آقای Kazunori Yamauchi تهیه کننده Gran Turismo Sport در جریان نشست خبری در E3 2016 جزئیات جالب توجهی را درباره این بازی پیش رو ذکر کرد.
آقای یامائوچی توضیح داد که رنگ های خودروها در این بازی دقیقاً با توجه به مشخصات ارائه شده از سوی تولیدکننده ها، همانطور که در عالم واقعیت وجود دارند بازسازی شده اند. دستیابی به این سطح از واقع گرایی «واقعاً دشوار است». این بازی در حقیقت شامل یک «شبیه ساز سطح رنگ» است که این واقعیت را بازسازی می کند که رنگ خودرو دارای یک پوشش زیرین، یک پوشش میکا یا متالیک روی آن، و سپس یک پوشش رنگ شفاف در بالا است.
همچنین شنیده ها حکایت از آن دارد که خودروها و پیست ها کاملاً برای این بازی بازسازی شده اند و این کار زمان بری بود. به همین دلیل، کیفت این بازی «فوق العاده بالا» است و بدین ترتیب هم آقای یامائوچی می تواند در نهایت Gran Turismo ای که همیشه می خواسته بسازد را در پیش چشمانش مشاهده کند.
نظرات (3)