نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 14 آبان 1396
ساعت 23:25

راهنمای بازی The Evil Within 2 برای سطح مبتدی

5 از 5

 

در این مقاله مهمترین نکات برای کشتن زامبی‌ها و زنده ماندن در بازی The Evil Within 2 گردآوری شده است

"این دیگه چه کوفتیه؟" این سوالیست که اغلب توسط شخصیت اول بازی The Evil Within 2، یعنی سباستین کاستلانوس پرسیده می‌شود. شما نیز در هنگام بازی کردن این سوال را دائما با خود تکرار می‌کنید. The Evil Within 2 در مقابل شما جهانی کابوس‌وار را قرارمی‌دهد که معمولا قوانین دنیای حقیقی در آن کاربردی ندارند. در این جهان درگیر مصائب بسیاری خواهید شد و البته به طور پیوسته در حال یادگیری خواهید بود.

 اما حتی برای جنون نیز قوانینی وجود دارد. با کمی تفکر پیرامون بازی و کارهایی که می‌توانید به قصد زنده ماندن در آن انجام دهید، مخصوصا اگر در چند ساعت ابتدایی آن قرار دارید، همیشه راههایی وجود دارد. در این راهنما، آموخته‌های خود را با شما در میان می‌گذاریم و به شما کمک می‌کنیم تا هرچه سریعتر از طریقه‌ی کار جهان بازی؛ Union سردر بیاورید.     

با احتیاط بازی کنید

پرکاربردترین توصیه‌ی ما به بازیکنان میتواند این باشد که: آهسته و ثابت حرکت کنید! هم در نحوه‌ی بازی کردنتان و هم در اجرای نقشه‌هایتان همیشه این مورد را به یاد داشته باشید. سباستین یک ابرقهرمان نیست. او فقط یک انسان معمولی است که نمی‌تواند با سرعت زیاد یا برای مدت طولانی بدود و کار کردن با چاقو را به طور حرفه‌ای بلد نیست. ما هم مثل او هستیم. ما با او ارتباط برقرار می‌کنیم. این بدان معناست که شما باید با احتیاط بازی کنید.

هدف ما این نیست که بگوییم سباستین ضعیف است. شما فقط می‌بایست در نظر بگیرید کاراکتری که کنترلش را بر عهده دارید یک ماشین کشتار قدرتمند و عضلانی نیست بنابراین باید روشی متناسب با ویژگی‌های سباستین برای انجام بازی اتخاذ کنید. بازی The Evil Within 2  به کسانی که صبورانه و با دقت فراوان مراحل را به پیش ببرند، پاداش خواهد داد. (پاداشش هم این است که کمتر می‌میرید!) هر رویارویی با دشمنان را به مثابه‌ی حل یک معما در نظر بگیرید. قطعاتی که باید به درستی در کنار هم قرار دهید این موارد هستند: میدان و خط دید زامبی‌ها، حرکات و جابجایی آنها و مکان‌هایی که شما می‌توانید در آنها پنهان شوید.

در ابتدای بازی، حتی نبرد با یک زامبی در آن واحد هم ممکن است برایتان دشوار باشد. و اگر اینطور باشد مواردی وجود دارد که باید به آن توجه کنید. باید صبر کنید تا زمانی که زامبی پشتش را به شما بکند و همراهانش نیز به درگیری توجهی نداشته باشند. سپس به آرامی به او نزدیک می‌شوید و دخلش را در می‌آورید و پس از آن سراغ هدف بعدی می‌روید.

هرچقدر که در مواجهه با دشمنان با خونسردی و آرامش بیشتری عمل‌ کنید شانس زنده ماندن خود را افزایش می‌دهید. شدت عمل و واکنش‌های غیرمنطقی را کنار گذاشته و ظرافت و دقت را جایگزین کنید. در بازی کنترل یک ابرقهرمان را در دست ندارید. هردرگیری را به به مراحل کوچکتر تقسیم کنید، به جزییات توجه نمایید و در نهایت در یک لحظه واکنش نشان دهید.

the evil within 2 guide

با مخفی‌کاری کنار بیایید و محدودیت‌هایش را هرچه زودتر بشناسید

The Evil Within 2 یک بازی ترسناک در سبک بقا است، پس حتی آیتم‌های ضروری مانند مهمات به صورت پراکنده در بازی قرار دارند. در پیدا کردن و یا ساختن اشیاء و آیتم‌ها محدودیت دارید اما در همین وضعیت نیز کیف مهمات شما دارای ظرفیت ۲۰ است (هرچند بعدا می‌توانید آن را افزایش دهید.) در چندین ساعت ابتدایی تجربه‌تان در بازی، اسلحه‌هایتان نیز ضعیف هستند. اگر در تیراندازی مهارت شگفت‌انگیزی ندارید، احتمالا برای از پا در آوردن ضعیف‌ترین زامبی نیز یک خشاب کامل از سلاح کمری را خالی خواهید کرد. و پس از آن دیگر گلولهای نخواهید داشت.

