نویسنده: فرزین احمدی چهارشنبه، 10 بهمن 1397
ساعت 04:52

راهنمای سرقت از مزرعه‌ها در بازی Red Dead Redemption 2 مطلب ویژه

4.45 از 5

در بازی Red Dead Redemption 2، شما برای بدست آوردن تروفی Breaking and Entering  باید وسایل موجود در 4 مزرعه (Homestead) را بدست آورید. در این راهنما مکان همه مزرعه‌ها و وسایل موجود در هر کدام را به شما نشان می‌دهیم. با بازی‌ مگ همراه باشید.

در سراسر RDR2 هفت خانه روستایی وجود دارد که البته شما برای آنلاک‌کردن تروفی این بخش فقط به چهار تا از آن‌ها نیاز خواهید داشت. بنابراین مختارید که انتخاب کنید سراغ هر کدام از مزرعه‌ها که خواستید بروید. آخری مزرعه که در Willard’s Rest واقع شده فقط در چپتر 6 بازی قابل دسترس خواهد بود. بقیه مزرعه‌هابه محض ورود به چپتر 2 قابل دسترس خواهند بود و توصیه می‌کنیم که هر چه زودتر سراغ آن‌ها بروید. در اواخر بازی ممکن است بعضی از ساکنان این خانه‌ها دیگر آنجا حضور نداشته باشند و این بدین معنی است که شما نمی‌توانید از آن‌ها سوال‌وجواب کنید تا سرنخی بدست آورید. همچنین ممکن است پیشتر آن‌ها را کشته باشید و در این صورت همه چیز پیچیده شود.

مطمئن شوید که همه چیز -و نه فقط اشیای ذخیره‌شده- را برداشته‌اید. اولین باری که به سراغ این خانه‌ها رفتم نتوانستم تروفی را آنلاک کنم؛ چرا که فقط سراغ اشیای ذخیره‌شده رفته بودم و بقیه وسایل را برنداشته بودم.

 

Chez Porter

گنجه مخفی در طبقه بالای کاهدان است. وقتی ماموریت سرقت خاویر (Javier) را در چپتر 2 یا 3 دریافت می‌کنید، به همراه او برای دزدی از این مکان می‌روید. خاویر را می‌توانید در کمپ گنگ‌تان پیدا کنید. همچنین می‌توانید بعدها نیز بدون او به سراغ این خانه بروید؛ اما مشخص نیست که آیا در این صورت می‌توانید تروفی را آنلاک کنید یا نه. من بعد از بخش مربوط به داستان بازی نیز هنوز می‌توانستم وسایل موجود در گنجه را بردارم. وقتی وارد شدید کاهدان شدید می‌توانید از نردبان بالابروید تا گنجه‌ را کنار کنار یک کپه علوفه پیدا کنید. این جعبه حاوی 2 بسته 50 دلاری و همچنین یک کیف جواهرات است. حتماً بقیه وسایل و اشیای موجود در خانه را هم بردارید.

red dead redemption 2 homestead location 1

red dead redemption 2 homestead location 2

Aberdeen Pig Farm

وقتی به این مزرعه می‌رسید، فردی روی ... نشسته که به شما خوشآمد می‌گوید. شما نیز با او حال‌واحوال کنید، با اون صحبت کرده و به دنبال او داخل خانه‌اش بروید. سپس از آنجا را دزدی کنید. همچنین حتماً به بیرون خانه برگشته و وارد دری که در سمت جنوبی خانه است شوید. با این کار به اتاقی که گنجه قرار دارد می‌رسید. این در تا وقتی که به دنبال آن مرد وارد خانه‌اش نشده‌اید بسته خواهد بود. این گنجه، صندوقی کوچک با دو بسته بیست دلاری داخل‌اش است. مطمئن شوید که حتماً این گنجه را در کنار بقیه چیزهای موجود در خانه برمی‌دارید. طبقه شنیده‌ها از بازیکنان، این مزرعه تنها وقتی جز مقدار پیشروی آن‌ها به حساب آمده که آن‌ها با زوج صاحبخانه نوشیدنی خورده و بعد صندوقچه دیگری که پشت قاب عکس داخل خانه است را پیدا کرده‌اند. برای اینکه مطمئن شوید، این راه را هم امتحان کنید (روی کنسولPS4، تنها با خالی‌کردن محتویات صندوقچه‌ای که پشت خانه قرار داشت به مجموعه دزدی‌های من اضافه شد.

red dead redemption 2 homestead location 3

red dead redemption 2 homestead location 4

Lonnie’s Shack

4 مرد داخل کلبه لونی هستند. سه تا از آن‌ها را بکشید؛ اما چهارمی را زنده نگه دارید! بهتر است همینجا به صورت دستی بازی را سیو کنید. اسلحه‌تان را به سمت کسی که زنده مانده بگیرید و او را تهدید کنید. او مکان گنجه را به شما خواهد گفت. بسته به کسی که گذاشته‌اید زنده بماند، مکان قرارگیری گنجه می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال گنجه می‌تواند زیر بالش یکی از تخت‌ها و یا در کیسه گندم‌ها در آشپزخانه باشد. اما اگر آخرین نفر را سوال‌وجواب نکنید، نمی‌توانید گنج را بردارید.

