesburg) باید سطح شرافتتان به عدد جهار رسیده باشد (Honor Rank 4). برای طلایی کردن قسمت اول این ماموریت باید آن را حداکثر ظرف مدت یک دقیقه و بیست ثانیه انجام داده باشید. برای طلایی کردن قسمت دوم نیز باید ادیث داونز را حداکثر ظرف مدت یک دقیقه و بیست ثانیه پیدا کنید.
  2. ماموریت Of Men and Angels I, II (قسمت اول و دوم): این ماموریت را از فردی به نام خواهر کالدرون (Sister Calderon) در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت SC مشخص خواهد شد. برای آغاز آن باید در منطقه‌ی سن دنیس و در کلیسا (جایی که حرف E از عبارت Saint Denis بر روی نقشه قرار دارد) با خواهر کالدرون صحبت کنید. این کوئست تنها به شرطی در دسترستان قرار خواهد گرفت که ماموریت «Brothers and Sisters, One and All» را از قبل انجام داده باشید. همچنین باید پیش از آنکه خواهر کالدرون به مکزیک برود آن را انجام دهید. این کوئست به منوی Log افزوده نمی‌شود اما برای تروفی محاسبه خواهد شد. با انجام آن میزان شرافت شما کمی افزایش خواهد یافت.
  3. ماموریت The Course of True Love IV, V (قسمت چهارم و پنجم): این ماموریت را از فردی به نام پنه‌لوپه بریث‌ویت (Penelope Braithwaite) در منطقه‌ی Braithwaite Manor دریافت خواهید کرد. برای آغاز کردن این ماموریت باید نامه‌ای که در چادر آرتور وجود دارد را بخوانید. تنها قسمت پنجم این ماموریت به منوی Log افزوده خواهد شد. همچنین برای دریافت مدال طلای این ماموریت باید: 1- پنج نفر از اعضای خانواده‌ی بریث‌ویت را زمانی که در تعقیب قطار هستند هدشات کنید (به سرشان شلیک کنید). 2- ظرف مدت حداکثر هفت دقیقه و سی ثانیه این ماموریت را انجام دهید.
  4. ماموریت Archeology for Beginners: این ماموریت را از فردی به نام رینز فال (Rains Fall) در منطقه‌ی New Hanover (در اردوگاه سرخ‌پوستانِ Wapiti) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت RF مشخص می‌شود. برای کسب مدال طلا در این ماموریت باید: 1- اشیای باستانی را بدون آنکه شناسایی شوید بازیابی نمایید. 2- اشیای باستانی را ظرف مدت حداکثر یک دقیقه و سی ثانیه بازیابی کنید.
  5. ماموریت Amongst Thieves: این ماموریت را از فردی به نام کاپیتان مونرو (Captain Monroe) در منطقه‌ی New Hanover دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت CM نشان داده می‌شود. در طول ماموریت «Archeology for Beginners» مونرو از شما تقاضای کمک می‌کند. با قبول کردن درخواست او این ماموریت نیز به دنبال ماموریت قبلی در اردوگاه واپیتی فعال خواهد شد. برای طلایی کردن این ماموریت باید: 1- واکسن را بدون آنکه شناسایی شوید بازیابی نمایید. 2- ماموریت را ظرف پنج دقیقه انجام دهید.
  6. ماموریت Money Lending and Other Sins VI, VII (قسمت ششم و هفتم): این ماموریت را از فردی به نام لئوپولد استراس (Leopold Strauss) را در کمپ (Beaver Hollow Camp) دریافت خواهید کرد. بر روی نقشه با علامت LS نمایش داده خواهد شد. این کوئست به منوی Log افزوده نمی‌شود اما برای تروفی محاسبه خواهد شد. با انجام آن میزان شرافتتان افزایش خواهد یافت.
  7. ماموریت Sadie Adler, Widow I, II (قسمت اول و دوم): این ماموریت را از فردی به نام سدی آدلر (Sadie Adler) در کمپ (Beaver Hollow Camp) دریافت خواهید کرد. تنها قسمت دوم این ماموریت در منوی Quest Log قرار خواهد گرفت. با انجام آن میزان شرافتتان افزایش خواهد یافت. برای کسب مدال طلای این کوئست باید: 1- تک‌تیر اندازی که در انبار حضور دارد را هدشات کنید (شلیک به سر). 2- بدون آنکه هیچ آسیبی دریافت کنید انبار را پاکسازی نمایید. 3- کل ماموریت را ظرف پنج دقیقه و سی ثانیه انجام دهید.

ماموریت‌های اختیاری و از دست دادنی بازی که انجامشان برای نوار Honor مهم است اینها بودند. تمامی آن‌ها در فهرست بالا به ترتیب وقوعشان در بازی ذکر شده‌اند.

هر از چند گاهی در بازی یک فایل ذخیره‌ی دستی ایجاد کنید (Pause Menu > Story > Save Game). در این صورت اگر ماموریتی را از دست داده باشید بدون آنکه نیاز باشد بازی را مجددا از ابتدا آغاز نمایید می‌توانید به نقاط خاصی از بازی برگردید. پس از اتمام هر چپتر کارنامه‌ی داستان خود را مشاهده نمایید (Pause Menu > Progress > Story) و اطمینان حاصل نمایید که هیچ ماموریت انجام نشده‌ای به انتهای این فهرست اضافه نشده باشد. خود بازی به صورت پیشفرض، ماموریت‌های از دست رفته را مجددا برای بازی کردن در دسترس قرار می‌دهد و شما با استفاده از روش فوق می‌توانید از ماموریت‌های از دست رفته باخبر شوید. اما بازهم لازم به ذکر است که بازی کردن این ماموریت‌ها از طریق منوی Log برای کسب تروفی محاسبه نخواهد شد.


Best in the WestBazimag Trophy guide Gold Medal

Best in the West

بازی Red Dead Redemption 2 را به صورت 100 درصد تمام کنید

برای اطلاعات بیشتر به مطلب راهنما و فهرستی برای تمام کردن بازی به صورت 100 درصد در بازی مگ مراجعه نمایید.


Gold Rush

Bazimag Trophy guide Silver Medal

Gold Rush

در ماموریت‌های داستانی بازی 70 مدال طلا کسب کنید

در بازی Red Dead Redemption 2 در هر ماموریت داستانی یک سری وظایف برای شما تعریف شده است که در حین انجام آن ماموریت باید آن‌ها را نیز انجام بدهید. بسته به تا چه حد به آن وظایف عمل کرده باشید، یک مدال به شما داده خواهد شد. این مدال در سه رنگ برنز، نقره و طلا موجود است. اگر تمام وظایف خواسته شده را انجام داده باشید مدال طلایی را دریافت خواهید کرد.   

برای اطلاعات بیشتر به مطلب «راهنمای کسب مدال‌های طلا در بازی Red Dead Redemption 2» مراجعه نمایید.


Friends With BenefitsBazimag Trophy guide Bronze Medal

Friends With Benefits

در هر کمپ یک فعالیت گروهی را به درستی انجام دهید

هشدار: احتمال از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

این تروفی از دست دادنی است. شما باید در چپترهای دوم، سوم و چهارم فعالیت یا کوئستی را به همراه یکی از اعضای گروه تبهکاری خود انجام دهید. اگر این کار را انجام داده باشید تروفی در چپتر چهارم آنلاک خواهد شد. فعالیت‌هایی که با اعضای گروه در کمپ‌های چپترهای بعدی انجام دهید برای این تروفی محاسبه نخواهند شد.

در زیر، یک فهرست از تمام فعالیت‌هایی که می‌توان در هر چپتر انجام داد را مشاهده خواهید کرد. دقت کنید در هر چپتر تنها لازم است یکی از فعالیت‌ها را انجام دهید نه همه‌ی آن‌ها را. پس هرکدام که زودتر از دیگر بر سر راهتان قرار گرفت را انجام بدهید. این فعالیت‌ها همیشه در دسترس نخواهند بود. اگر چنین اتفاقی رخ داد، ئر چادرتان بخوابید تا بازی پیش برود و سپس در ساعت دیگری از روز آن را امتحان کنید. همچنین بعد از انجام هر فعالیت می‌توانید در Rockstar Social Club روندی که برای این تروفی طی کرده‌اید را ببینید، از این طریق می‌توانید متوجه شوید که آیا بازی فعالیت انجام شده را برای تروفی حساب کرده است یا نه. انجام بازی‌های فکری! همراه با اعضای گنگ برای این تروفی محاسبه نخواهد شد. هر از چند گاهی در بازی یک فایل ذخیره‌ی دستی ایجاد کنید (Pause Menu > Story > Save Game). در این صورت اگر ماموریتی را از دست داده باشید بدون آنکه نیاز باشد بازی را مجددا از ابتدا آغاز نمایید می‌توانید به نقاط خاصی از بازی برگردید.

فعالیت‌های گروهی چپتر دوم:

  • خاویر سرقت از خانه (ماموریت Home Robbery): در کمپ با خاویر (Javier) صحبت کنید، او قصد دارد با همراهی شما یک نوع ماموریت Home Robbery را در ولنتاین (Valentine) انجام بدهید و از یک خانه سرقت کند. این ماموریت در چپتر سوم نیز وجود خواهد داشت.
  • چارلز شکار (Hunting): در کمپ با چارلز (Charles) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما یک گاومیش (Bison) شکار کند.

فعالیت‌های گروهی چپتر سوم:

  • شان سرقت از دلیجان (ماموریت Coach Roberry): در کمپ با شان (Sean) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما از یک دلیجان سرقت کند.
  • بیل - سرقت از دلیجان (ماموریت Coach Roberry): در کمپ با بیل (Bill) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما از یک دلیجان سرقت کند.
  • خاویر ماهیگیری (Fishing): در کمپ با خاویر (Javier) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما به ماهیگیری برود.
  • کیران ماهیگیری (Fishing): در کمپ با کیران (Kieran) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما به ماهیگیری برود.
  • خاویر سرقت از خانه (ماموریت Home Robbery): در کمپ با خاویر (Javier) صحبت کنید، او قصد دارد با همراهی شما یک نوع ماموریت Home Robbery را در ولنتاین (Valentine) انجام بدهید و از یک خانه سرقت کند. اگر این ماموریت را در چپتر دوم انجام نداده باشید، در این چپتر مجددا برایتان ظاهر خواهد شد.

فعالیت‌های گروهی چپتر چهارم:

  • چارلز سرقت از بانک (ماموریت Bank Robbery): تنها در صورتی به این ماموریت دسترسی خواهید داشت که نسخه‌ی Deluxe یا Ultimate بازی را خریده باشید. این کوئست یک ماموریت انحصاری و اضافی است که در نسخه‌های معمولی بازی RDR 2 وجود ندارد.
  • میکا سرقت از دلیجان (ماموریت Coach Robbery): در کمپ با میکا (Micah) صحبت کنید. او قصد دارد از یک دلیجان سرقت کند.
  • لنی سرقت از دلیجان (ماموریت Coach Robbery): در کمپ با میکا (Lenny) صحبت کنید. او قصد دارد از یک دلیجان سرقت کند.
  • پیرسون شکار (Hunting): در کمپ با پیرسون (Pearson) صحبت کنید. او قصد دارد به شکار برود.
  • آنکل سرقت (Robboery): در کمپ با آنکل (Uncle) صحبت کنید. او قصد دارد به همراه شما چند گاو بدزدد.

