نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 13 آذر 1397
ساعت 10:00

راهنمای شکار در بازی Red Dead Redemption 2 مطلب ویژه

4.36 از 5

راهنمای شکار و پیدا کردن جانوران در بازی Red Dead Redemption 2

در این مقاله راهنمای نحوه‌ی شکار کردن در بازی Red Dead Redemption 2، مکان تمام حیوانات لجندری و حیوانات معمولی و انواع روش‌های شکار را بررسی خواهیم کرد

سایر مطالب در مجموعه  مقالات راهنمای بازی Red Dead Redemption 2:

با عرضه‌ی یکی از مورد انتظارترین عناوین تاریخ بازی‌های ویدیویی یعنی Red Dead Redemption 2، استودیوی Rockstar بار دیگر هنر خود در بازیسازی را به رخ کشید. RDR 2 از هر جهت یک بازی کامل است، برای مثال فرآیند شکار در این بازی می‌تواند ساعت‌ها هر گیمر را به خود مشغول کند.

می‌توان گفت روش‌های موجود برای شکار حیوانات در عنوان Red Dead Redemption 2 نسبت به حتی اکثر بازی‌های سبک شکار، عمیق‌تر و دقیق‌تر طراحی شده‌اند. در این بازی علاوه بر آنکه باید به فکر ردگیری و کشتن حیوانات باشید بلکه ابزار مورد استفاده در این فرآیند را نیز به دقت انتخاب کرده باشید.

گونه‌های جانوری متنوع، انواع مختلف مهمات، سلاح‌ها متنوع، روش‌ها و تجهیزات گوناگون، تمام این موارد در کنار هم گستردگی و پیچیدگی بخش شکار نسخه‌ی دوم رد دد ردمپشن را موجب می‌شوند. اگر در ماجراجویی‌های مربوط به شکارِ RDR2 حواستان را جمع نکرده باشید، براحتی توسط مادر طبیعت شکست خواهید خورد! اما جایی برای نگرانی وجود ندارد، با استفاده از این راهنما فوت و فن شکار در بازی Red Dead Redemption 2 را به آسانی فرا خواهید گرفت تا بتوانید پوست حیوانات مختلف را به بهترین نحو ممکن جمع کنید.

RDR 2 1

در RDR 2 شکار در قالب سه جنبه از بازی به کارتان خواهد آمد: تهیه‌ی گوشت (Meat)، تهیه‌ی پوست خام حیوانات (Pelt) و ساخت و ساز آیتم‌های مختلف (Craft). اگر می‌خواهید هسته‌ی سلامت (Health Core) آرتور را بالا نگه دارید باید بهترین لباس‌ها را بپوشید و با کیفیت‌ترین نوع مهمات را ساخته باشید. در RDR 2 شکار از نان شب واجب‌تر است. در ادامه چند مورد از فواید شکار و آیتم‌های بدست آمده از طریق آن را برایتان فهرست کرده‌ایم:

  • برپا کردن یک ادوگاه (Campfire) و پختن گوشت و سپس مصرف آن یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای نگه داشتن بازده آرتور در بالاترین حد ممکن است.
  • در یک کمپ‌فایر می‌توان با استفاده از بخش‌های مختلف بدن یک حیوان به ساخت و ساز پرداخت. برای مثال با استفاده از چربی حیوانی (Animal Fat) می‌توان مواد منفجره ساخت و یا با استفاده از پر پرندگان انواع خاصی از تیرها را ساخت.
  • لاشه‌ی حیوانات و بخش‌های مختلف بدن آن‌ها را می‌توان به یک NPC با نام Pearson که در کمپ (Camp) حضور دارد اهدا کرد. با انجام این کار هم می‌توان در پیشرفت کمپ مشارکت داشت و هم آپگریدهای مختلف را آنلاک کرد.
  • برای بدست آوردن پول می‌توان لاشه‌ی حیوانات و بخش‌های مختلف بدن آن‌ها را به قصاب‌های بازی (Butchers) فروخت.
  • به منظور ساخت طلسم‌های مختلف (Talisman) توسط مالخرها باید از بخش‌های خاصی از بدن جانوران استفاده کنید. استفاده از هرکدام از این طلسم‌ها می‌تواند یک توانایی شما را به طور دائم تقویت کند.
  • پیشرفت در کندن پوست حیوانات به لباس پوشیده شده توسط آرتور و پیشروی شما در چالش‌های Master Hunter بازی بستگی دارد.