red dead redemption 2 homestead location 6

red dead redemption 2 homestead location 6

Van Horn Mansion

ویلایی در سمت جنوب ایستگاه تجاری Van Horn قرار دارد. گاهی اوقات شما می‌توانید دو ساکن ویلا را داخل آن بیاید (این مساله کاملاً به صورت تصادفی اتفاق می‌افتد.) بعضی از بازیکنان آن‌ها را شب دیده‌اند؛ خود من ولی در روز آن‌ها را پیدا کردم (می‌توانید کمپ زده و استراحت کنید تا زمان جلو برود.) شب‌هنگام شما دو نفر را می‌بینید که در طبقه پایین خوابیده‌اند. روزها ممکن است آن‌ها آن اطراف نشسته یا در حال قدم‌زدن باشند. پولی که روز میز (پایین پله‌ها) است را بدزدید و هر چیز دیگری که در خانه می‌بینید را از غارت کنید. من به مدت یک ساعت زمان را جلو بردم تا بالاخره آن‌ها در روز ظاهر شدند. یکبار حدود بیست شب آنجا را چک کردم و هرگز پیدایشان نکردم. بعد بازی را دوباره بالا آوردم، چند کار دیگر انجام دادم و بعد وقتی سمت این ویلا برگشتم در اولین تلاشم آن‌ها را پیدا کردم. یافتن آن‌ها کاملاً تصادفی است. اجرای دوباره بازی ممکن است کمکی به پیداکردن آن‌ها کند.

red dead redemption 2 homestead location 8

red dead redemption 2 homestead location 8

Catfish Jacksons

وارد خانه جکسون‌ها شوید. ممکن است یک پدر و پسر داخل خانه باشند یا فقط پسر را آنجا پیدا کنید. شما می‌توانید از اتاق پذیرایی شاتگان را برداشته و پسر را تهدید کنید تا جای گنجه را به شما بگوید. گنجه می‌تواند در بخاری اتاق پذیرایی و یا بیرون خانه در سمت راست ورودی قرار گرفته باشید.

یک حفره کوچک در کنار خانه قرار دارد که یک جعبه درون آن است. سراغ جعبه رفته و محتویات‌اش خالی کنید. حتماً همه اشیای داخل خانه را هم بردارید؛ به خصوص جعبه اعلای سیگار که صندوقی در اتاق پسر قرار دارد و همچنین شاتگانی که در اتاق پذیرایی می‌بینید. این گنجه تنها در صورتی جزء سوابق دزدی‌های شما به حساب خواهد آمد که پسر را به حرف آورده باشید.

red dead redemption 2 homestead location 9

red dead redemption 2 homestead location 9

Watson’s Cabin

در کلبه واتسون، شما بانویی سالخورده را خواهید یافت. وارد خانه او شوید و از نردبانی که در پشت خانه قرار دارد پایین بروید تا به وارد زیرزمین شوید. شاتگان پیرزن را بدزدید و خانه را ترک کنید. دزدیدن همین شاتگان برای دریافت تروفی کفایت می‌کند. اگر پول بیشتری می‌خواهید (بی‌ارتباط با تروفی و انتخابی،) کمپی درست کرده و تا روز بعد استراحت کنید. بعد به کلبه برگردید تا با 4 پسر پیرزن روبرو شوید. همه آن‌ها را بکشید و صندوق قفل‌شده‌ای که روی میز آشپزخانه است –و پیشتر نبود- را بردارید. درون این صندوق حدود 7300 دلار پیدا خواهید کرد.

red dead redemption 2 homestead location 12

red dead redemption 2 homestead location 12

Willard’s Rest

این گنجه را تنها هنگامی می‌توانید بدست آورید که اولین ماموریت داستانی را در چپتر 6 تمام کرده باشید. به این مکان رفته و با زنی که ساکن است صحبت کنید تا به او بیاموزید که چگونه باید شکار کند. دو روز بعد برگردید (می‌توانید با کمپ‌زدن زمان را جلو ببرید.) وقتی برگشتید با او مسابقه تیراندازی بدهید؛ سپس او را تا داخل خانه دنبال کنید، غذا بخورید و بعد صندوقچه‌ای که کنار تخت است را خالی کنید. مطمئن شوید که همه چیز را برداشته‌اید.

یادداشت جانبی: ممکن است که در طول بازی به افرادی بربخورید که به شما از یک سرقت خانه در Rocky Seven بگویند؛ اما اسم این مکان روی نقشه Willard’s Rest است و همین مکانی است که از آن صحبت کردیم.

red dead redemption 2 homestead location 13

بعد از خالی‌کردن چهار تا از گنجینه‌های موجود در این مزرعه‌ها، شما تروفی Breaking & Entering را دریافت خواهید کرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.