Hobby HorseBazimag Trophy guide Bronze Medal

Hobby Horse

تمام مینی‌گیم‌های بازی را انجام دهید

در بازی Red Dead Redemption چهار بازی فرعی یا مینی گیم (Mini Game) وجود دارد که عبارتند از: Five Finger Fillet، Blackjack، Dominoes و Poker.

تنها کافیست هرکدام از آنها را برای لحظه‌ای بازی کنید، لازم نیست حتما برنده شوید. حتی لازم نیست یک بازی را کاملا تمام کنید. پس از آنکه لحظه‌ای بازی کردید می‌توانید بلند شوید و آن را ترک کنید. اگر می‌خواهید روند طی شده برای کسب این تروفی را مشاهده کنید این مسیر را منوی بازی بپیمایید: Pause Menu > Progress > Total Completion > Table Games.

مکان تمام بازیهای رو میزی در بازی Red Dead Redemption 2

  • Five Finger Fillet: در منطقه‌ی استرابری (Strawberry) می‌توانید آن را بازی کنید.
  • Blackjack: در منطقه‌ی رودز (Rhodes) می‌توانید آن را بازی کنید (در Saloon).
  • Domino: در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) می‌توانید آن را بازی کنید (در Park).
  • Poker: در منطقه‌ی سن دنیس (Saint Denis) می‌توانید آن را بازی کنید (در Saloon).

Breaking and EnteringBazimag Trophy guide Bronze Medal

Breaking and Entering

دارایی موجود در چهار مزرعه را بازیابی نمایید

برای کسب این تروفی شما باید پولی که در چهار مزرعه وجود دارد را بدزدید. در کل هفت مزرعه در بازی برای این کار وجود دارد که می‌توان از آنها به این صورت پول دزدید.

برای جزئیات بیشتر به مطلب «راهنمای سرقت از مزرعه‌ها در بازی Red Dead Redemption 2» مراجعه نمایید.


Artificial IntelligenceBazimag Trophy guide Bronze Medal

Artificial Intelligence

از سرنوشت مارکو دراگیچ مطلع شوید

این تروفی با انجام یک سری ماموریت‌ غریبه (Stranger Mission) که «A Bright Bouncing Boy» نام دارد کسب می‌شود. ماموریت را از مارکو دراگیچ (Marco Dragic) در سن دنیس (Saint Denis) دریافت خواهید کرد.

مرحله‌ی اول: به مکان آغاز ماموریت (جنوب شرقی منطقه‌ی لیموین) رفته و اولین ماموریت مارکو یعنی «A Bright Bouncing Boy I» را انجام دهید. برای انجام این ماموریت لازم است که به چپتر چهارم رسیده باشید و باید دقت داشته باشید که تنها در طول روز می‌توان آن را انجام داد.

مرحله‌ی دوم: تا شب بخوابید سپس ماموریت بعدی مارکو با نام «A Bright Bouncing Boy - II» در گوشه‌ی سمت راست و بالای مپ (شمال آنسبرگ) ظاهر شود. این ماموریت تنها در شب قابل بازی خواهد بود. اگر ماموریت در آن بخش از مپ ظاهر نشد چند شب دیگر بخوابید و مطمئن باشید که بر روی آن بخش از نقشه ابری قرار نگرفته باشد. در آن محل ساختمانی با یک برج بلند پیدا خواهید کرد. در اصلی بسته است پس باید از در پشتی وارد ساختمان شوید و در داخل ساختمان با مارکو ملاقات کنید. سپس باید به ماکو کمک کنید تا سه میله را بر روی زمین قرار دهد تا با استفاده از آن‌ها نیروی الکتریسیته‌ی رعد و برق ذخیره شود.

مرحله‌ی سوم: پس از دو روز به آزمایشگاه مارکو دراگیچ از کوئست قبلی برگردید. جسد او را مشاهده خواهید کرد که بر روی زمین افتاده است، در این لحظه تروفی آنلاک خواهد شد. همچنین می‌توانید پس از کوئست قبلی، با استفاده از دایره‌ی آیتم‌ها یک کمپ بسازید و بخوابید تا زمان سپری شود. پس از دو بار خوابیدن باید پنج دقیقه (به زمان واقعی) صبر کنید سپس مجددا بخوابید. در انتها می‌توانید به عنوان پاداش خود یک فانوس الکتریکی را بردارید.


Take From the RichBazimag Trophy guide Bronze Medal

Take From the Rich

مبلغ 250 دلار را بدزدید و یا لوت کنید

همیشه و در حین پیشروی در بازی، جنازه‌ها را لوت کنید. برخی از شخصیت‌هایی که در ماموریت‌های اصلی داستانی کشته می‌شود بیش از صد دلار با خود حمل می‌کنند. دشمنان معمولی به طور متوسط چند سنت یا حداکثر چند دلار با خود دارند. شاید مدتی طول بکشد اما با پیشروی در بازی بالاخره آن را کسب خواهید کرد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که حتما دشمنان را لوت کرده باشید.


Give to the Poor

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Give to the Poor

مبلغ 250 دلار را در قلک گروه بیندازید

هشدار: امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

در چپترهای دوم، سوم و چهارم چیزی شبیه به یک صندوق خیریه در کمپ وجود خواهد داشت. بدست آوردن 250 کار آسانی است، شما تنها از طریق ماموریت‌های داستانی بیش از هزار دلار کسب خواهید کرد. برای کسب این تروفی شما باید در مجموع 250 دلار به این قلک کمک کرده باشید. لازم نیست تمام این پول را یک جا اهدا کنید. همچنین می‌توانید آیتم‌های ارزشمند را نیز در این صندوق بیندازید. این آیتم‌ها را نیز می‌توان از جسد دشمنان لوت کرد. این آیتم‌ها نیز جزوی از مبلغ 250 دلار محسوب خواهند شد. همچنین دقت داشه باشید اگر اهدا از جانب دیگر اعضای باند صورت بگیرد محاسبه نخواهد شد و تنها شما (آرتور) باید این 250 دلار را درون صندوق بیندازید.

لازم به ذکر است پس از چپتر چهارم دیگر قلکی در کار نخواهد بود و تروفی در آن زمان از دسترس شما خارج می‌شود. پس به یاد داشته باشید که تروفی «Give to the Poor» را قبل از اتمام چپتر چهارم کسب کنید.


Pony UpBazimag Trophy guide Bronze Medal

Pony Up

پنج هزار دلار در تمام فروشگاه‌ها بازی خرج کنید

ابتدا باید پنج هزار دلار جمع کرده باشید (شما به طور خودکار بیست هزار دلار پس از تمام کردن داستان بازی دریافت خواهید کرد). سپس با پیمودن این مسیر: Pause Menu > Story > Save Game یک فایل سیو دستی ایجاد کنید. سپس پولتان را در هر نوع از فروشگاه‌های بازی خرج کنید. در فروشگاه‌های Stable یا Gunsmith با سرعت بیشتری می‌توانید این مقدار پول را خرج کنید. پس از آنکه تروفی برایتان ظاهر شد با پیمودن این مسیر: Pause Menu > Story > Load Game فایل سیوی که ایجاد کرده بودید را بارگذاری کرده و پول خرج شده را بازیابی نمایید.

شما همچنین می‌توانید این تروفی را با خرج کردم مبلغ 3500 دلار کسب کنید. تنها کافیست به یکی از فروشگاه‌های Stable بروید و تمام اسب‌ها را بخرید. پس از آن اسب‌ها را بفروشید تا بخشی از پولتان زنده شود. در تمام فروشگاه‌های بازی می‌توانید از این روش استفاده کنید؛ بلافاصله پس از خرید همان آیتم‌ها را بفروشید تا پولتان بازیابی شود.


Extreme PersonalityBazimag Trophy guide Bronze Medal

Extreme Personality

به حداکثر یا حداقل میزان شرافت دست پیدا کنید

این تروفی تا زمانی که ماموریت اصلی «Paradise Mercifully Escaped» در چپتر پنجم را انجام نداده باشید آنلاک نخواهد شد. از آنجایی که در چپتر پنجم اتفاق خاصی رخ نخواهد داد که بر روی شرافت یا Honor شما تاثیر چندانی بگذارد، بهترین فرصت برای کسب این تروفی در چپتر ششم یا پس از تمام کردن داستان رخ خواهد داد. دقت داشته باشید که در چپتر ششم شما میزان شرافتتان به ازای تمام کارهایی که کرده‌اید، پنجاه درصد کاهش یا افزایش خواهد یافت.

با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Down می‌توانید میزان شرافت خود را ببینید (نوار سفید یا قرمزرنگی که در پایین صفحه قرار دارد). برای دریافت این تروفی نشانه‌ی موجود بر روی نوار باید به انتهای سمت چپ (بدون شرافت) یا انتهای سمت راست (کاملا شریف) کشیده شود. بی‌شرف شدن! بسیار راحت است. تنها کافیست هرکسی که بر سر اهتان قرار می‌گیرد را بکشید و دردسرهای فراوانی درست کنید. هرکسی که بر سر راهتان قرار می‌گیرد را بکشید و جسدش را لوت کنید. به یاد داشته باشید قبل از آنکه دستتان را به چنین اعمالی آلوده کنید، حتما یک فایل سیو دستی ایجاد کنید تا بتوانید پس از پایین آمدن میزان شرافت آن را ریلود کرده و همه چیز را به حالت اولش بازگردانید. برای انجام یکی از ماموریت‌های داستانی و اختیاری به نام «Do Not Seek Absolution» در چپتر ششم باید Honor Level آرتور حداقل عدد چهار باشد. شما باید این ماموریت را انجام دهید تا تروفی «Lending a Hand» را کسب نمایید. اگر شرافتتان به کمترین میزان ممکن رسیده باشد درست کردن همه چیز و برگشتن به حالت اول بسیار سخت خواهد بود.

میزان شرافت و وضعیت نوار Honor بر روی قیمت اجناس در مغازه‌ها و رفتار مردم با شما تاثیر خواهد داشت. اگر می‌خواهید تمام باس‌های بازی را آنلاک کنید باید شرافت خود را بالا نگه دارید. خرید برخی از لباس‌ها برای انجام بعضی از ماموریت‌های داستانی و اختیاری ضروری است. اگر قصد دارید شیوه‌ی جوانمردی در پیش بگیرید، یکی از آسانترین راه‌ها صید ماهی و رها کردن آنهاست. پس از پایان داستان نیز می‌توانید کوئست‌های روزانه را در Beecher’s Hope Farm انجام دهید. همچنین می‌توانید به راهنمایی که برای نوار شرافت منتشر کرده‌ایم مراجعه نمایید. یادتان باشد همیشه شریف ماندن سخت‌تر از بی‌شرف بودن است!


