نویسنده: محمد مقصودی دوشنبه، 23 بهمن 1396
ساعت 19:44

تامی ویزو تمایل دارد تا نقش جوکر را بازی کند

0 از 5

طی روز‌ها اخیر صحبت‌های زیادی راجع به نقش جوکر صورت گرفت و اکنون نیز تامی ویزو از علاقه خود به این نقش خبر داد

بعدازاینکه گزارش شد بازیگر نامزد جایزه اسکار واکین فینیکس، مشغول مذاکره برای ایفای نقش جوکر در فیلمی مستقل از این شخصیت است، اکنون تامی ویزو نویسنده‌ی فراموش‌نشدنی، کارگردان و بازیگر فیلم اتاق (The Room) از علاقه خود برای ایفای نقش جوکر پرده برداشت؛ فیلم مستقل جوکر قرار است به کارگردانی تاد فیلیپس و تهیه‌کنندگی مارتین اسکورسیزی تولید شود.

ویزو در شبکه اجتماعی توییتر خود، اظهارنامه‌ای در پاسخ به ورایتی که اعلام کرده بود فینیکس ممکن است نقش جوکر را به تصویر بکشد، نوشت؛ ویزو اصرار داشت که کارگردان تاد فیلیپس با او تماس بگیرد و نوشت: «تاد به من پیام بده.». او سپس تلاش خود را دو برابر کرد و همین متن را در اینستاگرام رسمی خود، که حدود 104 هزار طرفدار دارد نوشت و تاد فیلیپس را تگ کرد.

هرکس که با عملکرد ویزو در فیلم اتاق آشنایی داشته باشد، می‌تواند این بیانیه‌ی او را تایید کند و گواهی دهد که او بهترین انتخاب برای بازگرداندن شخصیت جوکر به دوران اوج خود است؛ بدون شک دیدن ویزو با قیافه نقاشی ‌شده و موی سبز جوکر بسیار جالب‌توجه خواهد بود.

فیلیپس به همراه نویسنده‌ی فیلم‌های مشت‌زن (The Fighter) و بهترین ساعات (The Finest Hours) یعنی سیلور اسکات، نویسندگی این عنوان را بر عهده دارند؛ گفته می‌شود داستان این فیلم مربوط اوایل زندگی جوکر در دهه 1980 خواهد بود، یعنی زمانی که او تازه تصمیم می‌گیرد به‌عنوان شاهزاده جرم و جنایت شناخته شود؛ انتظار می‌رود این پروژه نسبت به بقیه‌ی فیلم‌های کمیک بوکی متفاوت باشد.

طبق آخرین گزارشات فینیکس برای فیلم مستقل پیش رو به توافق رسیده است، بنابراین ظاهرا ویزو به آرزوی خود نمی‌رسد؛ ولی خب چه کسی می‌داند؟ شاید در آخرین لحظات قرعه به نام تامی ویزو دربیاید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.