حال سوالی که پیش می‌آید این است: مهمات و تیر زیادی ندارید، سلاح‌هایتان ضعیف هستند، پس چاره چیست؟

در میان تجهیزاتتان، فقط یک اسلحه از دو کمبود اساسی مطرح شده در سوال بالا برخوردار نیست: چاقویی که با خود به همراه دارید. متاسفانه، چاقو یک سلاح تقریبا بلااستفاده است مگر در مواقع ضروری، مثلا وقتی در یک مبارزه‌ی ناامید کننده برای نجات جانتان می‌جنگید یا اینکه می‌خواهید کار یک زامبی را تمام کنید. کشتن با استفاده از حرکات پنهان کارانه (Sneak kills) بیشتر زامبی‌های معمولی را با یک حرکت خواهد کشت. به حالت نیم‌خیز بمانید، حواستان را جمع کرده و صبر کنید. در این صورت قادر خواهید بود که زامبی‌های زیادی را بدون حتی یک شلیک از پای دربیاورید.

هر دشمنی که دزدکی به او نزدیک می‌شوید و با استفاده از چاقوی ابدیتان او را از پای در میاورید، مانند گلوله‌ای است که برای زمان عدم کارایی مخفی‌کاری ذخیره می‌کنید. پس مخفی‌کاری را در اولویت قرار دهید. این به نفع شماست.

یاد گرفتن این که چه چیزی توجه یک زامبی را جلب می‌کند نه تنها شما را زنده نگه می‌دارد بلکه حتی زمان زیادی را برای شما میخرد. هرچه زودتر این موارد را یاد بگیرید و محدودیت‌ها را کنار بزنید. سعی کنید بفهمید که چقدر میتوانید به یک زامبی نزدیک شوید قبل از اینکه او متوجه حضور شما شود. یاد بگیرید که دویدن چه زمانی بلامانع است. حرکات مختلف زامبی‌ها را تماشا کنید  و آنها را به خاطر بسپارید، و یاد بگیرید که چگونه میتوانید از پشت سر یا از مقابلشان مخفیانه عبور کنید. یاد گرفتن اینکه چه کارهایی را باید انجام دهید و از چه کارهایی دوری کنید شما  را زنده نگه خواهد داشت.

دائما از تفنگتان استفاده نکنید اما وقتی اینکار را انجام می‌دهید ترسی نداشته باشید

جدا از اینکه همیشه باید حساب مهماتتان را داشته باشید، میزان صدایی که یک تفنگ ایجاد میکند نیز‌مشکل ساز است. آنقدرها هم که میترسید صدای زیادی ندارد، اما بازهم توجه دشمنان را به خودش جلب می‌کند. خودتان را فقط به چاقوی ابدی محدود نکنید. اگر از اسلحه کشیدن بر روی دشمنان میترسید باید بدانید که اگر این ترس را کنار نگذارید دفعات زیادی خواهید مرد. دلیلش را بعدا میگوییم...

the evil within 2 guide

اگر در یک مبارزه فقط از چاقو استفاده کنید، میمیرید

سباستین فقط میتواند دو حرکت با چاقو انجام دهد و پس از آن نیاز به نفس‌گیری دارد، و یک زامبی معمولا ضربه‌ی دوم را دریافت نمیکند و شما را می‌کشد. یک مبارزه که در آن فقط از چاقو استفاده کنید، زمینه‌ی ورود شما به دردسر را فراهم می‌کند.

با استفاده از چاقو یک ضربه به دشمن بزنید تا برای لحظه‌ای به دلیل صدمه‌ای که دریافت کرده، بی‌حرکت بماند سپس از او فاصله بگیرید. اگر میتوانید آنها را بروی زمین بیندازید و در نهایت با یک لگد کارش را تمام کنید. اما اگر از روبرو با چاقو درگیری را ادامه بدهید مرتکب خود کشی شده‌اید.

