نویسنده: FariD یکشنبه، 23 خرداد 1395
ساعت 12:19

برنامه کامل کنفرانس های خبری E3

4.67 از 5

نفس ها در سینه ها حبس است و همگی ثانیه به ثانیه منتظر شروع بزرگترین فستیوال اصحاب صنعت بازی هستیم. این فستیوال از نیمه شب امشب (به وقت تهران) آغاز می شود و تولیدکننده ها، ناشران و کنسول سازان یکی یکی به شرح اقدامات یک سال پیش روی خود می پردازند.

در این مطلب قصد داریم برنامه کامل کنفرانس های خبری که در این همایش ارائه خواهند شد را به اطلاع شما برسانیم. شما می توانید در زمان های مورد نظر از طریق شبکه های معتبر پخش مستقیم نظیر Youtube و Twitch به صورت زنده شاهد کنفرانس خبری کمپانی مورد علاقه تان باشید. با این وجود همواره می توانید اخبار لحظه به لحظه این رویداد بزرگ را در بازی مگ دنبال کنید.

 EA Play

زمان: دوشنبه 24 خرداد ساعت 00:30 بامداد

اطلاعات: در آغاز سال جاری میلادی، کمپانی EA اعلام کرد که بازی هایی را برای فستیوال E3 در چنته دارد. این رویداد، کنفرانس خبری خود را دارد. انتظار می رود در این کنفرانس در مورد بازی هایی چون Battlefield و Star Wars و نیز خبرهای جدید از بازی های مسابقه ای و ورزشی در دست ساخت این کمپانی صحبت شود.

EAPlay

Bethesda

زمان: دوشنبه 24 خرداد ساعت 6:30 صبح

اطلاعات: کنفرانس خبری Bethesda در E3 قرار است شامل ارائه خبرهایی در مورد بازی های Dishonored 2 و Fallout 4 و The Elder Scrolls و احتمالا بازی های دیگر باشد.

تاریخ برگزاری کنفرانس Bethesda در E3 2016

Microsoft

زمان: دو شنبه 24 خرداد ساعت 21

اطلاعات: نخستین کنفرانس خبری از سه غول بزرگ کنسول ساز را مایکروسافت برگزار خواهد کرد. در این کنفرانس، تمام خبرهای مربوط به Xbox One و Windows PC ارائه خواهد شد. آن ها همچنین احتمالا در مورد نه یکی، بلکه دو Xbox One جدید صحبت خواهند کرد.

تاریخ برگزاری کنفرانس مایکروسافت در e3 2016

PC Gaming

زمان: دو شنبه 24 خرداد ساعت 22:30

اطلاعات: این کنفرانس دومین فرصتی است که در آن با عمق بیشتری به بازی های ویندوزی پرداخته شود. البته در این فرصت احتمالا خبرها کوتاه تر و دقیق تر هستند و امیدواریم که از رویداد پارسال نیز بهتر باشد. توسعه دهنده های بسیاری حرف برای گفتن در این کنفرانس خواهند داشت.

Ubisoft

زمان: سه شنبه 25 خرداد ساعت 00:30 بامداد

اطلاعات: نمایش Ubisoft احتمالا شامل خبرهای Assassin's Creed و The Division خواهد شد، اما این ناشر فرانسوی الاصل در رویدادهای مختلف همواره سورپرایزهایی را آماده کرده است. از دیگر بازی هایی که در این کنفرانس قطعاً خبرهای بیشتری از آن خواهیم شنید، Watch_Dogs 2 می باشد.

تاریخ برگزرای کنفرانس یوبی سافت در E3 2016

 

Sony

زمان: سه شنبه 25 خرداد ساعت 5:30 صبح

اطلاعات: در این روز شاهد کنفرانس خبری بزرگ و پرمخاطب سونی خواهیم بود. در سال جاری، احتمالاً چیزهایی زیادی در مورد PS VR خواهیم شنید. همچنین قطعاً خبرهایی در مورد بازی های انحصاری PS4 و شاید اندکی در مورد کنسول پرحاشیه و هنوز رونمایی نشده PS4 Neo بشنویم.

تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در E3 2016

 Nintendo

زمان: سه شنبه 25 خرداد ساعت 20:30

اطلاعات: در حالی که شرکت نینتندو در ابتدا اعلام کرد که E3 امسال به کلی درباره Zelda و به خصوص The Legend of Zelda خواهد بود، اما واقعاً اینطور نیست. این کمپانی بر خلاف دو کنسول ساز دیگر دو کنفرانس خبری در دو روز متفاوت خواهد داشت. نینتندو گفته است که در روز اول بازی های Pokemon Sun و Pokemon Moon را نمایش خواهد داد و پس از آن برای اولین بار نگاه عمیقی به Legend of Zelda جدید خواهد انداخت.

زمان: چهارشنبه 26 خرداد ساعت 21:30

اطلاعات: نینتندو در کنفرانس دوم خود، جلسه پرسش و پاسخی را با توسعه دهنده Pokemon GO برگزار خواهد کرد. سپس از بازی های رو به انتشاری چون Monster Hunter Generations و Dragon Quest VII: Fragments of the Forgotten Past و Tokyo Mirage Sessions رونمایی خواهد کرد.

ساعت برگزاری کنفرانس نینتندو در E3 2016

FariD | مقالات | 12/06/2016
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.