Western StrangerBazimag Trophy guide Bronze Medal

Western Stranger

10تا از ماموریت‌های غریبه‌ را انجام دهید

شخصیت‌های غریبه (Stranger) در بازی به شما ماموریت‌ها فرعی می‌دهند. در مجموع بیش از 10 Stranger Mission در بازی وجود دارد (به همراه کوئست‌های زیرشاخه‌ی هرکدام این عدد به 26 خواهد رسید که شما برای کسب این تروفی باید 22تا را انجام دهید). این ماموریت‌هاتنها زمانی برای تروفی محاسبه خواهند شد که شما آنها را از ابتدا تا انتها انجام دهید و نه اینکه فقط اولین کوئست مربوط به هر ماموریت را انجام داده و سپس آن را رها کنید. تمام ماموریت‌های غریبه به شما مجموعه‌ی از کوئست‌ها را محول خواهند کرد. پس از تمام شدن داستان نیز می‌توانید این کوئست‌ها را انجام دهید. به منظور آگاهی از روند پیشرفت خود در این تروفی کافیست این مسیر را در منوی بازی طی کنید: Pause Menu > Progress > Total Completion > Starngers. این تروفی بنا به دلایلی کمی پس از آنکه تمام کارهای مورد نیاز را انجام دادیدآنلاک خواهد شد.

ممکن است برای دریافت تروفی لازم باشد بیشتر از 12 ماموریت غریبه را انجام دهید. حتی اگر در Rockstar Social Club از 10 ماموریت مورد نیاز تمامشان را انجام داده باشید اما تروفی ظاهر نشده باشد به سراغ Stranger Missionهای بیشتری بروید تا تروفی آنلاک شود.


BountifulBazimag Trophy guide Bronze Medal

Bountiful

درحالیکه در تمام ایالت‌ها جایزه‌ای به مبلغ 250 دلار برای شما تعیین شده است، به مدت سه روز زنده بمانید

اینکه کاری کنید تا برای دستگیری شما مبلغ 250 دلار تعیین شود چندان سخت نخواهد بود. به شهرهای بزرگ بازی بروید و به سمت مردم شلیک کنید، زمانی که کلانترها سراغتان می‌آیند آن‌ها را نیز بکشید. این کار را تا زمانی تکرار کنید که جایزه‌ای 250 دلاری برای سر شما تعیین شود (چنین چیزی بر روی نقشه نمایش داده خواهد شد) سپس به ایالت بعدی بروید.

در بازی Red Dead Redemption 2 پنج ایالت مختلف وجود دارد:

  1. لیموین (Lemoyne)
  2. نیو هانوفر (New Hanover)
  3. آمبارینو (Ambarino)
  4. وست الیزابت (West Elizabeth)
  5. نیو آستین (New Austin) – در مراحل داستانی بازی زمانی که به این ایالت می‌رسید به صورت خود به خود جایزه‌ای 250 دلاری برای شما تعیین شده است.

در حین انجام مراحل داستانی بازی لازم است که در چهار ایالت اول مذکور کاری کنید جایزه‌ی 250 دلاری برایتان تعیین شود. در ایالت نیو آستین و حین پیشروی در داستان بازی تا زمانی که به قسمت اپیلوگ برسید، به صورت خود به خود جایزه‌ای 250 دلار برایتان تعیین خواهد شد. تا زمانی که جریمه‌ی مربوط به آن را در اداره‌ی پست نپرداخته باشید، این جایزه برای سر شما باقی خواهد ماند. پیش از انجام این کار باید یک فایل سیو دستی ایجاد کرده باشید (Pause Menu > Story > Save Game). دلیل این کار آن است که در آن برهه از بازی برای انجام ماموریت‌های مربوط به تروفی «Lending a Hand» (انجام دادن تمام ماموریت‌های اختیاری) نباید میزان شرافتتان پایین باشد.

برای کسب این تروفی، تنها ایالتی که ممکن است که ممکن است برایتان دردسرساز شود آمبارینو خواهد بود زیرا در این ایالت هیچ شهر بزرگی وجود ندارد. کاری که باید انجام بدهید به این صورت است: یک نفر (هرکس که دیدید) را بکشید، جنازه‌اش را پشت اسبتان بگذارید، به سمت آمبارینو بتازید و منتظر باشید سوارهای دیگری در جاده با شما روبرو شوند، آنا جنازه را خواهند دید و به کلانترهای خبر می‌دهند. پس از آن سه گروه از ماموران قانون به سراغتان خواهند آمد، همه را بکشید و این فرآیند را تکرار نمایید.

پس از آنکه کاری کردید در تمام پنج ایالت بازی برای سر آرتور جایزه‌ی 250 دلاری تعیین شود، برای گذر زمان سه روز پشت سرهم بخوابید. دو یا سه بار پیاپی بخوابید، سپس به مدت 5 تا 10 دقیقه صبر کنید (زمان واقعی) سپس مجددا بخوابید تا تروفی آنلاک شود.


Collector’s ItemBazimag Trophy guide Silver Medal Collector's Item

یکی از انواع کالکتیبل‌ها را به صورت کامل جمع‌آوری کنید

در بازی Red Dead Redemption 2 چهار مجموعه آیتم کالکتیبل یا «Collectible Strands» وجود دارد که برای کسب این تروفی باید یکی از انواع مختلف کالکیتبل‌های زیر را کسب کنید:

  • 144 آیتم Ciagrette Cards
  • 30 آیتم Dinosaur Bone
  • 10 آیتم Rock Carving
  • آیتم‌های Exotic Objects

این آیتم‌ها را از طریق ماموریت‌های Stranger Mission نیز می‌توان پیدا کرد. برای کسب تروفی تنها لازم است یکی از مجموعه‌های بالا را به طور کامل پیدا کرده باشید. پیدا کردن کالکتیبل‌های مجموعه‌ی Rock Carving در زمان کمتری نسبت به بقیه انجام خواهد شد. هرچند دقت داشته باشید برای تمام کردن بازی به صورت 100 درصد باید تمام مجموعه‌های بالا را پیدا کنید.


Paying Respects

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Paying Respects

آرامگاه تمام یاران به خاک افتاده‌تان را پیدا کنید

این قبرها را تنها پس از تمام شدن داستان می‌توان پیدا کرد. در مجموع 9 قبر وجود دارد. با هر ترتیبی که آن‌ها را پیدا کند اشکالی ندارد، همچنین برای تمام کردن بازی به صورت صد درصد باید همه آنها را پیدا کرده باشید.


Errand BoyBazimag Trophy guide Bronze Medal

Errand Boy

کالای درخواستی پنج نفر از اعضای گروه را به آنها تحویل دهید

هشدار: امکان از دست رفتن این تروفی وجود دارد.

بدست آوردن این تروفی تنها در چپترهای دوم، سوم و چهارم امکان‌پذیر است. حتما باید آن را پیش از تمام شدن چپتر چهارم کسب کنید.

زمانی که در کمپ گروه خود هستید، افراد به صورت تصادفی درخواست‌های از شما خواهند کرد. آن‌ها از شما می‌خواهند آیتم‌هایی که نیاز دارند را برایشان فراهم کنید. چنین چیزی به صورت تصادفی رخ می‌دهد پس لازم است زمان قابل توجهی را در کمپ سپری کنید تا اعضای گروه درخواست‌های بیشتری از شما بکنند. لازم است کمی در چپتر دوم پیشروی کنید و با هرکدام از اعضای گنگ ماموریتی انجام دهید تا آنها درخواست‌های بیشتری از شما داشته باشند. خوشبختانه به صورت کلی با بیش از پنج درخواست روبرو خواهید شد.

در ادامه فهرستی تهیه شده است که چپتر مربوط به هر درخواست، فردی که از شما آن درخواست را می‌کند و محل پیدا کردن آیتم مورد نظر را مشخص می‌کند. این کارها را هرچه زودتر انجام بدهید. همچنین دقت داشته باشید تمام درخواست‌ها از ساعت 8:00 تا 20:00 مطرح خواهند شد. پس نباید نیمه‌شب منتظر این باشید که کسی از شما درخواستی بکند! پیدا کردن برخی از آیتم‌های موردنیاز ممکن است کمی زمانبر باشند پس آنهایی که پیدا کردنشان آسانتر و سرراست‌تر است را انجام دهید.

چپتر دوم (از ساعت 8:00 تا 20:00)

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: ابیگیل (Abigail).

درخواست: درخواست پنج دلار کمک.

محل پیدا کردن آیتم: باید از پول خودتان به او کمک کنید.

درخواست دوم:

شخص درخواست کننده: جک (Jack).

درخواست: غلاف انگشتی ابیگیل (Abigail’s Thimble).

محل پیدا کردن آیتم: به صورت تصادفی و با لوت کردن اجساد آن را پیدا خواهید کرد.

درخواست سوم:

شخص درخواست کننده: جک (Jack).

درخواست: کتاب پنی وحشتناک (Penny Dreadful Book).

محل پیدا کردن آیتم: این آیتم را در پنج مکان می‌توان پیدا کرد: در منطقه‎‌ی Osman Grove در کلبه‌ای در شرق Emerald Ranch، در منطقه‌ی Clawson’s Rest در کلبه‌ای در شمال غربی ولنتاین، در منطقه‌ی Pleasance در مدرسه‌ای در شمال شرقی Eris Field، در منطقه‌ی Downes-Ranch در کلبه‌ای در شرق Wallace Station و در انتها در منطقه‌ی Lake Don Julio در کلبه‌ای در جنوب شرقی آرمادیلو.

درخواست چهارم:

شخص درخواست کننده: خاویر (Javier).

درخواست: خرزهره یا همان گیاه Oleander در بازی.

محل پیدا کردن آیتم: این گیاه در اکثر محیط‌های وحشی بازی پیدا می‌شود. با نگه داشتن همزمان دکمه‌های PS4 Controller Right Stick و PS4 Controller Left Stick می‌توانید گیاهان را ببینید. در ایالت لیموین و در منطقه‌ی Ringneck Creek در کنار رودخانه‌ی Kamassa می‌توانید این گیاه را پیدا کنید.

درخواست پنجم:

شخص درخواست کننده: مری بث (Mary Beth)

درخواست: خودنویس (Fountain Pen).

محل پیدا کردن آیتم: در منطقه‌ی Osman Grove، در خانه‌ای که در شرق Emerald Ranch قرار دارد کمد کوچکی خواهید دید. درون این کمد خودنویس را پیدا خواهید کرد.

درخواست ششم:

شخص درخواست کننده: پیرسون (Pearson). تنها زمانی این درخواست را از شما خواهد کرد که با او پوکر بازی کنید.

درخواست: قطب‌نمای دریایی (Naval Compass)

محل پیدا کردن آیتم: در منطقه‌ی Braithwaite Manor در خانه‌ای که بر روی اسکله قرار دارد و پر از قایق است این قطب‌نما را پیدا خواهید کرد.

درخواست هفتم:

شخص درخواست کننده: شان (Sean)

درخواست: نوشیدنی Kentucky Bourbon.

محل پیدا کردن آیتم: باید آن را از فروشگاه‌های کلی بازی بخرید.

درخواست هشتم:

شخص درخواست کننده: تیلی (Tilly). تنها زمانی از شما درخواست خواهد کرد که با او دومینو بازی کنید.

