نویسنده: محمد مقصودی پنج شنبه، 03 اسفند 1396
ساعت 12:37

میسی ویلیامز: Game of Thrones چندین پایان را فیلم‌برداری نخواهد کرد

0 از 5

اخیرا شایعه شده بود، که عوامل سریال بازی تاج‌وتخت می‌خواهند برای محافظت از لو رفتن پایان واقعی سریال، چندین پایان را برای این مجموعه فیلم‌برداری کنند، که میسی ویلیامز آن را تکذیب کرد

شبکه اچ بی او برای فصل آخر سریال بزرگ خود بازی تاج‌وتخت، که تا سال 2019 شاهد نمایش آن نخواهیم بود، اقدامات شدید حفاظتی را به‌کاربرده است، اما بااین‌وجود هنوز هم شاهد این هستیم که گاهی اوقات اطلاعاتی از فصل هشتم سریال لو می‌رود.

اخیرا کلیپی منتشر شد که وینترفل را در آتش نشان می‌داد؛ عکسی دیگر که به ‌تازگی لو رفت، مواجهه دو کاراکتر بزرگ سریال را باهم نشان می‌داد. در سپتامبر گذشته گزارشی منتشر شد، که بیان‌ می‌کرد اچ بی او در نظر دارد برای اطمینان از اینکه هیچ‌کس، حتی بازیگران به پایان واقعی سریال پی نبرند، چندین پایان را برای مجموعه فیلم‌برداری کند؛ اما نیکولای کاستر-والدو بازیگر نقش جیمی لنیستر، به‌سرعت این گزارش را تکذیب کرد و آن را احمقانه دانست.

اکنون آریا استارک نیز به کاستر-والدو پیوسته و موضوع چند پایان را تکذیب کرد؛ طی گفتگو با جیمی کیمل در برنامه لیت نایت او، میسی ویلیامز قاطعانه این گزارش را غیر معتبر دانست و گفت:

«خب من این قضیه را شنیدم و سریعا با خود فکر کردم ما آن‌قدر بودجه نداریم، که چند پایان مختلف را فیلم‌برداری کنیم.»

کیمل سپس به میسی ویلیامز یادآور شد، که ابتدا خود رییس شبکه اچ بی او یعنی کیسی بلویز، موضوع چند پایان را مطرح کرد؛ ویلیامز نیز سریعا با یک کنایه به رییس‌جمهور آمریکا دونالد ترامپ، پاسخ کیمل را داد:

«اما همان‌طور که می‌دانیم، گاهی اوقات روسای جمهور نیز همیشه حقیقت را نمی‌گویند.»

کیمل سپس از ویلیامز پرسید چقدر تا پایان فیلم‌برداری فصل هشتم زمان باقی مانده است و او به‌طور عجیبی جواب داد: «مقداری بی‌پایان»

مجری از میسی پرسید آیا او همه‌چیز را در مورد فصل پایانی سریال می‌داند؟ و او نیز باافتخار پاسخ داد بله طبیعتا من پایان سریال بازی تاج‌وتخت را می‌دانم؛ کیمل دیگر قادر نبود تا جزئیات بیشتری را از زبان این بازیگر بیرون بکشد. میسی ویلیامز همچنین گفت، او با نشان دادن فیلم‌نامه فصل هشتم به مادرش، تشریفات امنیتی اچ بی او را برهم زده است؛ بنابراین اگر خبرنگاران بخواهند به پایان این مجموعه پی ببرند، می‌دانند که به سراغ چه کسی بروند.

به سخره گرفتن سطح امنیتی سریال بازی تاج‌وتخت، درواقع به مسابقاتی مضحک تبدیل شده است؛ با توجه به اینکه بیش از یک‌سال تا پخش فصل پایانی سریال فرصت باقی مانده است، زمان زیادی برای درز اطلاعات، گمانه‌زنی‌ها (بیشتر احمقانه و دروغین) و نظرات طرفداران وجود دارد.

تنها چیزی که ما به ‌لطف بازیگران بازی تاج‌وتخت در مورد فصل هشتم مجموعه می‌دانیم، این است که بسیار احساسی خواهد بود؛ طرفداران باید زمان زیادی را صبر کنند تا متوجه شوند، چطور داستان به سمت احساساتی شدن پیش خواهد رفت. فصل هفتم بسیاری از مسائل را حل‌نشده باقی گذاشت و سرنوشت بسیاری از کاراکترها در حالتی نامعلوم قرار دارد؛ مهم نیست که چه اتفاقی رخ خواهد داد، فصل هشتم سریال بازی تاج‌وتخت می‌بایست فوق‌العاده حماسی و پر از خیانت، بدبختی و مرگ باشد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.