نویسنده: میلاد شجری پنج شنبه، 04 بهمن 1397
ساعت 11:00

تریلر جدیدی از فیلم Shazam منتشر شد

0 از 5

کمپانی برادران وارنر پیکچرز تریلر جذاب و خنده‌داری از فیلم ابرقهرمانی Shazam منتشر کرد.

فیلم «آکوامن» (Aquaman) محصول کمپانی دی‌سی همچنان در سینما‌های جهان در حال اکران است و درآمدزیادی کسب می‌کند اما به زودی، دیگر فیلم ابرقهرمانی این شرکت از راه خواهد رسید؛ فیلم «شزم» (Shazam) که برای اکران در ماه آوریل سال جاری میلادی برنامه‌ ریزی شده، یک اثر کمدی‌تر نسبت به بیشتر فیلم‌های قبلی دی‌سی است. حال کمپانی برادران وارنر پیکچرز در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ، تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

در این تریلر شاهد اهدای قدرت‌هایی فوق‌العاده به بیلی بستون جوان هستیم که وی را به یک ابرقهرمان بالغ تبدیل می‌کنند که قادر است با دکتر سیوانا شرور مبارزه کند. در ادامه اما لحن تریلر به سرعت تغییر می‌کند و به نمایش بخش‌های خنده‌دار و کمدی از فیلم Shazam می‌پردازد. در ادامه شما را دعوت می‌کنیم تا این تریلر را مشاهده نمایید:

دریافت از وبسایت نماشا با کیفیت 720p | تماشا در یوتیوب

«اشر انجل» در نقش بیلی بستون ۱۴ ساله، «زکری لی‌وای» در نقش ابرقهرمان شزم، «دیمون هانسو» بازیگر فیلم «محافظین کهکشان» (Guardians of the Galaxy) در نقش جادوگر، «مارک استرانگ» بازیگر فیلم‌های «کینگزمن» (Kingsman) در نقش ابرشرور دکتر تادیوس سیوانا، «جک دیلن گریزر» بازیگر فیلم «ایت» (IT) در نقش بهترین دوست بیلی به نام فردی، از جمله بازیگران اصلی‌ای هستند که در فیلم Shazam حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بازیگرانی دیگری چون «گریس فولتون» بازیگر فیلم «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation) در نقش مری، «فیث هرمن» بازیگر سریال «این ما هستیم» (This is Us) در نقش دارلا، «ایان چن» در نقش یوجین، «جُوان آرمند» در نقش پدرو و همچنین، «کوپر اندروز» بازیگر سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) و «مارتا میلانز» بازیگر سریال «زن قاتل» (Killer Women) در نقش پدر و مادر خانواده یعنی ویکتور و رزا واسکوئز، در این فیلم حضور دارند.

فیلم «شزم» (Shazam) قرار است در تاریخ ۱۶ام فروردین‌ماه ۹۸ (پنجم آوریل ۲۰۱۹ میلادی) اکران شود. کارگردانی این اثر برعهده «دیوید اف. سندبرگ» بوده است که در کارنامه‌اش، کارگردانی فیلم‌های «هنگام خاموشی» (Lights Out) و «آنابل: آفرینش» (Annabelle: Creation) دیده می‌شود. تهیه‌کنندگی فیلم برعهده «پیتر سفرن» بوده و فیلم‌نامه نیز توسط «هنری گیدن» و «دارن لمک»  نویسندگی شده است.

عنوان Shazam یکی از دو فیلم‌ آینده کمپانی دی‌سی است که برای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده‌اند؛ فیلم پیش درآمد The Joker با هنرنمایی «واکین فینیکس» در نقش جوکر که اخیرا نیز روند فیلم‌برداری و تولید آن به پایان رسیده، برای اکران در ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است و گفته می‌شود هیج ارتباطی به دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی ندارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.