تبرها شما را در مبارزه با دشمنان پیروز خواهند کرد

هرجا که چاقو ضعیف باشد تبر بسیار قدرتمند خواهد بود مثل زمانی که رو در روی یک زامبی قرار گرفته‌اید. به محض این که یک دشمن را با استفاده از تبر بکشید، بعد این سلاح قدرتمند خواهد شکست. با این حال  فکر نکنید که تبرها بسیار گرانبها هستند. مخصوصا زمانی که دشمنی که قصد کشتنش را دارید هم یکی از آنها را حمل می‌کند. از تبر استفاده کنید، با یک ضربه زامبی را بکشید و و سپس تبری که از او دراپ می‌شود را جمع‌آوری کنید.

اکر که در تجهیزاتتان تبر ندارید هروقت یکی از آنها را دیدید بلافاصله برش دارید. تبرها زندگی شما را نجات می‌دهند.

the evil within 2 guide

در ابتدای بازی وقتی که در یک کاور هستید نمیتوانید با یک ضربه‌ی چاقو دشمنان را بکشید

وقتی که بازی را تازه شروع می‌کنید، روش‌ کشتن مخفیانه، مطمئن‌ترین راه از بین بردن زامبی‌ها بدون ایجاد سروصداست. اما وقتی که در گوشه‌ها یا کنج دیوار قرار دارید نمیتوانید دشمن را مخفیانه بکشید. و این نیازمند تمرین برای یک درس سخت و آزار دهنده است. وقتی که پرستار تاتیانا را میبینید (Nurse Tatiana)، قابلیت مخفی کاریتان را ارتقا دهید تا توانایی کمین کردن (Ambush) برایتان آزاد شود. این توانایی به شما اجازه می‌دهد زمانی که در یک کاور پناه گرفته‌اید به دشمن با چاقو ضربه بزنید و این به زنده ماندن شما خیلی کمک خواهد کرد.

تا وقتی که لوت را ندیده‌اید ضربه زدن به دشمن را ادامه دهید

وقتی که یک مبارزه را به پایان می‌رسانید، چه با استفاده از ضربات چاقو یا شلیک کردن به دشمن، تا زمانی که لوت دراپ نشده به کارتان ادامه دهید. اینکه دشمنی که به آن شلیک کرده‌اید یا ضربه زدید برروی زمین می‌افتد دلیل نمی‌شود که مرده باشد،در اینجا قوانین فیلم‌های ترسناک حاکم است. زامبی‌ها یک عادت کثیف دارند که وقتی بر روی زمین افتاده‌اند ناگهان برمی‌خیزند و به حمله کردن به شما ادامه می‌دهند انگار نه انگار که اتفاقی رخ داده است.

راهی که میتوانید از طریق آن که مطمئن شوید زامبی مرده است این است که منتظر دراپ شدن لوت باشید. زامبی‌ها هروقت که بمیرند آیتمهایی را دراپ خواهند کرد مانند green gel یا gunpowder.

گاهی اوقات شناسایی شدن حتما موجب مرگ شما نمی‌شود

Union پر از جاهایی است که می‌توانید در آنها مخفی شوید. شما هرگز دلتان نمیخواهد که توسط دشمنان شناسایی شوید، اما زمانی که این اتفاق افتاد عصبی و تسلیم نشوید. در چنین مواقعی، سریعا اسلحه‌تان را بیرون نکشید و با تیراندازی توجه همه را به خودتان جلب نکنید و همچنین مجبور نیستید که مثل دیوانه‌ها چاقویتان را بیخودی در هوا تکان دهید (این کار به شما کمک نخواهد کرد ما قبلا امتحان کرده‌ایم) سعی کنید که آرام باشید و یک جا برای مخفی شدن پیدا کنید. به گوشه‌ها بروید و منابع نور را از بین ببرید و در تاریکی پنهان شوید. زامبی‌ها ترسناکند و حواسشان بسیار محدود است.

