نویسنده: میلاد شجری سه شنبه، 06 آذر 1397
ساعت 19:00

تریلر نیمه دوم از فصل نهم سریال The Walking Dead منتشر شد

5 از 5

شبکه AMC تریلر جدیدی از نیمه دوم از فصل نهم سریال پرطرفدار The Walking Dead منتشر کرد.

در حالی که تا فرا رسیدن ماه فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی، شاهد هیچ قسمت جدیدی از فصل نهم سریال پرطرفدار «مردگان متحرک» (The Walking Dead) نخواهیم بود اما شبکه تلویزیونی AMC به تازگی در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، تریلر جدیدی از نیمه دوم از فصل نهم سریال منتشر کرده است که نشان می‌دهد شخصیت‌های سریال با چه چیزی روبه‌رو خواهند شد. با توجه به تصاویر به نمایش درآمده در تریلر و همچنین تاییدیه‌های قبلی، نجواگران (The Whisperers) دشمنان اصلی نیم فصل دوم خواهند بود. نجواگران پیش از این نیز یکی از اعضای کلیدی گروه هیلتاپ (The Hilltop) را از پای درآورده بودند و بنظر می‌رسد که تهدید آن‌ها بسیار جدی است. به قدری که آن‌ها مجبور می‌شوند که از شخصیتی که چندی پیش زندانی کرده بودند یعنی نگان برای رهایی یافتن از این تهدید، کمک بگیرند. در ادامه شما می‌توانید تریلر جدید را مشاهده کرده و نظرات خود را درباره آن با دیگران به اشتراک بگذارید:

دریافت از وبسایت آپارات با کیفیت 1080p | تماشا در یوتیوب

«اندرو لینکلن» (Andrew Lincoln) ستاره مجموعه مردگان محترک در فصل جاری از سریال جدا شد و چندی پیش اعلام شد که قرار است در سه گانه سینمایی براساس دنیای The Walking Dead هنرنمایی کند. این فیلم‌ها که توسط «اسکات ام. گیمپل» (Scott M. Gimple) ساخته می‌شوند، قرار است که ادامه داستان شخصیت‌ ریک گرایمز را به تصویر بکشند و گوشه‌های جدیدی از این دنیای اخرالزمانی را نشان دهند. در غیاب اندرو لینکلن، ستاره‌های دیگر سریال نظیر «نورمن ریداس»، «دانای گوریرا»، «ملیسا مک براید»، «آلانا مسترسون»، «جاش مک درمیت»، «کریستین سراتوس»، «ست گیلیام»، «راس مارکواند»، «آستین آمیلیو»، «تام پین»، «زندار برکلی»، «کاری پیتون» و «جفری دین مورگن» همچنان به ایفای نقش‌های قبلی خود می‌پردازند. گفتنی است که از جمله بازیگرانی جدیدی که قرار شده از نیمه دوم فصل نهم به سریال اضافه شوند، می‌توان به «رایان هرست» (Ryan Hurst) در نقش شخصیت بتا و «سامانتا مورتون» (Samantha Morton) در نقش شخصیت آلفا از اعضای گروه نجواگران، در کنار «لورن ریدالف» (Lauren Ridloff) در نقش شخصیت کامیک بوکی به نام کانی، «النور ماتسورا» (Eleanor Matsuura) در نقش شخصیت یومیکو و «دن فوگلر» (Dan Fogler) در نقشی نامشخص اشاره کرد.

سریال The Walking Dead که براساس یک مجموعه کامیک بوک نوشته شده توسط «رابرت کرکمن» (Robert Kirkman) نوشته و توسط Image Comics منتشر شده، داستان ماه‌ها و سال‌ها بعد از یک آخرالزمان زامبی محور را بیان می‌کند که شامل گروهی از بازماندگان می‌شود که در حال جستجو برای پیدا کردن یک خانه امن و مان هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.