نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 08 آذر 1397
ساعت 16:00

خلاصه نقد‌‌های انیمیشن Ralph Breaks the Internet از دید سایت‌های مطرح دنیا

4 از 5

خلاصه‌ای از واکنش و بازخورد منتقدین وبسایت‌های مطرح دنیا به انیمیشن Ralph Breaks the Internet

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ نقد‌های انیمیشن «رالف اینترنت را خراب می‌کند» (Ralph Breaks the Internet) منتشر شد و به نظر می‌رسد که منتقدان از این ماجراجویی رنگارنگ جدید که بازتابی از اعتیاد امروزی به دنیای اینترنت را به نمایش می‌گذارد، لذت کافی را برده‌اند. البته منقدین اشاره کرده‌اند که انیمیشن گاهی بیش از حد خود را غرق در دنیای دیجیتال می‌کند.

بعد از گذشت شش سال از اکران انیمیشن «رالف خرابکار» (Wreck-It Ralph)، بازیگران «جان سی. رایلی» (John C. Reilly) و «سارا سیلورمن» (Sarah Silverman) دوباره بازگشتند تا نقش‌ شخصیت‌های رالف و ونلوپه وان شوییتز را در دنباله رالف اینترنت را خراب می‌کند، ایفا کنند. در این انیمیشن شاهد چالشی جدید برای پیدا کردن قطعه‌ای هستیم که می‌تواند بازی آرکید ونلوپه را تعمیر کند؛ چالشی که منجر به سفر آن‌ها به دنیای بزرگ اینترنت می‌شود. انیمیشن Ralph Breaks the Internet که به کارگردانی «ریچ مور» (Rich Moore) و «فیل جانسون» (Phil Johnston) ساخته شده، هفته گذشته در تعطیلات روز شکرگزاری اکران عمومی شد  و تاکنون توانسته مبلغی معادل ۱۲۶ میلیون دلار از بازار جهانی درآمدزایی کند. انیمیشن اورجینال در مجموع، رقمی معادل ۴۷۱.۲ میلیون دلار پول کسب کرد. در ادامه شما می‌توانید خلاصه‌ای از نقد‌های وبسایت‌های مطرح دنیا به این انیمیشن را مطالعه نمایید:

نیویورک تایمز (نویسنده: بلیج ابیری) | امتیاز ۹۰ از ۱۰۰

جایی در میان تصاویر پر از رنگ و لعاب و همچنین شوخی‌های جالب و خنده‌دار انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند، ما ممکن است شروع به پی بردن به این موضوع بکنیم که در حال تماشای یک طعنه تند و ترسناک هستیم؛ طعنه‌ای به زندگی‌های امروزی وابسته به اینترنت که می‌تواند از همه ما یک هیولا بسازد.

رولینگ استون (نویسنده: دیوید فیر) | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

رالف اینترنت را خراب می‌کند انیمیشنی است که کارگردانان فیل جانستون و پیچ مور با فیلنامه نوشته شده توسط جانستون و پاملا رابین، در آن توانسته‌اند تعادل خوبی از سرگرمی برای خانواده‌ها و دوستان و همچنین طعنه‌های تند و تیز اجتماعی را به نمایش بگذارند.

فیلم ژورنال اینترنشنال (نویسنده: استفن وایتی) | امتیاز ۸۰ از ۱۰۰

هوشمندانه‌ترین نوع از یک دنباله؛ انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند به شما یادآوری می‌کند که چه مواردی را درباره انیمیشن اورجینال دوست داشتید و سپس، نه تنها همان موارد را در ابعاد بزرگ‌تر، بلکه متفاوت‌تری به شما ارائه می‌دهد.

واشنگتن پست (نویسنده: کریستین پیج-کربی) | امتیاز ۷۵ از ۱۰۰

رشد شخصیت‌های رالف و پنلوپه در انیمیشن اورجینال، موضوعی بود که آن دو را به هم رسانده‌ بود، در این دنباله اما ممکن است آن‌ها را مجبور به جدایی از یکدیگر کند. در انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند، این دو شخصیت در کنار تلاش برای فاصله گرفتن از هم، همچنین سعی می‌کنند که در سختی‌ها، کنار یکدیگر باقی بمانند. این چالشی است که خود انیمیشن نیز با حساسیت و توجه ویژه‌ای با آن رفتار می‌کند (البته در این میان، شوخی‌ها و جوک‌های خنده‌داری نیز رد بدل می‌شود).

والچر یا مجله نیویورک (نویسنده: امیلی یوشیدا) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

اگر Wreck-It Ralph انیمیشنی درباره وظایف و رسیدن به خود شناسی بود، اضافه شدن شرکت‌های تجارتی به آن معادله در دنباله این انیمیشن، همه چیز را به طرز بدی از هم پاشیده و بی‌ثبات کرده است. بعد از اینکه نزدیک به دو ساعت، تخم چشم‌هایمان غرق در نمایش‌های دائم و زیرکانه از شرکت‌های eBay، آمازون، Pinterest و البته تمامی دارای‌های کمپانی والت دیزنی شد، در انتها این همگی ما بودیم که خراب شدیم.

امپایر (نویسنده: جاناتان پایل) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

Ralph Breaks The Internet سرگرم کننده و در بعضی موارد الهام بخش است اما این انیمیشن در بیشتر قسمت‌ها فقط شامل محتوایی برای یک خنده زودگذر است و هیچ گشتی در حال و هوایی که ترکیب کلی انیمیشن به آن اشاره دارد، نمی‌زند.

اسکرین اینترنشنال (نویسنده: تیم گریرسن) | امتیاز ۶۰ از ۱۰۰

دنباله انیمیشن رالف خرابکار سال ۲۰۱۲، یک قلب بزرگ و تکه‌های هوشمندانه‌ای از کمدی را به تصویر می‌کشد اما در عین حال، همانند قسمت قبلی خود در ایجاد تعادل مناسبت میان فرهنگ پاپ نوستالژیک و مسائل عاطفی اصیل، شکست خورده است. البته ترکیب شخصیت‌های رالف و پنلوپه همچنان سرگرم کننده است اما آخرین ماجراجویی آن‌ها پر شده از ایرادات مختلف.

TheWrap (نویسنده: آلونسو درالدی) | امتیاز ۵۹ از ۱۰۰

به طور کلی می‌توان گفت که پیشرفت‌هایی در انیمیشن Ralph Breaks The Internet نسبت به قسمت اول صورت گرفته است؛ به طوری که تعدادی از صحنه‌های مشخص انیمیشن کاملا کلاسیک محسوب می‌شوند. اما در این میان خیلی سخت است که احساس نکنید، شما قبلا یکبار همچین فیلمی را تماشا کرده‌اید.

گلوب اند میل (نویسنده: بری هرتز) | امتیاز ۳۸ از ۱۰۰

انیمیشن رالف اینترنت را خراب می‌کند همچون خورشت اشباح شده‌ای از برند‌ها و کمپانی‌های مختلف است که در انتها ممکن است منجر به خفگی شما شود.

Ralph Breaks the Internet - میانگین نمرات براساس ۴۰ نقد
۷۱از 100

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.