بوته‌ها بسیار کارامدند ولی در عین حال می‌توانند وحشتناک هم باشند

بوته‌ها برای پنهان شدن جاهای مناسبی‌اند. اما حواستان به آنهایی که بلندترند باشد. ممکن است زامبی‌ها نتوانند درون آنها را ببینند، اما شما هم به سختی قادر به دیدن وقایع اطرافتان خواهید بود. هدف گرفتن با اسلحه‌ ممکن است کمک حالتان باشد اما باز هم دید شما محدود است. بوته‌ها هم می‌توانند جان شما را نجات بدهند، و هم شما را به دام بیندازند.

گرفتار شدن در آغوش مرگبار یک زامبی همیشه به معنای تمام شدن کار نیست!

هنگامی که یک زامبی به شما بیش از حد نزدیک می‌شود، شرایط بسیار سختی برایتان بوجود می‌آید. ممکن است از یکی از ضرباتشان جان سالم بدرد ببرید در عوض مقدار زیادی از سلامتتان کم خواهد شد. هرچه زودتر، مهارت مخفی کاری bottle break را آپگرید کنید. با فعال کردن این مهارت، هروقت که در دستان یک زامبی گرفتار شوید، بصورت خودکار یک بطری از میان تجهیزاتتان کم می‌شود تا سباستین با استفاده از آن محاصره‌ی زامبی را بشکند و خود را نجات دهد.

از رابط کاربری بازی به نفع خودتان استفاده کنید

این مسئله که شما یک زامبی را نمی‌بینید به این معنا نیست که او نیز شما را نمی‌بیند. آنها از آنچه که شما فکرش را می‌کنید هم آب‌زیرکاه‌ترند! و وقتی که شما را غافلگیر کنند ترسناک‌تر به نظر می‌رسند. اما شما در این شرایط نیز می‌توانید با استفاده از ترفندی خودتان را نجات دهید.

آیکان چشم که هشدار دهند‌ه‌ی حضور دشمن است و در بالای رابط کاربری (HUD) وجود دارد در صورتیکه دشمنان حرکات سباستین را ببینند یا صدایی از او بشنوند به شما هشدار خواهد داد. اگر این چشم دائما به اطراف حرکت کند به این معناست که کسی دنبال شما می‌گردد. اگر بدون پلک زدن روبرو را نگاه کند، یعنی دشمن شما را دیده و به طرفتان در حال حرکت است. ظاهر شدن پرانتزهایی در کنار چشم نشان‌دهنده‌ی این است که صدای ایجاد شده توسط سباستین به اندازه‌ای است که توجه دشمنان را به خود جلب کند.

the evil within 2 guide

نسبت به محیط اطرافتان آگاه باشید

در این بازی خبری از مینی‌مپ نیست، پس این برای شما یک نکته‌ی منفی محسوب می‌شود که از ابتدای بازی وجود دارد. البته، معمولا در اغلب اوقات، شما قادر به شناسایی یک زامبی خواهید بود، پیش از آنکه او متوجه حضور شما شود. از این توانایی استفاده کنید. مدام به اطرافتان نگاه کنید و سعی کنید که ردی از دشمنانتان بیابید.

زامبی‌های خواب آلود را به حال خودشان رها کنید!

زامبی‌های The Evil Within 2 یک عادت بد دارند و آن چیزی نیست جز دراز کشیدن در میان علف‌های بلند. اگر حواستان نباشد ممکن است مزاحمشان شوید و آنها را لگد کنید! (در این وضعیت آدرنالین است که در خونتان ترشح می‌شود!). باید دقت داشته باشید که حتی اگر یک زامبی بر روی زمین دراز کشیده یا به یک دیوار تکیه داده، باز هم می‌تواند برای شما خطرناک باشد.

اگر اینطور به نظر میرسد که زامبی خودش را به مردن زده، شما باید تصور کنید که او منتظر شماست و میخواهد شما را گول بزند. هرگز از مرده بودن چیزی که خودتان آن را نکشته‌اید اطمینان نداشته باشید.