درخواست: گردن‌بند (Necklace).

محل پیدا کردن آیتم: از گاوصندوق‌هایی که در ستاسر جهان بازی باز می‌کنید بدست می‌آید.

چپتر دوم، سوم و چهارم (از ساعت 8:00 تا 20:00)

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: بیل (Bill).

درخواست: روغن یا همان پماد (Pomade).

محل پیدا کردن آیتم: باید آن را از فروشگاه‌های کلی بازی بخرید.

درخواست دوم:

شخص درخواست کننده: چارلز (Charles).

درخواست: نوشیدنی Moonshine.

محل پیدا کردن آیتم: باید آن را از مالخرهای بازی (Fence)

درخواست سوم:

شخص درخواست کننده: چارلز (Charles).

درخواست: خرزهره یا همان گیاه Oleander در بازی.

محل پیدا کردن آیتم: این گیاه در اکثر محیط‌های وحشی بازی پیدا می‌شود. با نگه داشتن همزمان دکمه‌های PS4 Controller Right Stick و PS4 Controller Left Stick می‌توانید گیاهان را ببینید. در ایالت لیموین و در منطقه‌ی Ringneck Creek در کنار رودخانه‌ی Kamassa می‌توانید این گیاه را پیدا کنید.

درخواست چهارم:

شخص درخواست کننده: داچ (Dutch).

درخواست: پیپ (Pipe).

محل پیدا کردن آیتم: در کلبه‌ای در شرق Pronghorn Ranch آن را پیدا خواهید کرد.

درخواست پنجم:

شخص درخواست کننده: هوسی (Hosea).

درخواست: کتاب «Shrew in the Fog».

محل پیدا کردن آیتم: در خانه‌ای در مرکز منطقه‌ی بایو (Bayou) و در Hagen Orchards.

درخواست ششم:

شخص درخواست کننده: سوزان (Susan).

درخواست: دو عدد گیاه آویشن (Oregano).

محل پیدا کردن آیتم: این گیاه در اکثر محیط‌های وحشی بازی پیدا می‌شود. با نگه داشتن همزمان دکمه‌های PS4 Controller Right Stick و PS4 Controller Left Stick می‌توانید گیاهان را ببینید. در ایالت لیموین و در منطقه‌ی Ringneck Creek در کنار رودخانه‌ی Kamassa می‌توانید این گیاه را پیدا کنید.

چپتر دوم، سوم و چهارم (از ساعت 20:00 ت 3:00)

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: لنی (Lenny).

درخواست: ساعت جیبی (Pocket Watch).

محل پیدا کردن آیتم: بر روی میزی در کلبه‌ای نزدیک Pronghorn Ranch آن را پیدا خواهید کرد.

چپتر دوم، سوم و چهارم (از ساعت 8:00 تا 12:00):

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: پیرسون (Perason).

درخواست: خرگوش (Rabbit).

محل پیدا کردن آیتم: خرگوش‌ها در تمام مناطق بازی پیدا می‌شوند و باید آنها را شکار کنید.

چپتر سوم (از ساعت 8:00 تا 20:00):

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: هوسی (Hosea).

درخواست: دو عدد گیاه جنسینگ آمریکایی (American Ginseng).

محل پیدا کردن آیتم: این گیاه در اکثر محیط‌های وحشی بازی پیدا می‌شود. با نگه داشتن همزمان دکمه‌های PS4 Controller Right Stick و PS4 Controller Left Stick می‌توانید گیاهان را ببینید. در ایالت لیموین و در منطقه‌ی Ringneck Creek در کنار رودخانه‌ی Kamassa می‌توانید این گیاه را پیدا کنید.

درخواست دوم:

شخص درخواست کننده: مولی (Molly).

درخواست: آیینه جیبی (Pocket Mirror).

محل پیدا کردن آیتم: در کلبه‌ای در محله Martha’s Swain، در شرق Three Sisters پیدا می‌شود. آن را بر روی کمدی در کنار تخت خواب مشاهده خواهید کرد.

درخواست سوم:

شخص درخواست کننده: سدی (Sadie).

درخواست: ساز هارمونیکا (Harmonica).

محل پیدا کردن آیتم: این آیتم را در کلبه‌ای که در شرق Flatneck Station قرار دارد پیدا خواهید کرد. هارمونیکا در یک قفسه قرار دارد.

چپتر سوم (از ساعت 12:00 تا 18:00):

درخواست اول:

شخص درخواست کننده: کیران (Kieran).

درخواست: دو عدد ریشه‌ی گیاه باباآدم (Burdock).

محل پیدا کردن آیتم: این گیاه در اکثر محیط‌های وحشی بازی پیدا می‌شود. با نگه داشتن همزمان دکمه‌های PS4 Controller Right Stick و PS4 Controller Left Stick می‌توانید گیاهان را ببینید. در ایالت لیموین و در منطقه‌ی Ringneck Creek در کنار رودخانه‌ی Kamassa می‌توانید این گیاه را پیدا کنید.


It’s ArtBazimag Trophy guide Bronze Medal

It’s Art

یک خانه‌ی دائمی برای مجسمه‌ی سنجاب پیدا کنید

بدست آوردن این تروفی تنها پس از تمام شدن داستان امکان‌پذیر است.

گام اول: بخش داستانی را تمام کنید (قسمت دوم اپیلوگ را به پایان برسانید).

گام دوم: تمام پنج درخواست شکار خانم هابز (Ms. Hobbs) را انجام دهید (می‌توانید از چپتر دوم انجام این درخواست‌ها را آغاز کنید اما آخری تنها در قسمت اول اپیلوگ در دسترستان قرار خواهد گرفت). این درخواست‌ها بر روی آگهی‌هایی در ایستگاه‌های قطار در شهرهای Valentine، Saint Denis، Rhodes، Van Horn، Strawberry و آرمادیلو نوشته شده‌اند. به داخل ایستگاه قطار بروید، همان جایی که اداره‌ی پست قرار گرفته است. سپس به دنبال آگهی بر روی دیوار بگردید، آن را بردارید و درخواست شکار را ملاحظه نمایید. سپس این درخواست به منوی Scatchel اضافه خواهد شد (دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Right را نگه دارید تا آن را زیر پوشه‌ها مشاهده کنید). پس از شکار حیوانات مورد نظر باید آنها را به اداره‌ی پست ببرید و برای خانم هابز ارسال نمایید. لاشه‌ی حیوانات حتما باید در بهترین حالت قرار داشته باشند (سه ستاره) در غیر اینصورت پذیرش نخواهند شد. برای آگاهی بیشتر راجع به بخش شکار بازی Red Dead Redemption 2 به این راهنما مراجعه کنید.

گام سوم: پس از انجام دادن هر پنج درخواست شکار، خانم هابز شما را به کلبه‌ی خودش دعوت خواهد کرد (در اداره‌ی پست). این کلبه در گوشه‌ی سمت راست و بالایی منطقه‌ی Strawberry قرار دارد. او به عنوان پاداش مجسمه‌ای از یک سنجاب به شما اعطا خواهد کرد.

گام چهارم: به مزرعه‌ی خود در Beacher’s Hope نزدیک Blackwater بروید، این مزرعه تنها پس از تمام شدن بخش داستانی در دسترس شما قرار خواهد گرفت. به همین دلیل تاکید داریم که بخش داستانی را به سرعت تمام کنید.

گام پنجم: مجسمه را در بالای شومینه قرار دهید.

گام ششم: برای یک روز بخوابید تا زمان جلو برود سپس خواهید دید که مجسمه بر سر جای خودش قرار ندارد (اگر این اتفاق رخ نداد باز هم بخوابید). یک نفر آن را از خانه دزدیده است. پس از آن باید مجسمه را پیدا کنید و دوباره بر سر جای خودش، بالای شومینه قرار بدهید. فرآیند خوابیدن، گم شدن مجسمه و پیدا کردن مجددش باید شش بار طول بکشد. به یاد داشته باشید پس از قرار دادن مجسمه در بالای شومینه همیشه باید به مدت 24 ساعت بخوابید تا مجددا دزدیده شود. مکان‌هایی که مجسمه را در آجا پیدا خواهید کرد عبارتند از:

  • صندوقچه‌ای که در اتاق خواب جان قرار دارد.
  • دودکشی که در اتاق خواب جان قرار دارد را بگردید.
  • وارد آشپزخانه بشوید سپس یک نردبان را مشاهده خواهید کرد که به اتاق زیرشیروانی راه دارد. مجسمه در صندوقچه‌ای در سمت راست قرار دارد.
  • بیرون از خانه و در کنار انباری که گوسفندها در آن هستند، درون یک فرغون آن را پیدا خواهید کرد.
  • درون انبار، از نردبان بالا بروید و مجسمه را در یک صندوقچه پیدا خواهید کرد.
  • این بار دیگر مجسمه را در مزرعه پیدا نخواهید کرد. باید به شمال منطقه‌ی West Elizabeth بروید، در شمال Strawberry و بر روی تپه Mount Shann آن را پیدا خواهید کرد.

Self SufficientBazimag Trophy guide Bronze Medal

Self Sufficient

در بخش داستانی 30 آیتم متفاوت بسازید

زمانی که در طبیعت وحشی بازی قرار دارید، دکمه‌ی PS4 Controller Triangle Button را نگه دارید و سپس دکمه‌ی PS4 Controller Square Button را فشار دهید تا وارد منوی ساخت و ساز (Craft) بشوید. همچنین می‌توانید با استفاده از منوی سریع یک کمپ ایجاد کرده و در آن استراحت کنید. سپس می‌توانید در این کمپ آیتم‌های مختلفی بسازید.  

شما به صورت خود به خود و با پیشروی در بخش داستانی دستورالعمل ساخت انواع آیتم‌ها را بدست خواهید آورد، برخی از دستورالعمل‌ها را باید از مالخرها (Fence) بخرید. هرچه که باقی مانده را با دستیابی به گوشت جانوران مختلف و پختن آنها در کمپ یاد خواهید گرفت.


Skin DeepBazimag Trophy guide Bronze Medal

Skin Deep

در بخش داستانی پوست تمام گونه‌های جانوری را بکنید

در بازی Red Dead Redemption 2 178 جانور وجود دارد. شما می‌توانید با پیمودن این مسیر: Pause Menu > Progress > Compendium > Animals در منوی باز روند پیشرفت خود برای این تروفی را بررسی کنید. شما باید تمام حیواناتی که می‌توان پوستشان آنها را کند شکار کرده و البته پوستشان را بکنید. تنها پوست نیمی از حیوانات بازی را می‌توان کند مثل آن دسته از حیواناتی که پوششی از خز دارند. حیوانات کوچک و یا پرنده‌ها که تنها می‌توان آنها را جمع‌آوری کرد یا با دست گرفت برای این تروفی محاسبه نخواهند شد. به این نکته دقت داشته باشید که پوست پرند‌های بزرگ را می‌توان کند. در یکی از ماموریتهای غریبه (Stranger Mission) شیری وجود دارد که در صورت شکار نشدن آن را از دست خواهید داد. در صورت از دست دادن شیر مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا شیر در منوی Compendium قرار نمی‌گیرد. تنها حیواناتی که در منوی Compendium بازی قرار داشته باشند برای این تروفی محاسبه می‌شوند.