ترفندهایی در ارتباط با شکار در Red Dead Redemption 2

RDR 2

قبل از هر چیز، باید از تلاش برای شکار حیواناتی که دارای کیفیتی کمتر از سه ستاره هستند، تا حد امکان پرهیز کنید. زمانی که طعمه‌ی خود را از فاصله‌ی دور شناسایی می‌کنید، از دوربینتان استفاده کنید. در هنگام نزدیک شدن به طعمه باید حتما در مسیر وزش باد قرار بگیرید تا حیوان بوی شما را حس نکند. اگر با استفاده از دوربین شکاری به طعمه نگاه کنید ستاره‌هایی ظاهر می‌شوند که کیفیت پوست همان جاندار را نشان خواهند داد. کیفیت سه ستاره یا Pristine (طبیعی و دست نخورده) همان چیزیست که شما نیاز دارید.

همچنین باید این نکته توجه داشته باشید که از مهمات به میزان درست برای از پا درآوردن حیوان استفاده کرده باشید. اگر بیش از حد به حیوان شلیک کنید، پوستش کیفیت خود را از دست خواهد داد و به نتیجه‌ی مطلوب دست نخواهید یافت. پس باید بجای آنکه پشت سرهم به حیوان شلیک کنید تنها با چند شلیک به نقاط حساس کارش را بسازید.

چگونه طعمه را به بهترین شکل ممکن از پا دربیاوریم؟

RDR 2 3

همانطور که در بالا اشاره کردیم، کیفیت شکار شما به میزان استفاده صحیح از مهمات (این مورد را می‌توان در منوی Compendium بررسی کرد) بستگی دارد تا شکار به بهترین شکل ممکن کشته شود. در بدن تمام حیوانات بازی نقاطی وجود دارد که با نشانه گرفتن و شلیک به آن‌ها حیوان بلافاصله کشته خواهد شد. زمانی که قابلیت Dead Eye را به سطح چهار (Level 4 Dead Eye) برسانید این نقاط حساس با رنگ قرمز نمایش داده خواهند شد.

با استفاده از این آپگریدِ قابلیت Dead Eye که در چپتر پنجم بازی آنلاک می‌شود، زمانی که به سمت یک عضو حیاتی از بدن جانور مثل مغز یا قلب هدف بگیرید، نشانه‌ی محل اصابت، در تصویر به رنگ قرمز درخواهد آمد. به این اهداف کوچک شلیک کنید تا حیوان درجا کشته شود. به یاد داشته باشید که شما باید به میزان نفوذ گلوله در بدن حیوان نیز دقت داشته باشید. مثلا آن دسته از حیواناتی که دارای جمجمه‌ی ضخیم هستند تنها به شرطی درجا کشته خواهند شد که شما از گلوله‌های سریع و سلاح‌های قدرتمند استفاده کرده باشید.

مکان تمام حیوانات افسانه‌ای بازی Red Dead Redemption 2

به منظور بدست آوردن یکی از بهترین لباس‌های بازی باید پوست تهیه شده از لاشه جانوران افسانه‌ای (Legendary) بازی را به دست شخصیت Trapper (صیاد) برسانید. در ویدیوی زیر مکان تمام این نوع از جانوران را نشان می‌دهد:

روباه افسانه‌ای (Legendary Fox): در سمت شمال مالخری که در رودز (Rhodes) حضور دارد پیدا می‌شود.