زامبی‌هایی که غیرفعال و بی حال هستند، برای شما تهدیدی محسوب نمیشوند مگر زمانی که شما از رویشان رد شوید یا به آنها حمله کنید. شما میتوانید به صورت پنهانی از کنارشان عبور کنید بدون اینکه مشکلی ایجاد شود (با فرض اینکه چیزی زامبی‌ها را بیدار نکند). معمولا بهترین تصمیم در این شرایط پیدا کردن یک راه دیگر است چون شما نمی‌توانید پنهانی به یک زامبی خوابیده نزدیک شوید و او را بکشید، این بدترین سناریو است.

the evil within 2 guide

همیشه راه طولانی‌تر را انتخاب کنید

راه رفتن در وسط خیابانها احتمالا شما را به کشتن می‌دهد. خوشبختانه Union پر از کوچه‌ و حیاط خلوت است که میتوانید به طور پنهانی از میان آنها عبور کنید. با استفاده از حس جهت‌یابی خود، مقصدی که قصد رفتن به سمتش دارید را در نظر بگیرید و سپس از راههای جایگزین استفاده کنید. لازم نیست که خیلی از مسیر اصلی فاصله بگیرید، و در شهر نیز مسیرهای مختلفی برای رسیدن به یک نقطه‌ی خاص وجود دارد. با انجام این دستورالعمل از خطر دوری خواهید کرد.

به آنچه که بازی به شما می‌گوید توجه کنید. ایا بین شما و مقصدتان یک دسته‌ی بزرگ از زامبی‌ها وجود دارد؟ پس قاعدتا باید یک مسیر دیگر را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که با یک بازی جهان باز طرف هستید

در هر بازی جهان باز یک تناقض وجود دارد: بازی به ازای جستجو به شما پاداش می‌دهد، اما  پیشروی کردن در بازی شما را در انجام این کار محدود می‌کند. این قاعده درباره‌ی بازی The Evil Within 2 نیز صدق می‌کند. باید بین چیزهایی که بر روی یکدیگر اثر متقابل دارند تعادل ایجاد کنید.

هر ساختمانی که میتوانید به آن وارد شوید را جستجو نمایید. احتمال پیدا شدن یک آیتم بدرد بخور در آن ساختمان، نسبت به وقتی که برای اینکار صرف میکنید کاملا ارزش دارد. هرگز با خیال راحت وارد هیچ ساختمانی نشوید. احتمالا  یک زامبی در آن داخل منتظر شماست. شانس یافتن یک لوت ارزشمند و بی‌دردسر را هرگز از دست ندهید.

با این اوصاف، تمام وقت شما در این بازی در داخل شهر کوچک میگذرد. ماموریت‌ها یا چپترهای بعدی احتمالا شما را به بخش‌هایی از شهر می‌برد که تاکنون به آنها سرنزده‌اید. پس شما قادر نخواهید بود به محض ورود به شهر، هر گوشه از آن‌ را بگردید. مجبور نیستید صرفا به دلیل اینکه یک مکان در بازی وجود دارد، از مسیر اصلی خود خارج شوید و به آن مکان بروید. مسیر اصلی خود و راههای پیرامونش را به خاطر بسپارید و از آن جدا نشوید. جستجو کنید اما در راستای مسیری که هدف و مقصد شماست.

این راهنمایی حتی در کشتن زامبی‌ها نیز به شما کمک خواهد کرد. بیشتر آنها به محض کشته شدن ماده‌ای به نام green gel دراپ میکنند.green gel در آپگرید کردن قابلیت‌ها و توانایی‌های سباستین کاربرد دارد. مواردی چون حداکثر خط سلامت یا سرعت راه رفتن در حالت نیم‌خیز. حتی اگر green gel دراپ نکنند gunpowder را میتوانید از کشتن زامبی‌ها بدست بیاورید.

همه‌ی اینها بدین معناست که (معمولا) پاداشی که بدست می‌آورید نسبت به مقدار مهمات مصرف شده برتری دارد. حال این جمله دلیل نمی‌شود که تفنگ بدست به سمت هر دشمنی که می‌بینید حمله کنید. منظور این است که در صورت برخورداری از درصد موفقیت بالا، برای کشتن زامبی‌ها حتما اقدام کنید.

در بعضی مواقع ممکن است با دسته‌ی بزرگی از زامبی‌ها یا یک دشمن بسیار قوی مواجه شوید. در اینجا بازی قصد دارد به شما بگوید که یک راه دیگر را انتخاب کنید. همانند جستجو، به ازای کشتن زامبی‌ها نیز جایزه دریافت میکنید، اما این بدان معنا نیست که در سطح Union راه بیفتید و قلدر بازی در بیاورید. در کشتن یا پنهان شدن از دشمنانی که بر سر راهتان قرار می‌گیرند مختارید اما نباید به این فکر باشید که تک تک دشمنان شهر را بلافاصله از بین ببرید. جوگیر نشوید!

the evil within 2 guide

ماموریت‌های جانبی ارزش وقتی که برایشان صرف می‌کنید را دارند

در بازی The Evil Within 2 ماموریت‌های اختیاری بر سر راهتان قرار می‌گیرند. آنها دقیقا مانند ماموریت‌های جانبی نیستند، اما از طرفی بیهوده نیز نخواهند بود. هر زمان که با آنها مواجه شدید، در انجامشان درنگ نکنید. دو ماموریت اختیاری اول به شما warden crossbow و شاتگان لول کوتاه را پاداش می‌دهند.

