نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 09 آذر 1396
ساعت 15:11

دیزنی ستاره‌ای را برای فیلم مولان پیدا کرد

0 از 5

دیزنی سرانجام در مسیر ساخت فیلم مولان قرار گرفت

 بر اساس گزارش The Hollywood Reporter، استودیو دیزنی لیو ییفی بازیگر چینی را به عنوان ایفا کننده نقش اصلی فیلم انتخاب کرد؛ کارگردان The Zookeeper's Wife نیکی کارو، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

لیو که یکی از محبوب ترین بازیگران چین است، کار خود را در سال 2002 با فیلم  The Story of a Noble Family آغاز کرد و با سریال تلوزیونی The Return of the Condor Heroes به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌‌های بسیاری مانند ایپ من 3، سه گانه چهار، The Forbidden Kingdom و... بازی کرد.

هنوز مشخص نیست که فیلم مولان یک اثر موزیکال خواهد بود یا خیر، اما میدانیم لیو سابقه خوانندگی نیز دارد و در سال 2005 برای دو آلبوم خود (Liu Yifei و All My Words) با کمپانی سونی در ژاپن قرار داد امضا کرد؛ در کنار بازیگری و خوانندگی، لیو به عنوان سفیر تجاری Dior، Tissot، Garnier و Pantene نیز شناخته میشود.

همانند جستجو برای نقش علاالدین، جستجو برای نقش مولان نیز بسیار گسترده بود و یکسال طول کشید، تا از بین پنج قاره و 1000 نامزد یک نفر برای ایفای نقش انتخاب شود؛ دیزنی به دنبال فردی بود که توانایی رزمی قابل قبولی داشته باشد، انگلیسی را روان صحبت کند و مهم ‌تر از همه  کیفیت یک بازیگر ستاره را داشته باشد، که طبق گفته آن‌ها با انتخاب لیو این پکیج کامل را به دست آوردند.

فیلم برگرفته از کارتونی در سال 1998 است که مینگ نا.ون، ادی مورفی و بی.دی. وانگ بازیگران آن بودند. این کارتون کاندید دریافت جایزه بهترین موسیقی و ترانه اصلی در گلدن گلوب، همچنین بهترین ترانه اصلی در آکادمی اسکار شده بود؛ کارتون مولان توانست 304 میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد.

انتظار میرود فیلم سینمایی این اثر در سال 2019 اکران شود.

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.