نویسنده: محمد مقصودی جمعه، 27 بهمن 1396
ساعت 20:10

بدترین قسمت فصل هفتم سریال Game of Thrones از دید طرفداران

0 از 5

بدون تردید ما از فصل هفتم سریال بازی تاج‌وتخت بسیار لذت بردیم، اما لحظاتی در سریال وجود داشت که طرفداران آن را دوست نداشتند؛ در ادامه متوجه خواهید شد که بدترین قسمت فصل از دید طرفداران کدام قسمت است

انتخاب این قسمت به‌عنوان بدترین قسمت فصل هفتم، با توافق اکثریت طرفداران این سریال صورت گرفته است؛ سایت طرفداران مجموعه‌ی بازی تاج‌وتخت، 13 گزینه را در اختیار هواداران قرار داد که تقریبا شامل همه‌چیز می‌شد، از بازگشت خاندان سند گرفته تا چگونگی به‌دست اوردن آن‌همه زنجیر برای بالا کشیدن اژدها توسط ارتش نایت کینگ.

حال بدترین قسمت از دید هواداران کدام قسمت است؟

از دید هواداران قسمت Beyond the Wall بدترین قسمت فصل هفتم سریال است؛ بله به ‌نظر قسمت ششم فصل، بیشتر از آن ‌چیزی که تصور می‌شد طرفداران را ناراحت کرده است و اگر صادق باشیم، کاملا می‌توان دلیل آن را درک کرد.

این قسمت سفر جان اسنو و همراهانش به خارج از دیوار برای به دام انداختن یکی از مردگان و نشان دادن آن به سرسی جهت اثبات وجود ارتش مردگان، را نشان می‌دهد. یکی از طرفداران سریال به زیبایی هرچه‌تمام‌تر نقاط ضعف موجود در این قسمت و همچنین تناقض‌هایی که در آن وجود داشت را ذکر کرد؛ تمامی این تناقض‌ها با نام «چرند یا نامعقول» (absurd) در فضای مجازی شناخته می‌شود.

این هوادار گفت:

«اگر خودتان را نایت کینگ تصور کنید، شما نمی‌توانید طبیعتا با توجه به مکانی که در آن حضور دارید از وجود اژدها آگاهی داشته و همچنین نمی‌توانید برای کشتن یک اژدها با نیزه‌ای یخی کاملا آماده باشید؛ از طرفی دیگر آن‌همه زنجیر برای بالا آوردن اژدها از کجا ظاهر شد؟»

علاوه بر این سوالاتی راجع به توانایی مردگان در شنا کردن مطرح شد، این کاربر اشاره‌ای نیز به سرعت عجیب گندری داشت:

«تصورش بسیار سخت است که گندری با سرعتی بسیار زیاد برگردد و سپس قایقی سراسر قاره را بپیماید تا به دنریس برسد و دنریس نیز در عرض یک روز با اژدهای خود پرواز کند و به کمک جان و همراهانش بیاید.»

از طرفی مردگان قادر به شنا کردن نبوده‌اند، پس چطور توانستند آن‌ زنجیرها را به اژدهایی که در اعماق آب بود متصل کنند و آن را بالا بکشند؟

مسلما با این موضوعاتی که مطرح شد، ارزش سریال بازی تاج‌وتخت زیر سوال نمی‌رود، این مجموعه طی این سال‌ها به اندازه‌ای خوب عمل کرده است، که وجود این مشکلات به‌راحتی از محبوبیت آن نمی‌کاهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.