یادآوری: در چپتر پنجم بازی به جزیره‌ی Gaurma خواهید رفت و پس از آن هرگز نمی‌توانید به آنجا بازگردید. برخی از جانوران تنها در همان جزیره زندگی می‌کنند اما شما برای کسب تروفی‌های «Skin Deep» یا «Zoologist» به این جانوران نیاز نخواهید داشت. قبلا نیز به این مورد اشاره کرده بودیم. آن دسته جانورانی که در جزیره‌ی Gaurma وجود دارند و شکارشان ضروری نیست عبارتند از:

  • سه طوطی بومی جزیره‌ی گارما: Blue & Yellow Macaw – Scarlet Macaw – Great Green Macaw
  • چهار مار بومی جزیره‌ی گارما: Sunglow Boa – Rainbow Boa – Red Boa و Fer-De-Lance
  • پرنده‌ی بومی جزیره‌ی گارما: Red-Footed Booby

بقیه‌ی جانورانی که در گارما به آنها برخواهید خورد بر روی دیگر نقاط نقشه نیز دیده می‌شوند. «Cuban Land Crab» و «Green Iguana» در نقشه‌ی اصلی بازی و در بزرکترین جزیره در منطقه‌ی Flat Iron Lake (در شرق دریاچه) و در غرب Rhodes، در کنار ساحل دیده می‌شوند.


ZoologistBazimag Trophy guide Bronze Medal

Zoologist

در بخش داستانی راجع به تمام جانوران ایالت‌های بازی مطالعه کنید

در بازی Red Dead Redemption 2 178 جانور وجود دارد. شما می‌توانید با پیمودن این مسیر: Pause Menu > Progress > Compendium > Animals در منوی باز روند پیشرفت خود برای این تروفی را بررسی کنید.

برای کسب این تروفی باید تمام جانوران را مطالعه کرده باشید. با استفاده از دوربینی که همراه خود دارید به آنها نگاه کنید. اگر به اندازه‌ی کافی نزدیک باشید با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller R1 می‌توانید آنها را مطالعه نمایید. شما همچنین به منظور کسب تروفی «Skin Deep» باید جانوران را شکار کرده و پوستشان را بکنید. برای کسب هیچکدام از این دو تروفی نیازی نیست جانوران را ردگیری کنید پس در نتیجه لازم نیست اطلاعات مربوط به هر جانور در منوی Compendium را به صورت 100 درصد تکمیل نمایید. تنها کار شما برای این تروفی مطالعه کردن جانور است، یعنی تنها باید با دوربین به حیوان نگاه کرده و دکمه‌ی PS4 Controller R1 را فشار دهید.

به این نکته دقت کنید که مطالعه‌ی تنها یک فرد از یک نوع حیوان برای کسب تروفی کافی نخواهد بود! برای مثال در بازی انواع مختلفی از خوک وجود دارد و شما برای دریافت تروفی باید تمام گونه‌ها و جنس‌های مختلف خوک‌ها را مطالعه کرده باشید. در یکی از ماموریتهای غریبه (Stranger Mission) شیری وجود دارد که در صورت شکار نشدن آن را از دست خواهید داد. در صورت از دست دادن شیر مشکلی پیش نخواهد آمد زیرا شیر در منوی Compendium قرار نمی‌گیرد. تنها حیواناتی که در منوی Compendium بازی قرار داشته باشند برای این تروفی محاسبه می‌شوند.

یادآوری: در چپتر پنجم بازی به جزیره‌ی Gaurma خواهید رفت و پس از آن هرگز نمی‌توانید به آنجا بازگردید. برخی از جانوران تنها در همان جزیره زندگی می‌کنند اما شما برای کسب تروفی‌های «Skin Deep» یا «Zoologist» به این جانوران نیاز نخواهید داشت. قبلا نیز به این مورد اشاره کرده بودیم. آن دسته جانورانی که در جزیره‌ی Gaurma وجود دارند و شکارشان ضروری نیست عبارتند از:

  • سه طوطی بومی جزیره‌ی گارما: Blue & Yellow Macaw – Scarlet Macaw – Great Green Macaw
  • چهار مار بومی جزیره‌ی گارما: Sunglow Boa – Rainbow Boa – Red Boa و Fer-De-Lance
  • پرنده‌ی بومی جزیره‌ی گارما: Red-Footed Booby

بقیه‌ی جانورانی که در گارما به آنها برخواهید خورد بر روی دیگر نقاط نقشه نیز دیده می‌شوند. «Cuban Land Crab» و «Green Iguana» در نقشه‌ی اصلی بازی و در بزرکترین جزیره در منطقه‌ی Flat Iron Lake (در شرق دریاچه) و در غرب Rhodes، در کنار ساحل دیده می‌شوند.


It was THIS Big!

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

It was THIS Big!

یک ماهی صید کنید که حداقل 16 پوند (3/7 کیلوگرم) وزن داشته باشد

برای تمام کردن بازی Red Dead Redemption 2 به صورت 100 درصد شما باید سیزده ماهی افسانه‌ای (Legendary Fish) را صید کرده باشید. در مسیر انجام چنین کاری، این تروفی را به صورت خود به خود کسب خواهید کرد.

برای آگاهی از مکان تمام ماهی‌های افسانه‌‌ای بازی Red Dead Redemption 2 به این راهنما مراجعه نمایید.


Locked and LoadedBazimag Trophy guide Bronze Medal

Locked and Loaded

هر بخشی از یک اسلحه‌ی کوچک یا بزرگ که در دسترس است را آپگرید کنید

نزد یکی از اسلحه‌سازهای (Gunsmith) بازی بروید (در شهرها با علامتی مشخص شده‌اند). برای مثال در شهر ولنتاین یک اسلحه‌ساز وجود دارد. با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller L2 به اسلحه‌ساز نگاه کنید سپس دکمه‌ی PS4 Controller Square Button را نگه دارید و گزینه‌ی «Customize» را انتخاب نمایید. هر اسلحه‌ای که دوست دارید را نتخاب کنید سپس گزینه‌ی «Components» را انتخاب نمایید و سپس تمام اجزای (Components) یک سلاح را تغییردهید. برای مثال اسلحه‌ی Double-Action Revolver در حالت پایه چهار بخش دارد: Grip، Barrel Lenght، Barrel Rifling و Iron Sights.

ایجاد تغییرات در این موارد تنها چند دلار هزینه دارد اما اگر دوست ندارید همین مقدار هم خرج کنید می‌توانید یک فایل سیو دستی ایجاد کنید. پس از انجام خرید خود فایل سیو تازه ایجاد شده را ریلود نمایید (Pause Menu > Story > Save Game > Load Game).


Grin and Bear itBazimag Trophy guide Bronze Medal

Grin and Bear it

در بخش داستانی هجده بار از حمله‌ی خرس جان سالم به در ببرید و هربار خرس را بکشید

در طبیعت وحشی بازی، زمانی که یک خرس به شما حمله می‌کند فرار یا مقابله نکنید، باید اجازه بدهید شما را بگیرد. سپس پشت سر هم دکمه‌ی PS4 Controller Circle Button را فشار دهید تا پیش از آنکه خرس شما را بکشد از دستش فرار کنید. زمانی که هنوز بر روی زمین قرار دارید فرصت کوتاهی خواهید داشت که به خرس شلیک کنید. حتما باید خرس را در همین لحظه بکشید. پس نتیجه اینکه همیشه اجازه بدهید خرس شما را بگیرد و بر رویتان بیفتد، خود را از چنگالش رها کنید، پیش از آنکه بلند شود حیوان را بکشید.

خرس‌های در مکان‌های متعددی از بازی ظاهر می‌شوند، با این وجود دیدنشان تاحدودی تصادفی خواهد بود. زمانی که محل مناسبی برای اسپان شدن خرس پیدا کردید باید شروع به فارم کردنش بکنید. در این مکان‌ها برای سپری شدن زمان بخوابید (می‌توانید با استفاده از منوی سریع یک کمپ بسازید). اسلحه‌ای که بیشترین میزان آسیب را وارد می‌کند به همراه مهمات نوع Express Ammo انتخاب کنید. بهترین گزینه سلاح کاملا آپگرید شده‌ی «Carbine Repeater» به همراه Express Ammo است. در ادامه تمام مراحلی که باید برای کسب این تروفی طی کنید را قدم به قدم توضیح خواهیم داد:

گام اول: نزد یک اسلحه‌ساز (Gunsmith) رفته و سلاح «Carbine Repeater» را به طور کامل آپگرید کنید. از همان اسلحه‌ساز فشنگ‌های Express نیز بخرید. شما در طول چپتر اول بازی، سلاح Carbine Repeater را به صورت خود به خود دریافت می‌کنید. در منوی حلقوی اسلحه‌ها این تفنگ و فشنگ‌های Express Ammo را انتخاب کنید.

گام دوم: به محل شکار خرس بروید. بین دو منطقه‌ی Wallace Station و Watson’s Cabin محل مناسبی برای شکار خرس پیدا خواهید کرد. همچنین شنال شرقی ناحیه‌ی Grizzlies East و یا منطقه‌ی Barrow Lagoon مکانی مناسب برای شکار خرس پیدا خواهید کرد. خرس‌ها بیشتر در صبح یا ظهر اسپان می‌شوند. پس لازم نیست بعدظهر یا شب وقت خود را برای شکار خرس هدر بدهید. با استفاده از منوی سربع بازی یک کمپ ایجاد کرده و بخوابید تا زمان سپری شود.

 گام سوم: حتما با پای پیاده به محل شکار خرس بروید و از اسب استفاده نکنید. زمانی که خرس شما را ببیندبه سمتتان یورش می‌آورد. در نتیجه‌ی این اتفاق یک صحنه‌ی کلیدزنی (QTE) کوتاه مشاهده خواهید کرد که طی آن باید دکمه‌ی PS4 Controller Circle Button را به سرعت و پشت سر هم فشار دهید تا از دست خرس خلاص شوید. پس از رها شدن زمان اندکی در اختیار دارید، در این زمان کوتاه باید به سرعت دکمه‌ی PS4 Controller R2 را فشار بدهید و با استفاده از Carbine Repeater که به مهمات Express Ammo مجهز شده به سر خرس شلیک کنید. خرس در ازای یک تا سه شلیک به صورتش کشته می‌شود. برای آنکه این تلاش شما در آمار تروفی ثبت شود باید خرس را در همین لحظه و در همین فرآیند بکشید، در غیر اینصورت اگر از دور به خرس شلیک کرده و آن را از پای دربیاورید بازی تلاشتان را برای تروفی محاسبه نخواهد کرد. پس حتما باید خرس را در طول این صحنه‌ی کلیدزنی بکشید. به یاد داشته باشید اگر از سلاح و مهماتی ضعیف استفاده کنید، شانستان برای کشتن خرس در طول کلیدزنی پایین خواهد بود شاید هم قبل از اینکه او را از پای دربیاورید خرس شما را بکشد! پس حتما از ترکیب Carbine Repeater و فشنگ‌های Ammo Express استفاده کنید.