کمی بعد (کماکان در ابتدای بازی)، مکان ماموریت‌های Mobius operatives را دریافت خواهید کرد. با انجام آنها پاداشهایی دریافت می‌کنید. از قبیل مهمات (که همیشه اولویت دارد) یا کیسه‌هایی که باعث افزایش ظرفیت حمل گلوله‌ها یا سرنگ‌ها می‌شوند.

هرگز در امان نخواهید بود، اما می‌توانید کاری کنید که خیابان‌ها امن‌تر شوند

در طی سفری که به Union خواهید داشت درحالیکه به نظر میرسد زامبی‌ها تمام گوشه‌های شهر را قرق کرده‌اند، با گذر زمان از تعدادشان کاسته می‌شود. اجازه دهید اول این نکته را روشن کنم: در این بازی، هرگز احساس امنیت نخواهید داشت. اما در طول یک چپتر قادر خواهید بود که مکانها و خیابان‌های مختلف را از شر وجود زامبی‌ها پاک کنید، تا جایی که کمی بعد متوجه رفت و آمد آزادانه‌تر خود می‌شوید. فقط به خاطر داشته باشید که سقف‌ها و چمن‌های بلند را به دقت بررسی کنید.

همانطور که کمی قبل گفتم، تمام اتفاقات بازی در همین شهر اتفاق خواهد افتاد. ماموریت‌ها و ماموریت‌های جانبی شما را به تمام نقاط شهر هدایت خواهند کرد. اگر زامبی‌ها را بکشید و خانه‌های متروکه را جستجو کنید، پایان هر چپتر را برای خودتان آسانتر میکنید.

در هنگام شروع چپتر بعدی، در یک کاتسین مشاهد خواهید کرد که زامبی‌های جدید ( و هیولاهای زامبی مانند!) سر از خاک بیرون می‌آورند. حالا وقت این است که دوباره نگران شوید.

تا حد امکان از هر آیتمی یک عدد کرفت کنید

The Evil Within 2 دارای یک سیستم کرفتینگ و جمع‌آوری است. بسیار ساده است: از هرآنچه که از طریق لوت بدست می‌آورید برای ساخت آیتم‌های جدید استفاده کنید. در ظاهر ممکن است کار آسانی به نظر برسد اما تصمیم‌گیری اینکه در ابتدای بازی منابع با ارزشتان را چگونه مصرف کنید بسیار سخت است.

می‌توانید هرکجا که دلتان بخواهد کرفت کنید، وسط خیابان یا جلوی یک خانه، اما در این حالت هزینه و مواد اولیه‌ی بیشتری مصرف خواهد شد. پس بهترین کار این است که برنامه‌هایتان را هر وقت که به یک کارگاه رسیدید، اجرا کنید. با این حال، شما هرگز نمی‌دانید که به چه چیزهایی احتیاج دارید یا چه موقعیت‌هایی برایتان پیش خواهد آمد. تا جایی که منابعتان اجازه می‌دهد، سعی کنید که از هر چیزی یک عدد کرفت کنید. ممکن است فعلا به تیرهای الکتریکی نیاز نداشته باشید اما به زودی زمان استفاده از آنها فرا میرسد.

در ساعات اولیه‌ی بازی، بر روی ساخت مهمات تمرکز کنید، مخصوصا گلوله‌های اسلحه‌ی کمری. تفنگ اصلی شما همین است و بیشترین مقدار گلوله را میتوانید برایش حمل کنید. نگران تیرها‌ی کمان واردن نباشید، برای یاد گرفتن کار با آن و آشنا شدن با کاربرد هر نوع تیر به زمان نیاز دارید.

the evil within 2 guide

آیا میتوانید گربه‌ا‌ی که در اتاق کار سباستین وجود دارد را نوازش کنید؟

خیر!

the evil within 2 guide

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.