تمساح بزرگ افسانه‌ای (Legendary Bullgator): در سمت غرب لاکای (Lakay) در بایو (Bayou) پیدا می‌شود.

گوزن شمالی افسانه‌ای (Legendary Elk): در سمت شرق بکس استیشن (Bacchus Station)، شمال فورت والاس (Fort Wallace) پیدا می‌شود.

شیر کوهی افسانه‌ای (Legendary Cougar): در سمت غرب تامبل‌وید (Tumbleweed)، در منطقه‌ی گپتوث ریج (Gaptooth Ridge) پیدا می‌شود.

شغال افسانه‌ای (Legendary Coyote): در سمت شمال غربی رودز (Rhode)، در اسکارلت میدوز پیدا می‌شود.

گرگ افسانه‌ای (Legendary Wolf): در سمت غرب بکس بریج (Bacchus Bridge)، در کوتورا اسپرینگز پیدا می‌شود.

شوکای افسانه‌ای (Legendary Buck): در سمت شمال غرب استرابری (Strawberry) پیدا می‌شود.

گراز افسانه‌ای (Legendary Boar): در سمت شمال لاگراس (Lagras)، در بلوواتر مارش (Bluewater Marsh) پیدا می‌شود.

سگ‌آبی افسانه‌ای (Legendary Beaver): در سمت جنوب غربی باچر کریک (Butcher Creek) پیدا می‌شود.

خرس گریزلی باراتی افسانه‌ای (Legendary Bharati Grizzly Bear): در سمت شمال اوکریز ران (O’Creagh’s Run)، در گریزلیز ایست (Grizzlies East) پیدا می‌شود.

گاومیش سفید افسانه‌ی (Legendary White Bison): در انتهای سمت غرب گریزلیز (Grizzlies)، در کنار دریاچه‌ی ایزابلا (Lake Isabella) پیدا می‌شود.

پلنگ جیاگوئارو افسانه‌ای (Legendary Giaguaro Panther): در سمت شرق شیدی بل (Shady Belle)، در منطقه‌ی لیموین (Lemoyne) پیدا می‌شود. تنها زمانی که در چالش Mater Hunter به رتبه نهم برسید این جانور ظاهر خواهد شد.

گاومیش تاتانکای افسانه‌ای (Legendary Tatanka Bison): در سمت جنوب شرقی مزرعه‌ی مک‌فارلین (MacFarlane’s Ranch)، در منطقه‌ی هنیگانز استد (Hennigan’s Stead) پیدا می‌شود.

گوزن موس افسانه‌ای (Legendary Moose): در گوشه‌ی شمال شرقی نقشه‌ی بازی و در منطقه‌ی رونوک ریج (Roanoke Ridge) پیدا می‌شود.

قوچ بیگهورن افسانه‌ای (Legendary Bighorn Ram): در سمت غرب ولنتاین (Valentine)، در کتل پاند (Cattail Pond) پیدا می‌شود.

گوزن شاخ چنگالی افسانه‌ای (Legendary Pronghorn): در سمت شرق فورت مرسر (Fort Mercer) در منطقه‌ی ریو دل روبو راک (Rio Del Lobo Rock) پیدا می‌شود.

مکان و زیستگاه جانوران بازی Red Dead Redemption 2:

پس تا اینجا متوجه شدیم که با مراجعه به منوی Compendium می‌توان از نحوه‌ی رویارویی با هر جانور مطلع شد. اکنون تنها مشکل این است که بقیه‌ی جانوران بازی را از کجا پیدا کنیم؟ در ادامه محل زندگی بقیه‌ی حیوانات را بر روی نقشه‌ی بازی RDR 2 مشخص خواهیم کرد. البته لازم به مشخص کردن محل زندگی تمام جانوران بازی نیست زیرا بسیاری از آن‌ها در نقاط متعدد نقشه و با تعداد فراوان دائما به چشم خواهند خورد. شما آیتم‌های مورد نیازی که با شکار این دسته از جانوران تامین می‌شوند را با پیشروی در بازی کسب خواهید کرد و از آنجا که تعدادشان زیاد است و مخفی‌گاه خاصی ندارند مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