گام چهارم: در صورت پیدا کردن مکانی مناسب برای شکار خرس آن را فارم کنید، از منطقه دور شوید؛ برای مدت 30 تا 60 ثانیه بتازید، هرچه بیشتر دور شوید شانس ظاهر شدن مجدد خرس افزایش خواهد یافت. سپس در محلی که به آن رسیده‌اید، با استفاده از منوی سریع آیتم‌ها یک کمپ ساخته و تا صبح یا عصر روز بعد در آن استراحت کنید. سپس برای شکار خرس به محل قبلی بازگردید. احتمال اندکی وجد دارد که خرس در آن مکان رسپان شده باشد. در غیر اینصورت خودتان را با استفاده از دینامیت بکشید و دوباره محل را بررسی نمایید. اگر  باز هم خرس ظاهر نشده باشد بازی را سیو کنید و به منوی اصلی برگردید. سپس بازی را از سیو اخیر از سر بگیرید. احتمال ظاهر شدن مجدد خرس با در پیش گرفتن چنین روشی افزایش خواهد یافت. این فرآیند ممکن است 15 تا 20 دقیق طول بکشد. اگر باز هم در ریسپان شدن خرس بد شانس بودید، به محل دیگری برای شکار خرس بروید.

دقت کنید اگر یک محل ظاهر شدن را بیشتر از چند بار فارم کنید ممکن است شانس اسپان شدن خرس در تلاش‌های بعدی کاهش یابد. در این حالت بهتر است برای مدت زمانی (حدود یک هفته به وقت بازی) به فعالیت دیگری مشغول شوید تا اسپان شدن خرس به حالت عادی برگردد.

در ادامه تنها کاری که باید انجام دهید این است که گام چهارم را تکرار کنید. پس روند کلی کار بدین صورت است که باید توسط خرس به دام بیفتید، سپس با استفاده از Carbine Repeater و Express Ammo صحنه‌ی کلیدزنی را انجام دهید و خرس را بکشید. می‌توانید روند طی شده برای کسب این تروفی را در Rockstar Social Club بررسی کنید. کسب این تروفی ممکن است 5 تا 10 ساعت از وقت شما را به خود اختصاص دهد.


Trusty SteedBazimag Trophy guide Bronze Medal

Trusty Steed

مستحکم‌ترین پیوند را با یک اسب برقرار کنید

با پیمودن این مسیر در منوی بازی: Pause Menu > Player > Horse > Bonding، می‌توانید از حالت رابطه خود با اسبتان را بررسی کنید. اگر پیوند شما با اسبتان که در بازی به نام Bonding Level مشهور است به عدد چهار برسد (Bonding Level 4) این تروفی را دریافت خواهید کرد.

برای بهبود رابطه با اسب خود می‌توانید به صورت متناوب از راهکارهای زیر استفاده کنید:

  • به اسب غذا بدهید. برای این کار باید سوار اسب شده و ساکن بایستید، از طریق منوی سریع مخصوص اسب یک تشویقی (Treat) به او بدهید. این تشویقی یا Treatها را می‌توانید از فروشگاه‌های مخصوص اسب (Stable Shop) در بازی خریداری کنید.
  • زمانی که اسبتان بنا به هر دلیلی مضطرب می‌شود با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller Left Stick او مورد نوازش قرار دهید (Pet).
  • زمانی که اسبتان کثیف می‌شود او را تمیز کنید و برس بکشید. برای این کار باید از اسب پیاده شده و با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller L2 به سمتش نگاه کنید. سپس دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Right را فشار دهید تا آرتور بر روی اسب برس بکشد.
  • بدون آنکه میزان استقامت اسبتان کاهش پیدا کند از او سواری بگیرید.

با استفاده از قابلیت Automatic Horse Travel که در آن اسب بدون دخالت شما خودش مسیر را طی می‌کند، می‌توانید روند کسب این تروفی را سریع‌تر طی کنید. اگر در طول بخش اعظمی از داستان بازی تنها از یک اسب استفاده کرده باشید، این تروفی را به صورت خود به خود پیش از اتمام داستان دریافت خواهید کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از کشته شدن اسبتان جلوگیری کنید. اگر گمش کردید همان اسب را می‌توانید مجددا در اصطبل پیدا کنید. برای آنکه Bonding Level شما و اسبتان به بالاترین حد ممکن برسد باید چند ساعت وقت بگذارید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، اگر در طول داستان این تروفی را دریافت نکردید، پس از آن و زمانی که مشغول جستجو برای کالکتیبل‌ها هستید آن را کسب خواهید کرد. تنها لازم است کارهایی در بالا ذکر شد را حتما انجام دهید.


BreakoutBazimag Trophy guide Bronze Medal

Breakout

بخش مقدماتی Read Dead Online را به اتمام برسانید

این اولین تروفی آنلاینی است که دریافت خواهید کرد. پس از آنکه اولین ماموریت Co-op خود یعنی «Honor Among Horse Thieves» را انجام دادید و به کمپ برگشتید این تروفی آنلاک خواهد شد. فردی به نام کریپس (Cripps) در کمپ منتظرتان خواهد بود و در این لحظه پس از دیدن یک کاتسین است که تروفی برایتان ظاهر می‌شود. همچنین پس از انجام این ماموریت، رسما وارد بخش چند نفره‎‌ی بازی خواهید شد. این تروفی را به هیچ وجه از دست نخواهید داد زیرا قسمت آغازین بخش چند نفره چند ماموریت از پیش تعریف شده دارد که برای باز شدن بخش چند نفره حتما باید آنها را انجام داده باشید.


Series MajorBazimag Trophy guide Bronze Medal

Series Major

در بخش Red Dead Online در یک فعالیت Series  شرکت کنید

پس از تمام کردن قسمت مقدماتی بخش چند نفره‌ی بازی، می‌توانید یک سری ماموریت تحت عنوان Series شرکت کنید. برای انجام این کار در منوهای بازی این مسیر را طی کنید: Pause Menu > Online > Showdown Series یا Showdown Series Large یا Race Series. پس از انجام این مسابقه و تمام شدنش این تروفی را دریافت خواهید کرد.


Gun For Hire

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Gun For Hire

در بخش Red Dead Online ده ماموریت Free Roam را از شخصیت‌های بازی بپذیرید

در بخش آنلاین، ماموریت‌های Free Roam با علامت نارنجی‌رنگ بر روی نقشه مشخص خواهند شد. این نوع ماموریت‌ را اکثرا در شهرها می‌توان پیدا کرد. برای کسب این تروفی باید 10 ماموریت Free Roam را انجام دهید.

در منوی بازی با پیمودن این مسیر: Pause Menu > Progress > Awards > Free Roam > Complete Free Roam Missions from 10 Characters می‌توانید روندی که برای کسب این تروفی پیموده‌اید را بررسی نمایید.


EventfulBazimag Trophy guide Bronze Medal

Eventful

در بخش Red Dead Online در پنج رویداد Free Roam شرکت کنید

زمانی که به صورت آزادانه مشغول گردش در جهان بازی هستید، هر از چندگاهی به طور تصادفی به رویدادهایی دعوت می‌شوید که «Free Roam Event» نام دارند. این رویدادهای به صورت نوشته‌هایی بنفش‌رنگ در گوشه‌ی سمت چپ و بالای صفحه ظاهر می‌شوند و شما نیز در آن لحظه برای ملحق شدن به رویداد باید دکمه‌ی Options را نگه دارید. باید سریع باشید تا بتوانید پیش از شروع شدن هر ایونت، دعوت را قبول کنید. این رویدادها معمولا حدود 10 دقیقه طول می‌کشند و در آن‌ها وظایف و اهداف مختلفی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفته می‌شود. در Free Roam Event شما در مقابل تعداد زیادی از بازیکنان دیگر قرار خواهید گرفت. برای کسب این تروفی تنها کافیست بخشی از زمان بازی خود در بخش چند نفره را به صورت Free Roam بگذرانید و به صورت آزادانه در محیط گردش کنید، درخواست‌های دعوت (Invite) به رویدادها را نیز بلافاصله قبول کنید. حتی لازم نیست حتما آنها را پیروز شوید، تنها شرکت کردن و باقی ماندن در یک رویداد تا پایان آن کافیست.


Buckle UpBazimag Trophy guide Bronze Medal

Buckle Up

در بخش Red Dead Online از میان جوایز پنج سگک کمربند طلایی کسب کنید

در بخش آنلاین بازی Red Dead Redemption 2 425 جایزه وجود دارد. شما می‌توانید با پیمودن این مسیر در منوی بازی: Pause Menu > Awards > Select an Award Category، این جوایز و روند طی شده برای دریافت هرکدام را بررسی کنید. آنها در واقع نمادی هستند از این که شما یک کار خاص را در بازی چندبار انجام داده‌اید. برای کسب این تروفی شما باید برای هرکدام از چالش‌ها سگک طلایی یا Gold Buckle را کسب کنید که ارزشمندترین جایزه است. می‌توان گفت Gold Buckle به نوعی همان مدال طلا در بازی است. خوشبختانه چالش‌های و وظایفی که باید انجام دهید اصلا سخت نیستند و بدست آوردنشان ممکن است تنها کمی زمانبر باشد. همچنین نکته‌ی دیگر این که در میان 425 جایزه‌ی موجود، شما باید تنها 5تا را کسب کنید تا این تروفی آنلاک شود. در ادامه فهرست گزیده‌ای از آسان‌ترین این چالش‌ها را مشاهده خواهید کرد. هرکدام که به نظرتان آسان‌تر است را انتخاب کرده و انجام دهید:

  • تیرانداز: با یک نوع سلاح، هزار دشمن را بکشید (به صورت خود به خود در راه رسیدن به رنک 50 این چالش را انجام خواهید داد).
  • نبرد: هزار دشمن را بکشید (به صورت خود به خود در راه رسیدن به رنک 50 این چالش را انجام خواهید داد).
  • شکار: با استفاده از تیرکمان یک پرنده‌ی در حال پرواز را بکشید (کمان زمانی که به رنک 10 برسید در اسلحه‌فروشی آنلاک می‌شود و پرنده نیز در همه‌جای نقشه‌ی بازی پیدا خواهد شد).
  • سفر: با استفاده از اسب، مسافت بین شهر ولنتاین (Valentine) تا استراوبری (Strawberry) را ظرف مدت 3:30 طی کنید (از یک فروشگاه مخصوص اسب محرک‌های مخصوص اسب یا Horse Stimulate بخرید تا استقامت اسب دائما پر باشد).
  • سفر: با استفاده از اسب، مسافت بین شهر امرالد رنچ (Emerald Ranch) تا بریث‌ویت منور (Braithwaite Manor) را ظرف مدت 3:45 طی کنید (از یک فروشگاه مخصوص اسب محرک‌های مخصوص اسب یا Horse Stimulate بخرید تا استقامت اسب دائما پر باشد). امرالد رنچ در ایالت نیو هانوفر و بریث‌ویت در جنوب ایالت رودز واقع شده است.
  • سفر: با استفاده از اسب، مسافت بین شهر کولتر (Colter) تا آدلرز رنچ (Adler’s Ranch) را ظرف مدت 1:30 طی کنید (از یک فروشگاه مخصوص اسب محرک‌های مخصوص اسب یا Horse Stimulate بخرید تا استقامت اسب دائما پر باشد). کولتر شهریست که در منطقه‌ی برفی آمبارینو و در غرب Cairn Lake واقع شده است. آدلرز رنچ در گوشه‌ی شمال شرقی نقشه‌ی بازی واقع شده است.
  • داد و ستد: از پنجاه فروشگاه بازدید کنید. با استفاده از دلیجان یا Stagecoach از یک شهر به شهر دیگر فست تراول کنید و به تمام فروشگاه‌های بازی سر بزنید.
  • داد و ستد: هزار دلار در فروشگاه‌ها خرج کنید تا زمانی که به رنک پنجاه برسید، با خرید سلاح‌های جدید، اسب‌ها و انواع آیتم‌های خوراکی این تروفی را به صورت خود به خود کسب خواهید کرد.
  • داد و ستد: به سه نوع مختلف از فروشگاه‌های بازی آیتم بفروشید. بسیار آسان است برای مثال داروهای گیاهی را به پزشک، گوشت را به قصاب و لوت دشمنان را به مالخر (Fence) بفروشید.
  • اسب: Bond Level بین خود و اسبتان را به حداکثر برسانید. این چالش را نیز به صورت خود به خود و تا رسیدن به رنک پنجاه کسب انجام خواهید داد به شرطی که بخش اعظم داستان را با یک اسب پیش ببرید. به زودی راهنمایی درباره‌ی بهتر کردن رابطه آرتور با اسب در بازی Red Dead Redemption 2 منتشر خواهیم کرد.
  • اسب: پنچ نزاد خاص از اسب را بخرید. انجام این چالش آسان اما گران است. بهتر است آن را همزمان با تلاش برای کسب تروفی «Horses for Courses» انجام دهید. تمام نژادهای اسب را می‌توانید در هرکدام از اصطبل‌ها مشاهده کنید.
  • گردش آزاد (Free Roam): ماموریت‌های Free Roam را از ده شخصیت دریافت کنید و انجام دهید. بالاتر گفته شد کخ برای کسب تروفی «Gun For Hire» نیز باید 10بار این نوع ماموریت را انجام بدهید.

The Real DealBazimag Trophy guide Bronze Medal

The Real Deal

در بخش Red Dead Online سه بار عنوان MVP را کسب کنید (در هر دور از بازی حداقل چهار بازیکن حضور داشته باشند)

برای MVP (Most Valuable Player یا ارزشمندترین بازیکن) بودن باید بازکنی باشید که در پایان هر دور از مسابقه بهترین عملکرد را داشته است. پس از هر مسابقه صحنه‌ی کوتاهی وجود دارد که نشان می‌دهد چه کسی MVP یا ارزشمندترین بازیکن شده است. به صورت کلی این طور فرض می‌شود MVP کسی است که بیشترین امتیاز را داشته و در صدر جدول رده‌بندی بازیکنان قرار گرفته است اما اوضاع همیشه به این منوال نخواهد بود. در مثال در مد Capture، اگر شما در جدول رده‌بندی رتبه‌ی سوم را به خودتان اختصاص داده باشید اما در نهایت بیشترین تعداد تصاحب (Capture) را انجام باشید، ممکن است هنوز هم به عنوان MVP معرفی بشوید. همچنین لازم نیست که حتما در تیم برنده حضور داشته باشید تا عنوان MVP را کسب کنید. اگر شما فردی باشید که بازی آن را ارزشمندترین می‌داند در پایان نشان داده خواهید شد. محض اطمینان، تنها باید سعی کنید بیشترین امتیاز را داشته باشید تا شانستان برای MVP شدن بالا باشد. نکته‌ی مهم این است که در بازی باید حداقل چهار بازیکن حضور داشته باشند، نه به این صورت که در یک تیم چهار بازیکن بلکه در یک بازی روی هم رفته چهار بازیکن مشغول رقابت باشند. این تنها تروفی بخش آنلاین است که به مهارت شما مربوط است و برای کسب آن باید بازی خوبی از خود به نمایش بگذارید، اما جای نگرانی وجود ندارد، تا رسیدن به رنک پنجاه احتمالا این تروفی را کسب خواهید کرد. بهترین نوع فعالیت در بخش آنلاین برای کسب این تروفی انجام Standard Showdown Series است که در آن 16 بازیکن حضور دارند. Large Showdown Series  پیشنهاد نمی‌شود چون در آن 32 بازیکن شرکت خواهند کرد.


Horses for CoursesBazimag Trophy guide Bronze Medal

Horses for Courses

در بخش Red Dead Online به صورت همزمان مالک پنج اسب باشید

شما ابتدا باید در طویله‌های خود پنج آخور را آنلاک کرده باشید و سپس پنج اسب بخرید. یک آخور از شروع بازی آنلاک شده و شما باید چهارتای دیگر را با پول بخرید. در ادامه هزینه‌ای که باید برای هر آخور پرداخت کنید فهرست شده است:

  1. اولین آخور: رایگان
  2. دومین آخور: 100 دلار
  3. سومین آخور: 150 دلار
  4. چهارمین آخور: 500 دلار
  5. پنجمین آخور: 750 دلار

 به طور کلی باید 1500 دلار برای آخورها خرج کنید.

پس از خرید آخورها باید برای هرکدام یک اسب تهیه کنید. از مرحله‌ی ابتدایی بخش آنلاین یک اسب را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد. می‌توانید برای آخورهایتان چهار اسب از ارزان‌ترین نژاد یعنی «Kentucky Saddlers» بخرید. هرکدامشان پنجاه دلار و در مجموع 200 دلار برایتان خرج دارند. پس به طور کلی پولی که برای کسب این تروفی باید خرج کنید 1700 دلار است.


Getting StartedBazimag Trophy guide Bronze Medal

Getting Started

در Red Dead Online به رنک ده برسید

نیازی به توضیح اضافه وجود ندارد. برای کسب این تروفی باید با انجام فعالیت‌های مختلف در بخش چند نفره به رنک ده برسید. برای توضیحات بیشتر به تروفی بعدی یعنی «Notorious» مراجعه کنید.


Notorious

Bazimag Trophy guide Gold Medal Notorious

در Red Dead Online به رنک پنجاه برسید

نیازی به توضیح اضافه وجود ندارد. وقایع داستانی آنلاین و مسابقات مختلف را بازی کنید؛ از طریق منوی بخش آنلاین یک رویداد Series را انتخاب کرده و در آن شرکت کنید. همچنین ماموریت‌های Free Roam نیز در بالا بردن لول شما تاثیر دارند. بالاترین لول در بخش چند نفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 عدد 100 است ولی شما تنها کافیست به عدد پنجاه برسید پس کار سختی در پیش نخواهید داشت تنها ممکن است این فرآیند کمی زمانبر باشد. برای رسیدن به رده‌ی 50 به 337.100 امتیاز XP نیاز دارید.

به زودی راهنمایی در وبسایت بازی‌مگ منتشر خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌توانید هفت هزار XP در هر ساعت بدست بیاورید.


All’s FairBazimag Trophy guide Bronze Medal

All’s Fair

در بخش Red Dead Online مانع از انجام یک ماموریت Free Roam توسط رقیبتان بشوید

زمانی که در حالت آنلاین مشغول گردش آزادانه در محیط بازی هستید، اگر در نزدیکی شما یکی از رقبایتان وارد یک ماموریت Free Roam بشود، شما از آن مطلع خواهید شد. در شهرها و نزدیک مکان‌هایی که علامت  این ماموریت‌ها وجود دارد بمانید. همچنین بررسی کنید که آیا بازیکنان دیگر نیز در آن محل حضور دارند یا نه، سردسته‌ی گروه مسلح با علامت ستاره و بازیکنانی که تنها هستند به وسیله‌ی یک نقطه بر روی نقشه مشخص می‌شوند. به یاد داشته باشید نمی‌توان مانع از انجام تمام ماوریت‌ها توسط دیگر بازیکنان شد مخصوصا ماموریت‌های مربوط به کشتن یک شخص خاص یا Assassination. آن دسته از ماموریت‌هایی که از ایستگاه قطار گرفته می‌شوند از همه بهترند پس نزدیک آنها باشید. برای مثال در یکی از ایالت‌های ولنتاین، رودز، بلک‌واتر یا سن دنیس در اطراف یک ایستگاه قطار صبر کنید تا سردسته‌ی یک گروه مسلح دیگر (که دارای نشان ستاره در نقشه است) به آن سمت بیاید. زمانی که سردسته‌ی گروه رقیب چنین ماموریتی را قبول می‌کند در صفحه‌ی شما هشداری قرمزرنگ ظاهر می‌شود که شما را تشویق به حمله به رقیب می‌کند. سپس هدف شما باید این باشد که مانع از انجام این ماموریت توسط آنها شوید. اگر در انجام این کار موفق شدید و موجبات شکست خوردن دشمن در ماموریتشان را فراهم آوردید، تروفی برایتان آنلاک خواهد شد. می‌توانید این کار را تنها نیز انجام بدهید لازم نیست که حتما خودتا عضو یک گروه مسلحانه (Posse) باشید و با بازیکنان دیگر برای کسب تروفی همکاری کنید. دقت کنید اگر طرف سومی وارد داستان شد که ضربه نهایی را به رقیب وارد کرد تروفی برایتان ثبت نخواهد شد. خودتان باید کار را تمام کنید. ممکن است گروه‌های مسلح دیگر نیز در تلاش باشند که ماموریت یک گروه را خراب کنند و اگر موفق شوند تروفی به آنها می‌رسد نه شما.

راه آسان و سریع برای کسب این تروفی:

  1. یک گروه مسلح یا Posse تشکیل بدهید. برای این کار باید دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Left و سپس PS4 Controller Square Button را فشار دهید و گزینه‌ی Create Posse را انتخاب نمایید.
  2. دوستتان را به گروه مسلح خود دعوت کنید.
  3. پس از آنکه دوستتان به شما ملحق شد، در نزدیکی شما اسپان می‌شود. نکته‌ی مهم و هدف دعوت از دوستان این است که همه در یک مکان حضور داشته باشید و اسپان شوید.
  4. اکنون دوستتان باید گروه مسلح شما را ترک کرده و خودش یک Posse بسازد. این مهم است زیرا تنها خراب کردن ماموریت‌هایی که توسط یک گروه مسلح و نه یک فرد تنها که عضو گروهی نباشد قبول شده باشد برای تروفی محاسبه خواهند شد.
  5. اکنون یک طرف باید ماموریت Free Roam را انجام دهد و دیگری مانع از انجام آن بشود. از آنجایی که شما و دوستتان دیگر در یک گروه نیستید و هرکدام اکنون Posse جداگانه‌ی خود را در اختیار دارید رقیب یکدیگر محسوب خواهید شد. دقت کنید که برای بعضی از انواع ماموریت‌های گزینه‌ی دخالت کردن و جلوگیری از وقوع آن وجود ندارد. بهترین نوع ماموریت‌ها برای این کار آنهایی هستند که در یک ایستگاه قطار تحویل داده می‌شوند. زمانی که شما این تروفی را دریافت کردید نقش خود را با دوستتان عوض کرده تا او نیز تروفی را دریافت کند. به یاد داشته باشید تنها زمانی که بر روی صفحه هشدار قرمزرنگ ظاهر شود، دخالت شما در ماموریت کسب تروفی را به دنبال خواهد داشت.

