نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 20 اسفند 1397
ساعت 16:00

مراحل ساخت فیلم Avengers: Endgame به پایان رسید

با اعلام برادران روسو، کار تدوین نهایی فیلم Avengers: Endgame به پایان رسید

5 از 5

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون در بازی‌مگ؛ با توجه به پست تازه کارگردان‌های فیلم Avengers: Endgame، به نظر می‌رسد که آخرین مراحل ساخت و تدوین این فیلم موردانتظار نیز حالا به پایان رسیده است. با اکران این فیلم، مارول به ۱۰ سال فیلمسازی و داستان‌سرایی سه فاز اول دنیای سینمایی مارول (MCU) پایان می‌دهد.

برادران جو و آنتونی روسو، کارگردانان فیلم Avengers: Endgame، به تازگی اعلام کردند که مراحل ویرایش و تدوین نهایی این فیلم نیز به پایان رسیده و فیلم حالا «بسته شده است». جمله‌ای که به نظر اشاره به تکمیل نهایی فیلم و آماده شدن آن برای اکران ماه آینده میلادی دارد. گفتنی است که این فیلم قرار است فرجام و پایان‌بخش خطوط داستانی از ۲۱ فیلم مجزای قبلی باشد که تاکنون در سه فاز اول دنیای سینمایی مارول و در طول یک دهه اکران شده‌اند.

MCU در حال حاضر نیز فیلم سینمایی Captain Marvel را روی پرده‌های سینما دارد که به تازگی اولین هفته از اکرانش را هم پشت سر گذاشته است؛ در این رابطه، اخیرا مشخص شد که این فیلم افتتاحیه بسیار عالی و رکوردشکنی را هم پشت سر گذاشت که می‌توانید این گزارش را در بازی‌مگ مطالعه کنید. پس از فیلم کاپیتان مارول، نوبت به اکران Avengers: Endgame می‌رسد که براساس گزارش‌های قبلی، ما احتمالا باید منتظر یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما، با مدت تقریبا ۳ ساعت باشیم. در صورتی که فیلم این مدت طول داشته باشد، Avengers: Endgame تبدیل به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول می‌شود. این اظهارنظر البته مربوط به دوره‌ای بود که فیلم تازه مراحل تدوین را پشت سر می‌گذاشت، و مشخص نیست که پس از خبر امروز هم این مدت زمانی درست باشد یا خیر. فارغ از تغییراتی از این دست، برادران روسو قبلا گفته بودند که «مشکلی با طولانی شدن این فیلم ندارند»:

این فیلم نقطه اوج و نهایی برای ۲۲ فیلم بوده و شامل انبوهی از خطوط داستانی در خودش است. احساسات و عواطف بخش ذاتی آن برای ما است. وقتی شما قرار باشد یک داستان واقعا پیچیده را تعریف کنید، آن وقت است که دوست دارید لحظات قوی عاطفی هم برای شخصیت‌ها داشته باشید. این فقط نیازمند قرار دادن مقادیر مشخصی از لحظات واقعا ارزشمند در فیلم‌ها است. مشخصا اینجا و درباره Endgame، اینطور به نظر می‌رسد، که فیلم شامل سه ساعت کامل از لحظات واقعا ارزشمند است.

فیلم Endgame جدای از اینکه پایان‌بخش سه فاز اول دنیای سینمایی مارول است، دنباله مستقیم فیلم Avengers: Infinity War نیز هست؛ گفتنی است که خود فیلم اینفینیتی وار نیز یک فیلم  ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه‌ای واقعا طولانی بود. فیلم  سینمایی Avengers: Endgame در روز ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت ۹۸) به صورت جهانی اکران خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.