RDR 2 ALLIGATOR

در ادامه مکان چند گونه که پیدا کردنشان کمی سخت خواهد بود را برایتان توضیح خواهیم داد:

زیستگاه خفاش‌ها (Bat):

به بال خفاش یا گوشت ریش ریش نیاز دارید؟ محل زیر را بررسی نمایید.

rdr 2 bat locations

زیستگاه آرمادیلو، ایگوانا و بزمجه‌ی هیلا (Armadillo، Iguana، Gila Monster):

اگر به پوست آرمادیلو (Armadillo) نیاز دارید باید از بلک‌واتر (Blackwater) رد شده و وارد نیوآستین (New Austin) بشوید.

در واقع این جانوران را می‌توان در نواحی اطراف شهر آرمادیلو پیدا کرد. همچنین محل پیدا کردن ایگوانا (Iguana) و بزمجه‌ی هیلا (Gila Monster) در عکس زیر نشان داده شده است:

rdr 2 Armadillo locations

زیستگاه سگ آبی (Beaver):

اگر به آیتم‌های خز سگ آبی (Beaver Fur) یا غده‌های عطری (Scent Gland) نیاز داشتید، ممکن است متوجه سخت بودن پیدا کردن این موجودات کوچک شوید. شما می‌توانید گروهی از آن‌ها را در اطراف دریاچه‌ای که در غرب استرابری وجود دارد پیدا کنید. همچنین تعدای از آن‌ها را در ناحیه‌ای که زیر حروف «E» و «R» روی نقشه و در زیر اسم NEW HANOVER قرار دارند پیدا خواهید کرد. به عکس زیر نگاهی بیندازید:

rdr 2 beaver locations

زیستگاه گاو نر (Bull):

تاکنون دو مکان مناسب برای پیدا کردن گاو نر پیدا شده است. اگر به دنبال آیتم‌های شاخ گاو (Bull Horn)، پوست این جانور (Pelt) یا گوشت گاو (Prime Beef) هستید، باید به مکانی که در عکس زیر مشخص شده بروید:

rdr 2 bull locations

زیستگاه کرکس (Condor):

اگر به آیتم پر کرکس (Condor Feather) نیاز پیدا کردید تنها یک مکان در بازی برای بدست آوردنش وجود دارد؛ غرب تامبل‌وید (Tumbleweed) در منطقه‌ی نیوآستین (New Austin)، همانطور که در عکس زیر مشاهده می‌کنید:

rdr 2 condor locations

زیستگاه خرچنگ‌ها (Crab):

با اینکه پیدا کردن خرچنگ‌ها کمی سخت است اما برای بدست آوردنش گوشت آن یعنی آیتم Crustacean Meat می‌توانید منطقه‌ی مشخص شده در عکس زیر را جستجو کنید:

rdr 2 crab locations

زیستگاه پرنده‌ی موم‌بال (Waxwing):

پیدا کردن این پرندگان کوچک ممکن است سخت باشد، پس لازم است به مکان‌های زیر سر بزنید:

rdr 2 wax wing locations

برای پیدا کردن گونه‌های دیگر تنها کافیست کمی در محیط بازی بگردید. کبوترها در سن دنیس (Saint Denis)، پرنده‌ی Gull در کنار خلیج، حیوانات دامی در مزرعه‌ها و دوزیستان در کنار دریاچه‌ها و رودخانه قابل رویت هستند.

محیط‌های آبی واقع در سن دنیس زیستگاه و جانوران خاص خودش همانند: لاکپشت‌ها، قورباغه‌ها، تمساح‌ها، اگرت‌ها و پرنده‌ی کرین را دربر می‌گیرد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.