Home ComfortsBazimag Trophy guide Bronze Medal

Home Comforts

در بخش Red Dead Online پنج ارتقا برای کمپ خریداری کنید

پس از تمام شدن مرحله‌ی ابتدایی بخش چند نفره به کمپ خود بروید و با کریپس (Cripps) صحبت کنید. به منظور مشاهده‌ی گزینه‌های موجود برای ارتقا کمپ باید با فشار دادن دکمه‌ی PS4 Controller L2 به کریپس نگاه کرده و سپس دکمه‌ی PS4 Controller Triangle Button را فشار دهید. پنج ارتقا را بخرید. آسان‌ترین و ارزان‌ترین راه برای انجام این کار آن است که پنج رنگ پرچم متفاوت بخرید. هرکدامشان 50 دلار می‌ارزند و در مجموع باید 250 دلار خرج کنید. رنگ پرچم گزینه‌ای است که از همان ابتدا (پس از اتمام مرحله‌ی اول و آموزشی بخش چند نفره) در دسترس خواهد بود.


Non RegulationBazimag Trophy guide Bronze Medal

Non-Regulation

در بخش Red Dead Online 25 قطعه مهمات بسازید

در ابتدا باید دستورالعمل تهیه‌ی مهمات (Ammunition) را در اختیار داشته باشید. می‌توان آنها را از مالخرهای بازی (Fence) خرید اما پیش از آن لازم است رنک خود را بالا ببرید. پس از تهیه‌ی دستورالعمل دکمه‌ی PS4 Controller Triangle Button را نگه دارید سپس برای ساخت‌وساز یا Craft دکمه‌ی PS4 Controller Square Button را فشار دهید و در نهایت برای انتخاب مهمات مورد نظر دکمه‌ی PS4 Controller R1 را فشار دهید. در هر مههماتی که دلتان می‌خواهد 25 قطعه در مجموع بسازید. حتی می‌توانید یک نوع مهمات را چندبار کرفت کنید حتما لازم نیست که هر 25 نوع متفاوت از یکدیگر باشند.

به منظور بررسی و آگاهی از روندی که برای این تروفی طی کرده‌اید در منوی بازی این مسیر را طی کنید: Pause Menu > Progress > Awards > Survivalist > Craft Items. به یاد داشته باشید که پیش از ساخت‌وساز این عدد را بررسی کنید تا مهمات اضافی را بیخود بی‌جهت تولید نکرده باشید.


Posse UpBazimag Trophy guide Bronze Medal

Posse Up

در بخش Red Dead Online یک گروه مسلحانه‌ی پایدار بسازید

به منظور اتشکیل یک گروه مسلح (Posse) با دوستانتان در بخش چند نفره‌ی بازی Red Dead Redemption 2 ابتدا باید مرحله‌ی آغازین و آموزشی آنلاین را تمام کرده باشید. همچنین برای ایجاد یک گروه مسلح دائمی (Persistent Posse) به 200 دلار نیاز دارید. زمانی که شروط مذکور را انجام دادید، دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Left را فشار دهید، Posse را انتخاب کنید و برای تشکیل گروه مسلح دکمه‌ی PS4 Controller Square Button را فشار دهید. سپس برای گزینه‌ی Type نوع Persistent را انتخاب کنید و در نهایت Form a Posse را بزنید تا گروهتان ساخته شود. تفاوت یک گروه موقت (Temporary) و همیشگی (Persistent) این است که برای تاسیس یک گروه مسلح Persistnent باید 200 دلار خرج کنید و ایت گروه به عنوان یک کلن در بخش چند نفره‌ی بازی RDR 2 عمل خواهد کرد. بلافاصله پس از ساختن یک Persistent Posse تروفی آنلاک خواهد شد و نیازی نیست که کسی را به آن دعوت کنید.


Master CraftsmanBazimag Trophy guide Bronze Medal

Master Craftsman

در  بخش Red Dead Online بیست آیتم (به جز مهمات) بسازید

آسان‌ترین راه برای کسب این تروفی پختن گوشت یک حیوان بر روی آتش کمپ است. شما می‌توانید یک تکه گوشت را چندبار بر روی آتش بپزید و هر تکه گوشت برای تروفی محاسبه خواهد شد. لازم نیست حتما بیست نوع آیتم متفاوت بسازید. پس به شکار بروید و پوست یک حیوان را بکنید تا گوشت آن را بدست بیاورید. حالا به کمپ بروید. همچنین می‌توانید یک کمپ کوچک برای خودتان بسازید؛ دکمه‌ی PS4 Controller L1 را نگه داشته و New Campsite را انتخاب کنید. در کنار کمپ ئکمه‌ی PS4 Controller Square Button را فشار دهید تا Craft آغاز شود. پس از پختن گوشت حتما باید بلافاصله آن را بخورید. بنا به دلیلی اگر گوشت را بعد از پختنش یر روی آتش بخورید، بازی آن را به عنوان دو آیتم ثبت خواهد کرد. پس اگر گوشت را بلافاصله بعد از پختن بخورید تنها به ده تکه گوشت نیاز خواهید داشت. اگر گوشت را در کوله‌پشتی خود ذخیره کنید یک آیتم و اگر آن را بخورید به عنوان دو آیتم ثبت خواهد شد. به منظور بررسی و آگاهی از روندی که برای این تروفی طی کرده‌اید در منوی بازی این مسیر را طی کنید: Pause Menu > Progress > Awards > Survivalist > Craft Items. به یاد داشته باشید که مهمات ساخته شده برای این تروفی محاسبه نمی‌شوند.


Butchered

Bazimag Trophy guide Bronze Medal

Butchered

در بخش Red Dead Online بیست آیتم به قصاب بفروشید

شما می‌توانید قصاب‌ها (Butcher) را در ولنتاین، استرابری، بلک‌واتر، رودز، سن دنیس و تامبل‌وید پیدا کنید. در طبیعت وحشی بازی حیوانات را بکشید و پوستان را بکنید. سپس 20 آیتم که از آنها لوت کرده‎‌اید را برای قصاب بیاورید و به او بفروشید. شما همچنین می‌توانید لاشه‌ی حیواناتی که پوستشان کنده شده است را برای فروش به نزد قصاب بیاورید. لازم نیست حتما بیست نوع آیتم متفاوت به قصاب بفروشید. می‌توانید یک نوع آیتم را چندبار به او بفروشید. مثلا ممکن است از لوت یک حیوان سه عدد از یک نوع گوشت بدست بیاورید، اگر آنها را به قصاب بفروشید هرکدام یک آیتم جداگانه محسوب خواهند شد.

نکته: بهتر است که پوست حیوانات شکار شده را بکنید و سپس برای فروش به قصابی بروید. در این صورت آیتم‌های بیشتری برای فروش در اختیار خواهید داشت (شامل چند تکه گوشت و پوست و خز و شاخ و آیتم‌های دیگر) تا اینکه خود لاشه را بفروشید. از شکار بیشتر جانوران بزرگ پنج یا شش آیتم لوت خواهید کرد و تا زمانی که آنها را نفروشید در کوله‌پشتی بازی باقی خواهند ماند. برای مثال در ولنتاین از شهر خارج شوید، چند حیوان را شکار کنید، پوستشان را بکنید سپس همه‌ی آیتم‌های بدست آمده را به قصاب بفروشید تا تروفی آنلاک شود. انجام دادن این کار بیشتر از چند دقیقه طول نمی‌کشد.


Picked to PerfectionBazimag Trophy guide Bronze Medal

Picked to Perfection

در بخش Red Dead Online بیست گیاه دارویی بچینید

توضیحات رسمی ارائه شده توسط بازی برای این تروفی کمی گمراه‌کننده است. تنها کافیست 25 گیاه از طبیعت وحشی بازی جمع‌آوری کنید. حتما لازم نیست این گیاهان دارویی یا Herb باشند! گل، قارچ، انواع دانه‌ها و موارد دیگر برای این تروفی محاسبه خواهند شد. هر گیاه دیگری که در بازی می‌توان آن را چید برای این تروفی محاسبه می‌شود. به منظور تشخیص این گیاهان در محیط بازی از قابلیت دید عقاب استفاده کنید؛ دکمه‌های PS4 Controller Left Stick و PS4 Controller Right Stick را به صورت همزمان فشار دهید. با استفاده از این قابلیت هاله‌ای آبی‌رنگ اطراف گیاه را فرا خواهد گرفت. پس برای کسب این تروفی تنها کافیست به درون طبیعت رفته و گیاهان را بچینید.

به منظور بررسی و آگاهی از روندی که برای این تروفی طی کرده‌اید در منوی بازی این مسیر را طی کنید: Pause Menu > Progress > Awards > Survivalist > Pick Herbs.


Strength in NumbersBazimag Trophy guide Bronze Medal

Strength in Numbers

در بخش Red DEAD Online به عنوان عضوی از یک گروه مسلح و به همراه حداقل دو نفر دیگر یک ماموریت Free Roam را به اتمام برسانید

برای بدست آوردن این تروفی ابتدا یا باید به یک Posse ملحق شوید و یا خودتان یکی ایجاد کنید. پس از تمام کردن مرحله‌ی آموزشی بخش چند نفره، یک گروه مسلح یا Posse تشکیل بدهید. برای این کار باید دکمه‌ی PS4 Controller Dpad Left و سپس PS4 Controller Square Button را فشار دهید و گزینه‌ی Create Posse را انتخاب نمایید. در همان منو گزینه‌ی «Invite to Posse» را انتخاب کنید و دوستانتان را به گروه خود دعوت کنید. سپس یک ماموریت Free Roam را انتخاب کرده (بر روی نقشه با علامتی نارنجی‌رنگ مشخص می‌شود) و آن را انجام دهید. اگر کسی به گروهتان ملحق نشد دکمه‌ی Options را فشار دهید > Online > Posse Up را انتخاب کنید تا به یک گروه تصادفی وارد شوید.

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: مهر 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 0
    کنسول‌های بازی:

    سلام یک سوالی داشتم
    امکانش هست که اول اون چهار تروفی از دست دادنی رو گرفت ، بعد بازی رو تموم کرد بعد بریم سراغ بقیه تروفی ها ؟ یعنی مثلا بعد اینکه داستان بازی کلا تموم شد بعد بریم سراغ تروفی مربوط به ۱۰۰ در صد کردن بازی ؟

  • Registered
    آفلاین
    عضویت: شهریور 1398
    نظرها: 1
    تشکر: 0
    تشکرشده: 1
    کنسول‌های بازی:

    بزای تروفی Bountiful ، اگه جریمه بیشتر از ۲۵۰ دلار باشه ، باز هم تروفی انلاک میشه یا فقط باید ۲۵۰ دلار باشه؟?

    ‏مهمان از این نوشته تشکر کرده است.
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.